De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TV kapot: nieuwe maar welke?

    Mijn Plasma heeft na bijna 5 jaar trouwens dienst de geest gegeven. nou was ik al op me gemak een beetje aan het kijken naar tv's maar moet nu dus ineens wel snel beslissen aangezien ik geen andere tv heb en dat kan niet voor een game en filmverslaafde

    waarvoor gebruik ik mijn tv:

    hd tv van upc
    ps3 en xbox360
    blu ray speler

    mijn budget is ongeveer rond de 1500,-

    in mijn kast past maximaal een 46 a 47 inch tv

    welke tv is in die prijsklasse aan te raden?

    alvast bedankt
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #2

    Standaard

    jouw ps3 is net door een update 3d bluray speler en 3d gameconsole geworden,
    dus je kan kijken of je er net een leuke 3d plasma voor kan krijgen.

    binnen de prijs, maar te ruim binnen je kastje. (nu heb je een paar cm over..)
    http://www.plasma-discounter.nl/3d-t...art-161722.htm

    Net buiten je prijs, maar wel net precies binnen je kastje!
    http://www.plasma-discounter.nl/3d-t...art-161733.htm

    succes, groetjes Johan
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Mijn Plasma heeft na bijna 5 jaar trouwens dienst de geest gegeven. nou was ik al op me gemak een beetje aan het kijken naar tv's maar moet nu dus ineens wel snel beslissen aangezien ik geen andere tv heb en dat kan niet voor een game en filmverslaafde

    waarvoor gebruik ik mijn tv:

    hd tv van upc
    ps3 en xbox360
    blu ray speler

    mijn budget is ongeveer rond de 1500,-

    in mijn kast past maximaal een 46 a 47 inch tv

    welke tv is in die prijsklasse aan te raden?

    alvast bedankt
    Ik zou eerder zeggen dat hij me na 5 jaar vroegtijdig in de steek gelaten had , of hij moet echt spreekwoordelijk dag en nacht hebben aangestaan.

    Ik weet niet wat ik van Plasma's moet denken momenteel, de enige die echt knappe maakte was Pioneer en die ie er mee gestopt, ze waren dan ook bijna onbetaalbaar voor de meesten onder ons, maar dat is weer een ander verhaal.

    Dan de Pana's, hun zwartwaarden kelderen en hebben nog een ander probleempje waar medeforumlid skank niet vrolijk van word.....

    Volgens weer een ander deugen ook de plasma's van Samsung en LG niet, die schijnen kwalitatieve problemen te hebben, dan blijft er op plasma gebied niet veel over

    Zelf helemaal van het kastjes idee afgestapt.... een belemmering van de 1e orde waar ik niet van houd.

    Heb je zelf ook al iets van een idee in welke richting je denkt?
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    allereerst bedankt voor jullie reacties


    ik vind 5 jaar idd wel vrij snel ookal heeftie wel veel aangestaan. Ikzelf zat idd ook een beetje te denken in de richting van een pana plasma of een beetje mooie LED.

    Ik heb even gekeken gisteren naar een aantal 3d televisies ook en demonstraties en die panasonic vt20 springt er wel uit moet ik zeggen en niet alleen kwa 3d maar ook kwa beeld echt super.

    alleen twijfel ik of 3d nog niet te ver in de kinderschoenen staat om zo een tv aan te schaffen


    zat dus te denken aan een 42 of 46 inch pana of led tv (welke ik eigenlijk nog geen voor op het oog had)
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #5

    Standaard

    ja 3d staat nog wel in de kinderschoenen, maar een volwaardig goedontwikelt alternatief (zonder bril) laat ook nog best eens 5 jaar op zich wachten.
    Dus zeker als je een gamer bent en nu in ieder geval een vervanging voor je kapotte moet hebben, is dit best een goeie optie denk ik.
    Als je er op wilt wachten moet je toch ook best wel wat uitgeven aan een tussenoplossing, die in ieder geval niet een stap terug moet zijn van wat je had.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  6. #6

    Standaard

    Als je graag voor 'n 46" binnen die prijsklasse gaat, zou ik zeggen : Panasonic TX-P46G20. 'k Heb een jaar de tijd gehad om alles uit te spitten en te twijfelen, heb nog geen seconde spijt van 't aankoop van dit model. (heb zelf "42)

    En als je voor dat budget tevreden bent met een "42, de V20. Imo.

  7. #7

    Standaard

    ik ben gaan kijken in verschillende winkels en heb een tv gekocht:

    de samsung UE46C7700 Led 3d

    ik was met een vriend gaan kijken en zowel 2d als 3d gaf die het mooiste en vloeiendste beeld. hij was kwa helderheid zelfs mooier als de pana vt20

    heb hem thuis aangesloten en het beeld is werkelijk schitterend.

    monsters vs aliens 3d gekeken een stukje en werkelijk waar geen trillingen of onrustig beeld (dit had ik niet verwacht) ik gebruik hem icm mijn Sony bdp-470 en die had geen problemen met de 3d weergave.


    al met al echt een supermooi scherm! na een beetje babbelen kreeg ik hem mee voor 1949,- ipv 2199,- bij de Saturn en daar gaat nog 100 euro vanaf door de promotie aktie van Samsung

    allemaal hartstikke bedankt voor de tips!!!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #8

    Standaard

    LED of CCFL is alleen stroomverbruikverschil en dikte TV, waarbij CCFL nog wel de betere kleuren kan hebben, maar dat terzijde.

    Je had slechter kunnen kiezen

    Hoop dat deze wel wat langer meegaat dan 5 jaar, want dat is wel uitzonderlijk kort, maar misschien ook wel de reden dat het niet wederom een plasma werd....

    Veel plezier ermee
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 22-09-2010 om 12:20 Reden: o gemist
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •