Pagina 59 van 102 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 2528 worden weergegeven.
  1. #1451

  2. #1452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Niet zo goedkoop als die eerste 3 (waar ik 5 euro per stuk voor betaalde). Maar 12,50 per stuk (bij de 2 voor 25 euro actie van V&D) vond ik nog steeds een acceptabele prijs.
    Was vanmiddag even bij de Bijenkorf R'dam, daar waren de Star Treks 15 euro... Dus je snapt dat ik wel héél erg benieuwd ben waar ik ze voor 5 euro zou kunnen scoren!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #1453

    Standaard

    Een koopje gedaan dit weekeinde in de MM van Breda: ik was al een tijdje naarstig op zoek naar Meet The Robinsons voor een niet zo van de pot gerukte prijs van 25 euro en meer. Een exemplaar gevonden daar voor 12,50 op BR, wat voor een Disneytitel een aardige prijs is. Blijkt aan de kassa dat 'ie verkeerd geprijsd is en 17 euro kost, verkoopster insinueerde dat iemand de stickertjes zou verwisseld kunnen hebben. Wat me niet mogelijk lijkt want er staat de titel mee opgedrukt. Toch even naar de balie geweest en 'm voor de correct geafficheerde prijs meegekregen. Bravo Mediamarkt. Het zou in een andere, niet nader genoemde keten, niet waar geweest zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #1454

    Standaard



    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  5. #1455

    Standaard

    Watchmen
    Fantastic Four
    Fantastic Four Rise of the silver surfer

    3 voor 30 in frs Gent

    Er is nu ook een Blurayclub in Belgie, kaartje meegekregen met uitleg

  6. #1456

    Standaard




    Even een nieuwe Blu-ray Clu Card veilig stellen met nog 10% korting van de oude op de overgangsdag

    18 euro, frs.nl, 10% Blu-ray Card korting, afhalen filiaal.

    EDIT: Is dus niet nodig als je al lid bent/was...
    Laatst aangepast door peptalk : 31-01-2011 om 16:58
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1457

    Standaard

    Net Wall Street 1+2 besteld bij FRS, was 41.99 euro - 10 euro korting + 1.95 euro verzending= 33,94 euro. Heb nog 16 10 euro kortingen over.

    Misschien ga ik nog Dispicable Me pre-orderen maar ben echt aan het twijfelen.

  8. #1458

    Standaard

    Binnen van FRS (met kortingsbon):

    - Solomon Kane
    - Any Given Sunday
    - Scent of a Woman
    - Stephen Hawking's Universe
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  9. #1459

    Standaard

    Binnen van Amazon.com
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht



    Even een nieuwe Blu-ray Clu Card veilig stellen met nog 10% korting van de oude op de overgangsdag

    18 euro, frs.nl, 10% Blu-ray Card korting, afhalen filiaal.
    Je hoeft toch niet per se 2 blu-rays te bestellen om de kaart te krijgen? Ik heb ze namelijk net gewoon gratis per mail aangevraagd:

    "Beste Blu-ray Club abonnee,

    Hierbij ontvang je een bevestiging dat je gegevens zijn geregistreerd. Zoals aangegeven zullen we je na afloop van de Blu-ray weken op 20 februari 2011 een Blu-ray Club Card toesturen naar het door jou opgegeven adres."

  11. #1461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Net Wall Street 1+2 besteld bij FRS, was 41.99 euro - 10 euro korting + 1.95 euro verzending= 33,94 euro. Heb nog 16 10 euro kortingen over.

    Misschien ga ik nog Dispicable Me pre-orderen maar ben echt aan het twijfelen.
    Bij DVD-outlet kon je m al bestellen voor 29.99

  12. #1462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Je hoeft toch niet per se 2 blu-rays te bestellen om de kaart te krijgen? Ik heb ze namelijk net gewoon gratis per mail aangevraagd:

    "Beste Blu-ray Club abonnee,

    Hierbij ontvang je een bevestiging dat je gegevens zijn geregistreerd. Zoals aangegeven zullen we je na afloop van de Blu-ray weken op 20 februari 2011 een Blu-ray Club Card toesturen naar het door jou opgegeven adres."
    Ik krijg ook net die mail binnen, die trouwens impliceert dat de kaart 5 euro kost, maar dat is dus niet zo als je al lid bent/was...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Je hoeft toch niet per se 2 blu-rays te bestellen om de kaart te krijgen? Ik heb ze namelijk net gewoon gratis per mail aangevraagd:

    "Beste Blu-ray Club abonnee,

    Hierbij ontvang je een bevestiging dat je gegevens zijn geregistreerd. Zoals aangegeven zullen we je na afloop van de Blu-ray weken op 20 februari 2011 een Blu-ray Club Card toesturen naar het door jou opgegeven adres."
    Beste Tom,

    Als ik kijk op de site bij Blu ray club, maak ik er toch echt op dat ik 2 titels moet bestellen.

    Wat heb je dan precies geschreven, en via welk mailadres dan? Ben toch wel benieuwd naar een nieuwe pas.

    Hopelijk wil je me dit zeggen.

    Alvast bedankt.

    Greetz, Raymond

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik krijg ook net die mail binnen, die trouwens impliceert dat de kaart 5 euro kost, maar dat is dus niet zo als je al lid bent/was...
    Ik was zaterdag bij de Free en heb daar voor 50 euro's aan Blu rays gekocht, en ze zeiden dat mijn pas niet meer geldig was.

    Maar ben wel benieuwd hoe ik dan een nieuwe krijg, moet ik dat ergens melden of krijg ik dan nog bericht?

  14. #1464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht


    Ik was zaterdag bij de Free en heb daar voor 50 euro's aan Blu rays gekocht, en ze zeiden dat mijn pas niet meer geldig was.

    Maar ben wel benieuwd hoe ik dan een nieuwe krijg, moet ik dat ergens melden of krijg ik dan nog bericht?
    1e klopt, die was sinds 31-12-10 niet meer in de winkels geldig.

    Waarschijnlijk krijg je nog bericht als je ook via frs.nl 10% korting kreeg.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    1e klopt, die was sinds 31-12-10 niet meer in de winkels geldig.

    Waarschijnlijk krijg je nog bericht als je ook via frs.nl 10% korting kreeg.
    Zover ik weet wel, want laatste wat ik online besteld heb daar, was die Alien limited set, en die was 119 euro nog wat, en had ik voor 109,94 (dus inclusief 10% korting als ik het goed heb).

    Kijken dus maar of ik de mail nog krijg.

  16. #1466

    Standaard



    (Dirty Harry slechts €13,99 bij Play.com)
    Laatst aangepast door Corneelh : 31-01-2011 om 17:45

  17. #1467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zover ik weet wel, want laatste wat ik online besteld heb daar, was die Alien limited set, en die was 119 euro nog wat, en had ik voor 109,94 (dus inclusief 10% korting als ik het goed heb).

    Kijken dus maar of ik de mail nog krijg.
    Inschrijflink:

    https://www.freerecordshop.nl/is-bin...4_blurayclub_i
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1468
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Voorbije weken bij FRS.nl:

    - Jarhead
    - Nightmare before christmas
    - American gangster
    - Seven years in tibet
    - Children of men
    - There Will be Blood
    - Solomon Kane
    - Law Abiding Citizen
    - The Patriot
    - National Treasure - Collector's Edition
    - National Treasure 2-Book Of Secrets
    - Valkyrie
    - Last King Of Scotland
    - Leon
    - Black Hawk Down
    - The Prestige
    - The Recruit
    - The Kingdom

    Bij Fnac vorige week:
    - Flags of our Fathers
    - Letters From Iwo Jima
    - A.I. (gratis)

    Vandaag bij FRS.nl ism 10€ korting op 40€ (werkt vandaag dus wel nog itt wat hier op het forum gezegd is):
    - Walk The Line
    - Road To Perdition
    - The Day The Earth Stood Still
    - Miami Vice
    - Bruce Almighty

  19. #1469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dank je wel, inmiddels ingeschreven

  20. #1470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hoeks Bekijk bericht
    Bij DVD-outlet kon je m al bestellen voor 29.99

    Weet ik, maar ik woon in La Belgique, excuseer, België en als ik de verzendkostenerbij tel bij DVD-outlet kwam het ongeveer even duur uit.
    En ik heb nog tal van kortingsbonnen, hopelijk verlengen FRS de actie zoals ze meestal wel doen.

  21. #1471

    Standaard

    Besteld:
    -Demolition man
    -Dead space aftermath
    -The twilight zone season 3

    Binnen gekregen:
    -Monsters
    -The last airbender(3D)

  22. #1472

    Standaard




    Nog voor mijn verjaardag!


    Voor 12£ bij amazon.co.uk


  23. #1473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht





    Voor 12£ bij amazon.co.uk
    Nog wel verzendkosten naar belgie? Want zo te zien hebben ze die naar nederland volledig afgeschaft!

  24. #1474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Nog wel verzendkosten naar belgie? Want zo te zien hebben ze die naar nederland volledig afgeschaft!
    Jammer genoeg wel...


  25. #1475

    Standaard

    Voor £9,91 kan ik hem niet laten liggen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 59 van 102 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •