Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik hoop nog op Soldaat van Oranje, maar weinig kans denk ik. Kans is nog groter dat ie in het buitenland wel uitkomt.
    Dat dus. F*ck it, toen Spetters in Nederland op DVD uitkwam was de master hier om te janken en had die film sowieso al een betere uitgave in Amerika. Dat gaat ook geheid gebeuren met de HD-masters van andere klassiekers uit Holland, zeker weten

  2. #27

    Standaard

    Volgende week bij de Blokker 'Flodder in Amerika' voor maar €2.99

    http://www.blokker.nl/blokkerfolder/...spreadview/24/

    Verder ook voor dezelfde prijs:

    Flodder
    Amsterdamned
    De Lift
    Ciske de rat
    Lang leve de Koninging
    een vlucht regenwulpen
    In de Schaduw van de Overwinning
    Van de Koele Meren des Doods
    Op Hoop van Zegen
    Karakter
    Simon
    Laatst aangepast door Mark van Voorthuizen : 19-02-2011 om 17:20
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  3. #28

    Standaard

    Ga zaterdag dan toch eens naar Sluis gaan en hopelijk liggen ze daar dan al.
    BD (1243) What i Watch

  4. #29

    Standaard

    Hopelijk is 'ie in breedbeeld, en anamorf. Het is eigenlijk schandalig dat we moeten hopen dat twee van de meest voorkomende elementen van DVD er daadwerkelijk zijn, maar goed, we gaan nu eenmaal erg slecht met onze films om.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #30

    Standaard

    Het is zeker dat deze pas aanwezig zijn volgende week? Want had anders morgen al eens een kijkje gaan nemen, maar heb geen zin om nutteloos naar Nederland te rijden.
    BD (1243) What i Watch

  6. #31

    Standaard

    De aanbiedingen gaan in op 21 november, dus het lijkt me niet verstandig om er morgen speciaal voor naar Nederland te reizen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De aanbiedingen gaan in op 21 november, dus het lijkt me niet verstandig om er morgen speciaal voor naar Nederland te reizen.
    Bedoel je geen 21 februari?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #33

    Standaard

    Dat bedoel ik inderdaad. Hoe kom ik bij november?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Hopelijk is 'ie in breedbeeld, en anamorf. Het is eigenlijk schandalig dat we moeten hopen dat twee van de meest voorkomende elementen van DVD er daadwerkelijk zijn, maar goed, we gaan nu eenmaal erg slecht met onze films om.
    4:3, niet anamorf.

    Just my two cents.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    4:3, niet anamorf.

    Just my two cents.
    Wat, dat weet je zeker, of daar ga je van uit?

    Ik vind het overigens ook best apart dat je voor die ene boxset 100 euro neer moest tellen, en de meeste titels uit die box nu voor 3 euro verkrijgbaar zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #36

    Standaard

    zit flodder 3 ook in deze collectie ?

  12. #37

    Standaard

    Het is moelijk te zien, maar op de afbeelding van de folder op de website van Blokker kan ik geen Flodder 3 ontdekken, alleen Flodder en Flodder in Amerika.

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Als iemand hier Flodder in Amerika heeft gekocht, zou ik graag willen weten wat het beeldformaat is. 4:3 of 16:9.

  14. #39

    Standaard

    Ik ga straks wel ff kijken bij Blokker. Denk dat ik er wel een aantal meeneem

    Wil sowieso Flodder in Amerika en Amsterdamned.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  15. #40
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Oke dankje.

  16. #41

    Standaard

    Ik kom zojuist terug van Blokker en heb Flodder in Amerika gekocht.
    Hij is dus inderdaad slecht 4:3, onvoorstelbaar in deze tijd dat films nog op dat achterhaald formaat uitgebracht worden.
    Ik zag trouwens dat de 1e Flodder in deze colectie nu óók 4:3 is (tenminste zo staat het op hoesje vermeld).
    Gelukkig heb ik de originele dvd van jaren geleden nog steeds, gewoon 16:9 anamorph, zoals het eigenlijk hoort.

    Nu blijft het wachten nog op een Flodder-Trilogy op BluRay, en dan met urenlang aan bonusmateriaal, makings of,
    achter de schermen, bloopers, e.d., maar dat zal waarschijnlijk slechts ijdele hoop zijn vrees ik.....
    Laatst aangepast door nico_nld : 21-02-2011 om 12:39

  17. #42

    Standaard

    Is 'Op hoop van zegen' nu ook verkrijgbaar bij Blokker?
    Samen met 'Een vlucht regenwulpen' en 'In de schaduw van de overwinning' is het beeld opgeknapt, wat bij eerdere uitgaven niet is gebeurd!

  18. #43

    Standaard

    Flodder in Amerika is idd 4:3, maar heb hem toch maar meegenomen.

    Heb daarnaast ook Amsterdamned (ook 4:3 grrr) en Ciske de Rat meegenomen.

    Het zijn trouwens wel erg goedkope dvd-uitgaves zeg. Soort van kopie van de oude covers en dan een nieuw randje er omheen. That's it.
    Laatst aangepast door Bas Reuver : 21-02-2011 om 14:27
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Is 'Op hoop van zegen' nu ook verkrijgbaar bij Blokker?
    Samen met 'Een vlucht regenwulpen' en 'In de schaduw van de overwinning' is het beeld opgeknapt, wat bij eerdere uitgaven niet is gebeurd!
    Ik zag 'Op Hoop van Zegen' liggen in het filiaal hier in de buurt.
    Verschrikkelijk jammer van Flodder in Amerika, zeg. Ik had nog de hoop dat de specificaties niet klopten. Ik keek bij Flodder op de achterkant, en zag dat die niet meer anamorf was, en aangezien ik dacht dat ze dezelfde schijf zouden gebruiken, zou de informatie op de achterkant niet kloppen en ik hoopte dat dat bij FiA! ook het geval zou zijn. Ik heb maar Van de Koele Meren des Doods en In de Schaduw van de Overwinning meegenomen, Een Vlucht Regenwulpen zag ik niet liggen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #45

    Standaard

    Ik had precies hetzelfde. Ik meende me ook te herinneren dat mijn eerder DVD-uitgave van Flodder (uit de Dice DVD-collectie) in 16:9 anamorphic is, maar op de hoes van deze uitgave staat 4:3! Echt raar dat ze nu een andere master gebruiken...

    Flodder in Amerika heb ik wel gekocht, deze is inderdaad 4:3 full frame. Dat staat ook op de hoes, maar ik hoopte net als alle anderen hier dat 't een fout was en dat 'ie op z'n minst 4:3 letterbox zou zijn. Het is echt héél jammer dat 'ie niet in 16:9 is, maar nu heb ik 'm tenminste eindelijk op DVD, da's toch al iets. De beeldkwaliteit is trouwens (volgens mij) vergelijkbaar met een gloednieuwe VHS-tape. Niet al te best dus, maar het kan slechter. Er is geen menu aanwezig, ondertitels uitzetten kan wel, via de afstandsbediening.

    Flodder 3 zit er trouwens niet bij in deze collectie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Heb daarnaast ook Amsterdamned (ook 4:3 grrr) en Ciske de Rat meegenomen.
    Is de oude uitgave (van Dice DVD) niet 16:9 anamorphic, net als Flodder? Toch vreemd, zoiets...
    Laatst aangepast door Leijo : 21-02-2011 om 14:33
    "Bond. James Bond."

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Ik had precies hetzelfde. Ik meende me ook te herinneren dat mijn eerder DVD-uitgave van Flodder (uit de Dice DVD-collectie) in 16:9 anamorphic is, maar op de hoes van deze uitgave staat 4:3! Echt raar dat ze nu een andere master gebruiken...

    Flodder in Amerika heb ik wel gekocht, deze is inderdaad 4:3 full frame. Dat staat ook op de hoes, maar ik hoopte net als alle anderen hier dat 't een fout was en dat 'ie op z'n minst 4:3 letterbox zou zijn. Het is echt héél jammer dat 'ie niet in 16:9 is, maar nu heb ik 'm tenminste eindelijk op DVD, da's toch al iets. De beeldkwaliteit is trouwens (volgens mij) vergelijkbaar met een gloednieuwe VHS-tape. Niet al te best dus, maar het kan slechter. Er is geen menu aanwezig, ondertitels uitzetten kan wel, via de afstandsbediening.

    Flodder 3 zit er trouwens niet bij in deze collectie.



    Is de oude uitgave (van Dice DVD) niet 16:9 anamorphic, net als Flodder? Toch vreemd, zoiets...
    Klopt, Amsterdamned, De Lift en Flodder waren anamorfe DVD's, en Amsterdamned en De Lift hadden ook een aantal extra's. Die zullen nu waarschijnlijk ook wel verwijderd zijn, als de DVD's niet eens anamorf zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #47
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Jammer van het 4:3 beeld. Ik houd het mooi bij mijn oude uitgaves. Zelfs de hoesjes zien er karig uit. Zonet even voor de gein op Markplaats gekeken. Daar proberen mensen alweer winst uit deze uitgaves te krijgen. Bieden vanaf 10,- etc etc. Gelukkig krijgt iedereen het Blokker krantje in huis deze week.
    Laatst aangepast door Pieter V : 21-02-2011 om 17:19

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Klopt, Amsterdamned, De Lift en Flodder waren anamorfe DVD's, en Amsterdamned en De Lift hadden ook een aantal extra's. Die zullen nu waarschijnlijk ook wel verwijderd zijn, als de DVD's niet eens anamorf zijn.
    Oh ja, da's waar ook! De Lift heb ik ook nog op DVD in de oude uitgave van Dice DVD. Ben blij dat ik die drie films destijds gekocht heb...
    "Bond. James Bond."

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Wat, dat weet je zeker, of daar ga je van uit?
    Ging ik van uit en blijkt ook zo te kloppen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •