Pagina 2 van 59 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1453 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    FR:

    Moulin Rouge

    Bron: In bezit
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #28

    Standaard

    UK: THX-1138
    (van George Lucas)
    bron: eigen bezit

  4. #29

    Standaard

    De US versie van The Mission heeft Nederlandse ondertitels, tot en met de Omnibus-documentaire die niet op de Beneluxversie staat. Bron: ik heb hem hier voor mijn neus liggen, het staat wel niet op de hoes vermeld, maar de NL ondertiteling staat er wel degelijk op.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De US versie van The Mission heeft Nederlandse ondertitels, tot en met de Omnibus-documentaire die niet op de Beneluxversie staat. Bron: ik heb hem hier voor mijn neus liggen, het staat wel niet op de hoes vermeld, maar de NL ondertiteling staat er wel degelijk op.
    Hoe is de beeldkwaliteit Werner? Geen vlekken en beschdigingen zoals de A-film versie?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #31

    Standaard

    Battlestar Galactica Complete Series heeft NL ondertiteling.

    Franse uitgave 2010. Bron: in bezit.

  7. #32

    Standaard

    Ik heb Cloverfield in UK (Amazon) besteld maar volgens de cover staan er geen NL subs op, laat de seal er nog maar ff op zitten.

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CoSo Bekijk bericht
    Ik heb Cloverfield in UK (Amazon) besteld maar volgens de cover staan er geen NL subs op, laat de seal er nog maar ff op zitten.
    Scheur de seal er maar af en ga hem maar bekijken want hij heeft 100% zeker NL subs.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Scheur de seal er maar af en ga hem maar bekijken want hij heeft 100% zeker NL subs.
    Klopt idd, Thanks

  10. #35

    Standaard

    De Duitse uitgave van Repomen heeft Nederlandse ondertiteling.

    In bezit..
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  11. #36

    Standaard

    ALIEN ANTHOLOGY - US

    Bron: dvdbeaver.com

    +

    ALIEN ANTHOLOGY - UK

    Bron: blurayspecs.co.uk

  12. #37

    Standaard

    De UK editie van Back to the Future heeft GEEN, ik herhaal, GEEN Nederlandse ondertitels, integenstelling tot wat op sommige sites als Amazon en Play werden beweerd.

    Heb ook manueel alle ondertiteltracks afgegaan en Nederlands zit er niet tussen.

  13. #38

    Standaard

    Crazy Heart uit Duitsland heeft NL subs, staat niet op de achterzijde. Wel 22 euro, maar de release in NL wordt iedere keer vooruitgeschoven.

  14. #39

    Standaard

    UK: A Nightmare on Elm Street (1984) en A Nightmare on Elm Street (2010). Deze zijn in mijn bezit.

  15. #40

    Standaard

    DE: A Nightmare on Elm Street (2010). In bezit


  16. #41

    Standaard Toy Story 3

    De UK Blu-Ray/DVD uitgave van Toy Story 3 heeft volgens Zavi.com Nederlandse ondertiteling.

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Zeker voor de minder ervaren kopers/topicvolgers: jammer dat bij een aantal nog uit te komen titels, Amazon als een betrouwbare bron wordt aangehaald in de lijst. Zeker gezien de ervaringen, recent b.v. met BTTF-box.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Zeker voor de minder ervaren kopers/topicvolgers: jammer dat bij een aantal nog uit te komen titels, Amazon als een betrouwbare bron wordt aangehaald in de lijst. Zeker gezien de ervaringen, recent b.v. met BTTF-box.
    Er waren heel veel UK sites die die box aangaven met dutch subtitles.

    Amazon heeft dit nog gewijzigd op de website de dag dat de box uitkwam.

    Vele andere sites geven nog altijd de verkeerde info.

  20. #45

    Standaard

    Daarom lijkt het mij beter dat de blu-rays pas in de lijst worden opgenomen op het moment dat ze werkelijk zijn uitgebracht (en ze zijn uitgetest door b.v. forummembers).

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Daarom lijkt het mij beter dat de blu-rays pas in de lijst worden opgenomen op het moment dat ze werkelijk zijn uitgebracht (en ze zijn uitgetest door b.v. forummembers).
    Mee eens. Webwinkels zijn over het algemeen niet betrouwbaar wat de specificaties betreft, dus is het beter om ze niet als bron te gebruiken.

  22. #47

    Standaard

    Niet mee eens. Dan kan je beter bovenaan in de openingspost vermelden dat webwinkels niet altijd correct zijn, en dat een vermelding van een dvd-bezitter meer zekerheid geeft.

    Echter zou ik nog steeds graag willen lezen welke Blurays voorzien zijn van dutch subtitles volgens die winkels, want iemand moet het toch weten om die zo te kunnen kopen en eventueel bevestigen?

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Even ter informatie. Ik heb een melding van boven in de openingspost gezet dat titels die enkel bevestigd zijn door een webshop niet voor 100% zeker zijn. Deze titels worden nu ook in een andere kleur aangeduid. Iedereen kan dan voor zichzelf uitmaken of ze het risico willen nemen om deze titels te bestellen of niet.

  25. #50

    Standaard

    Iron Man 2(Bron: Play.com)

    Deze heb ik van het weekend gezien heeft dus gewoon nederlandse ondertiteling.

Pagina 2 van 59 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •