De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: The Event

  1. #1

    Standaard The Event

    Nog geen thread hierover gezien, dus:

    The Event



    When a man goes looking for his missing girlfriend, he stumbles upon a government conspiracy that is bigger than the president himself.



    Eerste aflevering net gezien. Doet denken aan verschillende hitseries, maar lijkt gezien het onderwerp erg te kunnen gaan boeien.

  2. #2

    Standaard

    Goede pilot! Benieuwd hoe het als serie verder gaat. Natuurlijk erg spannend na FlashForward-fiasco, maar ik heb er vertrouwen in!

  3. #3

    Standaard

    Met de tweede aflevering is eigenlijk het mysterie en imo ook de angel er al een beetje uit. Verder vind ik het niet zo denderend eigenlijk. Blijf het nog wel even volgen maar vrees dat het de aandacht niet heel lang vast kan gaan houden.

  4. #4

    Standaard

    gister de eerste episode gezien...die was veelbelovend vond ik...vanavond de 2e kijken !!
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #5

    Standaard

    Gisteren een stuk van het eerste deel gekeken...vanavond weer verder. Te weinig gezien om al een mening te kunnen vormen.

    Vanaf 16 juni op TV trouwens.

  6. #6

    Standaard

    Deze serie is stopgezet door Amerikaanse zender NBC in verband met tegenvallende kijkcijfers (geheel terecht overigens). Ben je net begonnen, dan zou ik nu stoppen. Verspilling van je tijd.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Deze serie is stopgezet door Amerikaanse zender NBC in verband met tegenvallende kijkcijfers (geheel terecht overigens). Ben je net begonnen, dan zou ik nu stoppen. Verspilling van je tijd.
    Wordt mogelijke opgepakt door dochter-zender Syfy:

    Producers always say their shows are never completely gone after they've been canceled. "We're talking to other networks," "We're making a movie that will serve as a series finale," "A kindergarten class in Topeka is taking over production of the show." Usually it's all hooey, but in the case of producer Steve Stark and his show The Event, it might not be. Syfy is in talks to revive the program as a miniseries, according to reports. Everything is just talk for the moment, while Syfy and NBC figure out whether the plan makes financial sense. But there are a lot of questions ahead if the idea moves forward: How many actors will they be able to get back? How can Syfy afford the show's budget? Will Sarah Roemer be able to find her way to the new set without a chaperone?

    http://www.tv.com/syfy-might-save-th...s_list;title;0

    Ik ben er overigens naar 3 afleveringen al mee opgehouden. Heb het allemaal al vaker gezien.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #8

    Standaard

    Weet iemand of hier nog een vervolg op komt? Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen erg goed vond.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •