De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Flashen Samsung HR773 mislukt en nu?

    Ik heb problemen met dit kl*te apparaat.
    Geluid en beeld lopen niet sync.
    Je moet de beste kwaliteit bij het opnemen kiezen, anders is het niets.
    Verder komt steeds spontaan de dvd lade naar buiten en is dan helemaal de kluts kwijt.
    Na diverse keren handmatig en via de afstandbediening de lade open en dicht te doen, nadat er ik een dvd in had gedaan, bleef ie dicht.
    Na al deze problemen ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe firmware en die is er.
    Deze gebrand en in de dvd gedaan.
    Gaf aan wat de oude en en de nieuwe firmware was en kon verder gaan met het flashen. Nu bleef ie maar staan en onderaan stond een witte balk met een kleine stukje blauw, Denk de voortgang. Dit bleef maar staan, maar dan een uur. Toen kwam opeens de la eruit zonder dat ie klaar was, dus drama.
    Nu heb ik, omdat ik hem maart 2009 gekocht heb zogenaamd geen garantie meer erop.
    Wat kan ik nu nog doen?
    Laatst aangepast door jdeij : 07-10-2010 om 16:31
    jmm.deijkers@tiscali.nl
    UltraStarTrader

  2. #2

    Standaard

    Wie zegt er dat je geen garantie meer hebt, de verkoper of Samsung?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    De verkoper vertelde 2 jaar, maar als je op de site van Samsung kijkt dan zie je dat als je een HDD-recorder hebt gekocht voor 1 oktober 2009, maar 1 jaar garantie hebt.
    Dit werd me ook aan de telefoon verteld door een medewerker van de Samsung.
    Heb ze ook verteld en nu ook gemaild dat dit volgens mij niet kan, want je mag toch wel verwachten dat de levensduur toch wel meer dan 1 jaar is.
    Laatst aangepast door jdeij : 07-10-2010 om 16:43
    jmm.deijkers@tiscali.nl
    UltraStarTrader

  4. #4

    Standaard

    Dan ga je toch naar de verkoper en je mag met recht een levensduur van meer dan 1 jaar verwachten en dan is het ook nog zo dat het met het updaten van de software is gebeurd, iets wat ze zelf altijd aanraden te doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Ik heb gebeld en alles uitgelegd.
    Hij wilt hem wel opsturen en ik zal wel coulance(korting) krijgen, maar wat het me gaat kosten weet ie niet. Dat ga ik niet doen, want als ik straks 70-80 euro moet betalen dan wordt het een duur apparaat en dat is ie niet waard.
    jmm.deijkers@tiscali.nl
    UltraStarTrader

  6. #6

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •