De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Lg dvx582h

  1. #1

    Standaard Lg dvx582h

    hoi,

    ik heb vandaag een lg dvx582h gekocht en heb al het een en ander uitgetest maar het lukt mij maar niet om bestanden van de hdd naar mijn computer over te plaatsen met usb. weet er soms iemand raad

    dank bij voorbaat

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geent Bekijk bericht
    hoi,

    ik heb vandaag een lg dvx582h gekocht en heb al het een en ander uitgetest maar het lukt mij maar niet om bestanden van de hdd naar mijn computer over te plaatsen met usb. weet er soms iemand raad

    dank bij voorbaat
    Mmm, we gebruiken hier hoofdletters en leestekens zodat het allemaal leesbaar blijft, het lijkt anders net alsof je te lui bent om een net bericht te typen, die indruk wil je toch niet geven

    Ik heb geprobeerd je gebruiksaanwijzing op te roepen, maar hij is nog niet online bij LG

    Toch denk ik, ook zonder de gebruiksaanwijzing te kennen, dat het niet mogelijk is om bestanden vanaf de HDD van de recorder te beheren met je PC. Over het algemeen zijn de USB aansluitingen op DVD/BR/spelers/recorders er één van het type ingang, oftwel de speler/recorder leest bestanden af die aangeboden worden vanaf een stick of externe HDD die op de USB aansluiting wordt aangesloten.

    Wat heeft je doen denken dat het wel mogelijk zou zijn om vanaf de USB ingang van de recorder toch bestanden af te kunnen lezen?
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Hallo Geent,
    welkom op het forum.
    Dit is toch een dvd/blu-ray speler en geen recorder?
    Normaal zijn dit soort USB poorten geschikt om een externe hdd op aan te sluiten waar al informatie op staat en niet geschikt om bijv. via de pc naar de dvd speler te kopieren. Bij een recorder is dit volgens mij ook niet zo en is de USB aansluiting hier ook bedoeld voor aansluiten van een externe HDD en niet voor directe aansluiting naar een PC.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb nog even gezocht naar dit type USB aansluiting en ik begrijp hieruit het volgende:

    USB Direct Recording enables the user to record from CD audio disc to USB memory or MP3 device. This function will also render CD audio file to MP3 in the same instance. It is very simple and easy to use by just pressing the 'USB Recording' button.

    m.a.w. deze aansluiting is geschikt om muziek van een audio cd te kopieren op USB memorystick of een mp3 speler.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geent Bekijk bericht
    hoi,

    ik heb vandaag een lg dvx582h gekocht en heb al het een en ander uitgetest maar het lukt mij maar niet om bestanden van de hdd naar mijn computer over te plaatsen met usb. weet er soms iemand raad

    dank bij voorbaat
    In welk formaat is de stick of HDD geformateerd?

    BTW, ik vraag me af wat een HDD te maken heeft met een DVD speler met USB ingang en je computer
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •