Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.

Discussie: Ha die pa

  1. #1

    Standaard Ha die pa

    Ik zat onlangs op wikipedia te zoeken naar series, en keek eens bij ha die pa, en zag dat ze alleen seizoen 1 & 2 uitgrebracht hebben, terwijl er 4 seizoenen van zijn. weet iemad of s 3 & 4 ook nog gaan komen in de toekomst?

    Ha, die Pa! is een Nederlandse comedyserie die tussen 1990 en 1993 werd uitgezonden door de NCRV. Er zijn 4 seizoenen gemaakt. Tot op heden zijn alleen seizoen 1 en 2 op dvd verschenen

  2. #2

    Standaard

    Seizoen 3 en 4 komen niet, omdat de kwaliteit van de opnamebanden van die seizoenen ver beneden pijl zouden zijn. Jammer maar helaas, had het zelf wel terug willen zien.

  3. #3

    Standaard

    damn das balen, geweldige serie dat nu krijg ik hem niet compleet

  4. #4

    Standaard

    Geweldig dat Source 1 Media de serie alsnog compleet gaat uitbrengen! Ik heb destijds seizoen 1 en 2 gekocht, in totaal 22 afleveringen. Weet iemand hoeveel afleveringen er gemaakt zijn? Bij Beeld en geluid vind ik namelijk maar 27 afleveringen terug. De nummering loopt niet door. Volgens mij telt seizoen 3 sowieso 13 alfeveringen.
    Hoop dat iemand dit weet, fantastische serie blijft het!

  5. #5

    Standaard

    Source 1 Media gaat hem verder uitbrengen? Hoewel de rest van de uitgaves in prima kwaliteit was (Volgens jouw woorden ), heb ik na Mijn dochter en ik er een redelijk laag vertrouwen in... Maar hopen doen we.

  6. #6

    Standaard

    Ja inderdaad Source 1 Media, brengt 17 februari de complete serie, 4 seizoenen, in 4 boxen uit.

  7. #7

    Standaard

    is dat n box of ook los t ekoop? aangezien ik s 1 & 2 al heb.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaZoR Bekijk bericht
    is dat n box of ook los t ekoop? aangezien ik s 1 & 2 al heb.
    Hij zegt dat Source 1 Media het in 4 boxen uitbrengt...

  9. #9

    Standaard

    Update: Niet Source 1 Media, maar Dutch Filmworks! Volgens de DVD.nl Releaselijst, tenminste.

    17-2-2011
    Ha die pa - Seizoen 1 3 Discs DVD Dutch Filmworks
    Ha die pa - Seizoen 2 3 Discs DVD Dutch Filmworks
    Ha die pa - Seizoen 3 3 Discs DVD Dutch Filmworks
    Ha die pa - Seizoen 4 3 Discs DVD Dutch Filmworks

  10. #10

    Standaard

    Source 1 media brengt 14 Maart de gehele serie uit, i.p.v. 17 februari

    Hieronder een overzicht van de afleveringen die ze uitbrengen (volgens mij is de gehele serie bewaard gebleven).

    Serie I
    Afl. 1): Een nieuw leven
    Afl. 2): Rotte appels

    Afl. 3): Liefde is…..
    Afl. 4): Verdacht
    Afl. 5): Een afspraakje
    Afl. 6): Kleingeld
    Afl. 7): Protest
    Afl. 8): Zoals vroeger
    Afl. 9): Favoriet
    Afl. 10): Carrière
    Afl. 11): Feestje

    Serie II:
    Aflevering 12) Plastic droomwereld
    Afl. 13): Amateurtoneel
    Afl. 14): Burgerwacht
    Afl. 15): Geestverschijning
    Afl. 16): Henriette
    Afl. 17): Dorpspolitiek
    Afl. 18): Dagje ouder
    Afl. 19): Het witte bruggetje
    Afl. 20): De ware
    Afl. 21): Eindexamen – ibis DO34/18567 – A1+A2=mix
    Afl. 22): De advertentie )

    Seriesl III en IV

    Serie III:

    Afl. 23): Huis uit
    Afl. 24): Niets mals
    Afl. 25): De behangers
    Afl 26): In je mand
    Afl.27): Wie volgt?
    Afl.28): De Klusjesman
    Afl.29: Heerlijk Avondje
    Afl.30): Shampoo
    Afl. 31): Vakantiewerk
    Afl. 33): De Afspraak
    Afl. 34): Krijt op tijd

    Serie IV:

    Afl. 35): De verbouwing
    Afl. 36): De videocamera

    Afl. 37): Lang zal ie leven

    Afl. 38): Lot uit de loterij

    Afl. 39): Tante Sophie
    Afl. 40): Love Advice Company
    Afl. 41): Collega’s

    Afl. 42): In de klem
    Afl. 43): Ster allures

    Afl. 44): Storm

    Afl. 45): De staking

    Afl. 46): Blij dat ik rij

    Afl. 47): Reisgezelschap

  11. #11

    Standaard

    Dus toch Source 1 media...

    Please don't f**k this up, Mijn dochter en ik was al niet zo'n succes.

    EDIT: Covers;
    Laatst aangepast door Samba-boy : 24-02-2011 om 20:13

  12. #12

    Standaard

    Ik dacht dat bepaalde afleveringen te slecht waren om het op dvd uit te brengen. Dus echt ALLES staat nu op dvd? Dat is wel vet! (niet dat het een énorm leuke serie is, maar het kijkt aardig weg)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Ik dacht dat bepaalde afleveringen te slecht waren om het op dvd uit te brengen. Dus echt ALLES staat nu op dvd? Dat is wel vet! (niet dat het een énorm leuke serie is, maar het kijkt aardig weg)
    Dit dus. Maar ja, Source 1 media brengt het uit, die maakt het niet zo snel uit in welke kwaliteit ze iets uitbrengen (Zie mijn fiasco met die Mijn dochter en ik-DVD's)

  14. #14

    Standaard

    Heb het gelezen inderdaad. Zooi!

  15. #15

    Standaard

    oke en hoe zit het met de kwaliteit van s1 & 2 want die zijn ak eerder uitgebr8, is die nog verbeterd? iemand info hierover?

  16. #16

    Standaard

    De beeldkwaliteit is wel iets beter, ik heb ook de beide versies dus ik kan het vergelijken. Sowieso is de kwaliteit van de DVD's zelf, beter - degelijker- dan de 1ste versie.

    Goede prijs-kwaliteitsverhouding en super dat ze alles in 1 keer hebben uitgebracht!!

    Maar geef toe, als je de serie compleet hebt, is 1 versie toch mooier in de kast, dan 2 verschillende!

  17. #17

    Standaard

    Inmiddels de gehele serie bekeken. Fantastisch om nu ook de andere afleveringen weer eens te zien. Seizoen 3 en 4 met dochter Freddy, gespeeld door Bettina Berger.
    De beeldkwaliteit is zeer acceptabel, slechts enkele kleine storingen bij 2 of 3 afleveringen.

    Trouwens je kan veel zeggen over 'Source 1 media', maar zij brengen tenminste ALLES uit en in een rap tempo. Inderdaad 'Mijn dochter en ik', seizoen 1 is niet te bekijken op een DVD speler, met mijn blue ray speler gaat het goed, geen probleem. Seizoen 2 van deze serie is wel te bekijken op een DVD speler. Daarbij heb ik alle Nederlandse series van 'Source 1 Media' en alleen met deze box heb ik 'problemen', de rest is prima in orde - is bij andere maatschappijen wel eens anders (geweest)

    Tip: ik heb de 4 seizoenen zelf gekocht bij de 'Mediamarkt', koop ik altijd, voor in totaal; 58 euro. Zag in Eindhoven bij 'Free Record' (+Van Leest), de boxen in de actie, 3 voor 25 euro!!

  18. #18

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Inmiddels de gehele serie bekeken. Fantastisch om nu ook de andere afleveringen weer eens te zien. Seizoen 3 en 4 met dochter Freddy, gespeeld door Bettina Berger.
    Blijkbaar worden die seizoenen nu ook op Best24 herhaald. Nu ineens wel

    Mijn dochter en ik seizoen 1 is en blijft rampzalig gedaan, maar ik kwam op Source 1 Media terug nadat ik Kees en Co seizoen 1 en 2 gezien had. Zeer netjes gedaan Echter, ze moeten toch echt het eerste seizoen opnieuw uitbrengen voordat ik al mijn woorden terugneem :P Het tweede seizoen kan ik dus met een gerust hart kopen, fijn om te weten.

    En Ha die pa ga ik dan halen bij de FRS

  19. #19

    Standaard

    Ik heb vandaag eens uitgezocht welke afleveringen er nou eigenlijk missen op de DVD's. Ik vertrouwde die lijst van Wikipedia niet, omdat die lijst een vraagteken bevatte. Ik heb het archief van Beeld & Geluid geraadpleegd en daar bleek dat ze de 'verloren afleveringen' waar ze op Wikipedia over spraken gewoon in het archief hebben zitten. Opvallend hierbij is dat dit 6 achtereenvolgende afleveringen niet op de DVD's staan. Dit zijn aflevering 6 t/m 12 uit seizoen 3. Aflevering 13 staat gek genoeg wel op de DVD's. Ik ben benieuwd of deze afleveringen echt zo erg beschadigd zijn, of dat het overdreven is van Source1Media. Ik ben van plan binnenkort een 'verloren' aflevering uit het Beeld & Geluid archief te bestellen, en kijken naar de kwaliteit. Wordt vervolgd!

    EDIT: Ik heb de Wikipediapagina van Ha, die Pa! inmiddels aangepast met de goede afleveringen volgorde.

  20. #20

    Standaard

    Met 8 afleveringen is daar een prima extra box van te maken. Niet dat het het waard is, als ik eerlijk ben... Vind de serie héél, zwáár, tegenvallen. Oubollig en niet grappig. :/

  21. #21

    Standaard

    Inderdaad, maar ik snap dus ook niet waarom die afleveringen niet gelijk op DVD zijn uitgebracht. Maar goed, als de kwaliteit echt zo slecht is vind ik het wel logisch. Maar we zullen zien. Ik vind de serie overigens wel erg leuk. Luc Lutz zet de rol van norse vader erg goed neer. Zo zie je maar weer, meningen verschillen.

  22. #22

    Standaard

    Ik vind 'Ha die pa' ook geweldig! Super serie, was ook heel erg blij dat destijds de overige afleveringen ook op DVD verschenen.
    Een serie uit mijn jeugd, zo hoop ik ook nog altijd op een DVD release van 'Prettig Geregeld'!

    Wist niet dat er 8 afleveringen niet verschenen zijn, ben erg benieuwd, hoe de kwaliteit is!!!

  23. #23

    Standaard

    De bestelde aflevering is inmiddels binnen! De aflevering die ik besteld heb heet 'Terugkeer naar Hollumerzand' en is aflevering 11 uit seizoen 3. Er is geen tot een minimaal verschil te zien in kwaliteit met de afleveringen die wel op DVD zijn verschenen. Er is af en toe even een seconde een storing te zien maar dat is niet storend tijdens het kijken en bovendien is dit bij sommige afleveringen die wel op DVD staan ook zo. Dus ik snap absoluut niet waarom, over andere afleveringen die niet op DVD zijn verschenen kan ik (nog) niet oordelen, dat deze aflevering niet op DVD is verschenen. Hieronder een paar screenshots van 'Terugkeer naar Hollumerzand' en oordeel zelf over de kwaliteit.

    Screenshot at jul. 24 12-37-24.jpgScreenshot at jul. 24 12-39-58.jpgScreenshot at jul. 24 12-44-24.jpgScreenshot at jul. 24 12-46-25.jpg
    Laatst aangepast door MRbazzeman : 24-07-2014 om 12:55

  24. #24

    Standaard

    Vreemd verhaal ja, gemiste kans. Zou je, jouw bevindingen 'ns willen mailen naar Souce1media?

    Ben benieuwd naar hun reactie!

  25. #25

    Standaard

    Ik zal binnenkort eens mailen, ik ben ook wel benieuwd wat ze erover zeggen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •