De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard M'n dochter en ik op dvd

    Na heel lang wachten komt dan eindelijk de succesvolle komedie M'n dochter en ik op dvd.

    Het 1e seizoen verschijnt al op 16 september a.s.




  2. #2

    Standaard

    Hoevaak deze ook helemaal dood is herhaald op televisie, ik denk dat ik hem wel ga halen. Vond het wel redelijk te vertoeven toen hij op Comedy Central Family langskwam. En hey, ik heb Vrienden voor het leven ook gekocht dus nu moet ik ook niet zeiken Moet overigens wel zeggen dat ik het artwork erg mooi vind geworden... Maar aan de andere kant TO-TAAAAAL niet bij de serie vind passen.

    EDIT: Ho even. De HIT-SERIE uit de jaren '90? Staat dat daar echt? Oei, dat is niet best. De serie werd in 1997 al herhaald op RTL4.

  3. #3

    Standaard

    Okee jongens, heb gister de set gekocht bij de FRS... En ik ga hem morgen METEEN terugbrengen.

    Ik startte de DVD op en alles leek gewoon goed, vervolgens druk ik de Alles spelen-functie aan en de film begint te spelen. Echter, de timer op de machine laat geen tijdcode zien (Zoals 0:00:01) maar gewoon nonstop PLAY. Vond ik vreemd, alsof de DVD op het hoofdmenu stond. De intro speelt, en het viel me op dat het heel haperig beeld had. Maar ja, de intro is sowieso met veel videoachtige effecten, dus ik dacht dat dat hoorde.

    ...Tot ik dus bij de eerste secondes van de échte aflevering aankom, en het beeld zo verdomd veel hapert terwijl het geluid gewoon doorgaat. Serieus, het was alsof ik naar een amateuristische zelfgemaakte DVD zat te kijken. Ik heb het 5 minuten volgehouden, maar kreeg hoofdpijn van het beeld, belachelijk. Morgen breng ik de box maar weer terug.

  4. #4

    Standaard

    Erg jammer dat het zo'n slechte uitgave is. Ik heb hem ook en krijg maar met veel moeite een aflevering aan de praat. 9 van de 10 keer loopt hij dan gewoon vast en moet je eerst je dvd speler weer uitzetten. Ik heb dit op meerdere spelers getest en op alle spelers dit probleem. Ik heb hem zelf wel gehouden omdat ik toch de afleveringen wel erg graag wou zien, maar op deze manier is het niet echt leuk.

  5. #5

    Standaard

    Ja, ik wilde die afleveringen ook. Het is weliswaar (Samen met Vrienden voor het Leven, de eerste seizoenen Kees & Co en Het Zonnetje in Huis) 1 van de meest uitgezonden zomer-herhaal-hoeren van RTL4... Maar dat geeft het alleen maar een gigantisch camp-gevoel.

    ...Dus de enige manier waarop ik zie dat ik ze toch in bezit kan krijgen, is ze maar opnemen van CCF als ze weer eens langskomen. Werkte prima bij SamSam, dus snap niet waarom dit nu niet zou gaan. Al hoop ik wel dat de uitgeverij die voor deze walgelijke wanvertoning verantwoordelijk is, OF voortaan beter op zijn authorings-programma let, OF gewoon stopt met DVD's uitgeven en het overlaat aan de professionals. Want serieus, dit is gewoon amateuristisch. De box is in orde, maar daar is alles (En voor 1 keer dan ook écht alles) mee gezegd.

    EDIT: Nog beter, het onbekende Source1MediaNL (De uitgever van deze TROEP-uitgave) heeft een YouTube kanaal. Daar hebben ze een 'trailer' geplaatst met de eerste scene van de eerste aflevering. Mooiste is dat je daar al ziet dat het beeld redelijk hapert, maar vanaf de DVD zelf ziet het er dus nóg erger uit...

    http://www.youtube.com/watch?v=WXz16LHw-7c

    PS: Ben ik blij dat ik Tax Free niet gekocht heb, lijkt me een mooie serie met ook een zeer mooie cover, maar helaas, van dezelfde prutsers, want ook hier weer redelijk gehaper in het beeld... Zelfs een TROS-logo in beeld...

    http://www.youtube.com/watch?v=64KHZ..._order&list=UL
    Laatst aangepast door Samba-boy : 16-11-2010 om 00:21

  6. #6

    Standaard

    Deze serie wil ik ook een keer kopen.Alleen dan wel als alle seizoenen pas uit zijn.Anders blijf ik met de helft zitten.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Natasja26 Bekijk bericht
    Deze serie wil ik ook een keer kopen.Alleen dan wel als alle seizoenen pas uit zijn.Anders blijf ik met de helft zitten.
    Zie hierboven. Als je heel slim bent koop je deze serie gewoon NIET op DVD en kijk je het beter als het eens op CCF komt, want de uitgever heeft het gewoon verpest.

    Ik val nooit over een uitgave. ...Nog beter, ik ben nog nooit over een uitgave gevallen. Maar deze DVD-box is letterlijk onbekijkbaar.

  8. #8

    Standaard

    Volgend jaar in januari en april verschijnen de overige 2 seizoenen en wellicht komt er dan ook een verzamelbox uit. Ook ik ben zeer teleurgesteld in deze uitgave, die inderdaad onkijkbaar is! De overige producten van Source 1 media die ik heb, zijn naar volle tevredenheid, dus ook de serie TAX Free. Er staat welliswaar een TROS logo boven, maar ik ben al zeer blij dat deze serie in deze beeld en geluidskwaliteit uberhaupt op DVD is uitgebracht!

    Ik ga er vanuit dat ze na seizoen 1 van Mijn dochter en ik, seizoen 2 en 3 wel goed op DVD hebben gezet..............

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Volgend jaar in januari en april verschijnen de overige 2 seizoenen en wellicht komt er dan ook een verzamelbox uit. Ook ik ben zeer teleurgesteld in deze uitgave, die inderdaad onkijkbaar is! De overige producten van Source 1 media die ik heb, zijn naar volle tevredenheid, dus ook de serie TAX Free. Er staat welliswaar een TROS logo boven, maar ik ben al zeer blij dat deze serie in deze beeld en geluidskwaliteit uberhaupt op DVD is uitgebracht!

    Ik ga er vanuit dat ze na seizoen 1 van Mijn dochter en ik, seizoen 2 en 3 wel goed op DVD hebben gezet..............
    Dus Tax Free is wel in goede beeldkwaliteit? Zo ja, ga ik hem alsnog halen. Lijkt me een leuke serie.

  10. #10

    Standaard

    Ja inderdaad 'Tax free' heeft een goede beeld en geluidskwaliteit, zeker voor een serie van 18 jaar geleden. Ikzelf vind de serie fan-tas-tisch, is altijd 1 van mijn DVD dromen geweest. Maar met zulke topnamen kan het eigenlijk ook net anders, dan top amusument van de bovenste plank zijn.

  11. #11

    Standaard

    Update! Ik zie dit net in de releaselijst staan. Klopt het, dan koop ik hem. Hoop ik ook meteen op een heruitgave van seizoen 1.

    Mijn dochter en ik - Seizoen 2 3 Discs DVD Dutch Filmworks

  12. #12

    Standaard

    Ik heb deze serie inmiddels ook en bij de ene speler loopt alles goed en bij de andere hapert het beeld

  13. #13

    Standaard

    Hierbij de nieuwe hoes, van de complete box.............en hij is weer zo mooi geworden, dat ik hem toch maar weer ga kopen.

    Foto is zichtbaar op o.a. bol.com

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Hierbij de nieuwe hoes, van de complete box.............en hij is weer zo mooi geworden, dat ik hem toch maar weer ga kopen.

    Foto is zichtbaar op o.a. bol.com
    Deze bedoel je ? :

  15. #15

    Standaard

    Inderdaad! Bedankt voor het plaatsen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Inderdaad! Bedankt voor het plaatsen.
    Graag gedaan

  17. #17

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze bedoel je ? :
    Mooie box. Ga ik halen, hopelijk zijn de issues van seizoen 1 inmiddels gefixt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •