De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard verschillende uitvoeringen van Lost in Translation

    Ik ben op zoek naar verschillende uitvoeringen van deze film.
    In Nederland vind je eigenlijk alleen maar de Quality Film Collection uitvoering, maar ik weet dat ik een jaar of 5 geleden een dvd van Lost in Translation aan mijn zus cadeau heb gedaan.
    Ik meen me te herinneren dat deze 2 dvds had en een slipcase. Heel zeker weten doe ik het niet. Deze zou ik graag nog een keer tegen komen.

    Dus als iemand deze uitvoering kent of nog meer uitvoeringen weet, dan zou ik dat graag te weten komen

  2. #2

    Standaard

    Rewind.net geeft idd aan dat er een R2 NL 2-disc set is uitgebracht maar geeft daar verder geen specs over. Bol.com heeft em echter nog wel te koop voor je, en ook nog voor een zacht prijsje....: KLIK!

    Succes!

  3. #3

    Standaard

    ik ben op zoek naar het scenario van
    l'enfant
    sous le sable
    il ladro di bambini
    lucia y el sexo

    kan iemand mij helpen deze te vinden?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yuni Bekijk bericht
    ik ben op zoek naar het scenario van
    l'enfant
    sous le sable
    il ladro di bambini
    lucia y el sexo

    kan iemand mij helpen deze te vinden?
    Niet echt handig dit in allerlei draadjes te gooien en al zeker niet in draadjes die er niets mee te maken hebben. Dan krijg je niet zo snel een helpende hand aangeboden hier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Rewind.net geeft idd aan dat er een R2 NL 2-disc set is uitgebracht maar geeft daar verder geen specs over. Bol.com heeft em echter nog wel te koop voor je, en ook nog voor een zacht prijsje....: KLIK!

    Succes!
    Die had ik dus gevonden, alleen dat is de Volkskrant filmfestivaleditie en die was het zeker niet.

    Nu zie ik dat er een UK uitvoering is met boekje en poster en die is jammer genoeg ook al onvindbaar
    Laatst aangepast door EZBlade : 04-10-2010 om 13:37

  6. #6

    Standaard

    Tja...die 2-disc is wel een mooie 2-disc editie met DTS en op de 2e schijf met extra's, dus dat lijkt me hetzelfde net als de eerste editie...en anders plaats je een oproep in een TKG draadje of je kijkt op Ebay. En anders is het klassiek "helaas pindakaas!"

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de release gevonden. Het is een 1 disc release, maar wel met slip cover.
    http://www.invelos.com/ProfileLinks....716777047903.9

    Heb voor de zekerheid maar een TKG topic geopend

  8. #8

    Standaard

    De eerste versie in Nederland had idd een slipcover. Heb m zelf ook. Het is alleen geen 2 disc maar een 1 disc.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EZBlade Bekijk bericht
    Ik heb de release gevonden. Het is een 1 disc release, maar wel met slip cover.
    http://www.invelos.com/ProfileLinks....716777047903.9

    Heb voor de zekerheid maar een TKG topic geopend
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    De eerste versie in Nederland had idd een slipcover. Heb m zelf ook. Het is alleen geen 2 disc maar een 1 disc.
    Ja inderdaad. Heb spijt dat ik hem toentertijd cadeau heb gedaan.
    Daarom geef ik ook nooit meer dvd's cadeau

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EZBlade Bekijk bericht
    Ja inderdaad. Heb spijt dat ik hem toentertijd cadeau heb gedaan.
    Daarom geef ik ook nooit meer dvd's cadeau
    Kijk eens bij wat V&D of Blokker fillialen. Het zal je verrassen wat ze daar nog wel eens hebben liggen.

    Heb de mijne bij V&D Rotterdam gekocht, anderhalf jaar terug ofzo. Ik kan wel even kijken van de week voor je, als je zou willen?
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Kijk eens bij wat V&D of Blokker fillialen. Het zal je verrassen wat ze daar nog wel eens hebben liggen.

    Heb de mijne bij V&D Rotterdam gekocht, anderhalf jaar terug ofzo. Ik kan wel even kijken van de week voor je, als je zou willen?
    Als je er toevallig langs komt, dan zou dat fijn zijn
    De blokker ga ik zelf nog even kijken.

    Uiteindelijk zal ik em vinden

  12. #12

    Standaard

    ik ben ook een superfan van deze film en heb een aantal versies:
    -idd de slipcover 1 disc nl ondertitels uitgave (ik woon in België) Heb hem sindsdien nergens meer zien liggen.
    -een versie die het tijdschrift HUMO ooit heeft uitgegeven. Momenteel liggen er nog hopen in de keten ECI hier in België voor 5 euro. Het is een boek+film uitgave. Ze stelden ons de vraag is het boek beter of de film. Maar ik snap het niet echt want er is gewoonweg geen boek van LIT. Ze hebben er het boek verloren in taal (lost in translation) van Eva Hoffman bijgestopt. Misschien kan je naar een ECI filiaal gaan en vragen of ze eentje kunnen laten overkomen...normaal kan dat. Of bestellen via de site
    http://www.eci.nl/boeken/humo-boek-f...-1428707010099
    -dan heb ik nog het dvd pakket Sofia Coppola met marie antoinette en LIT en een boekje over SC erbij.
    -dan ook ook the film collection versie

    waarschijnlijk zijn er nog, heb ooit nog eens een steelcase gezien...maar kwam uit Spanje denk ik en nogal duur op ebay...zag er wel mooi uit.

    Als jij nog info hebt over die versie of andere laat maar weten...
    Groetjes,
    Michele

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •