Pagina 6 van 59 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1454 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    US:
    Once Upon A Time In America

    Bron: http://www.dvdbeaver.com/film/dvdrev...dvd_review.htm
    Beter de US versie ook, dan ga ik me die maar eens bestellen en de UK versie cancellen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #127

    Standaard

    Hancock UK
    Snatch UK
    Tomb Raider Uncut Edition UK
    300 UK
    Full Metal Jacket Deluxe Edition UK

    Allemaal Nederlands ondertitel . Bron = in bezit

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KoalebeerLOL Bekijk bericht
    Hancock UK
    Snatch UK
    Tomb Raider Uncut Edition UK
    300 UK
    Full Metal Jacket Deluxe Edition UK

    Allemaal Nederlands ondertitel . Bron = in bezit
    Het is tof dat je het meldt, maar volgens mij zijn deze allemaal al door anderen gemeld.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #129

    Standaard

    Ze stonden inderdaad wel al allemaal vermeld in de lijst maar van Tomb Raider en Snatch had ik wel nog geen bevestiging gehad. Dus bij deze staat dat hier ook bij vermeld.

  5. #130

    Standaard Once upon a time in America...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Beter de US versie ook, dan ga ik me die maar eens bestellen en de UK versie cancellen
    Tof- 229 minuten!

    @peptalk:
    Volgens mij is de UK versie hetzelfde als de US, of Amazon UK is vergeten erbij te zetten dat het import is:
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...A3P5ROKL5A1OLE
    Subtitles: Romanian, Portuguese, Norwegian, Korean, Italian, Spanish, Swedish, Dutch, Hungarian, Thai, Turkish, Hebrew, Bulgarian, Cantonese Chinese, Croatian, Czech, Danish, English, Finnish, French, German, Greek

    ...toch goedkoper dan via Axelmusic, als je er nog wat bij verzint om aan de 20 GBP voor free shipping te komen...
    Laatst aangepast door barend : 08-01-2011 om 11:35

  6. #131

    Standaard

    Nog even officieel dus:

    UK Once upon a time in America (bron Amazon.co.uk)

  7. #132

    Standaard

    @Barend
    Thx dat had ik al gezien, maar ik heb zin om hem eerder in huis te hebben, zat al over de Duitse variant te twijfelen, die komt 1 week eerder, maar de US versie al volgende week. Al lijkt het er op dat waar ik hem heb besteld dat de mijne toch niet op voorraad meer is, dus wie weet wordt het nog annuleren en toch wachten met een klein beetje financieel voordeel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #133

    Standaard

    Omen trilogy uk zijn alle 3 nl subbed , vandaag binnen gekregen.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Omen trilogy uk zijn alle 3 nl subbed , vandaag binnen gekregen.
    Zit daar een slipcase om de blu-ray?

  10. #135

    Standaard

    UK: the Social Network (bron: amazon.co.uk - foto achterzijde)

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Zit daar een slipcase om de blu-ray?
    Ja, er zit een slipcase omheen. Daarin 1 blu-ray doosje met de 3 films.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  12. #137

    Standaard

    Amazon.ca versie van once upon a time in amerika is nl subbed heb m vandaag binnen gekregen

    Wat zijn die 40 weken levertijd snel voorbij

  13. #138

    Standaard

    Volgens amazon.de zijn de witches of eastwick nl subbed oftewel Die Hexen von Eastwick 15,02 euro
    en grown ups oftewel kindskopfe 21-1-2011 ook nl subbed
    en long kiss goodnight 28.1.2011 ook nl subbed
    Laatst aangepast door chev : 13-01-2011 om 15:56

  14. #139

    Standaard

    De Australische import 10 things I hate about you heeft NL subs. Graag toevoegen bij de lijst.

    Bron: zelf in bezit.
    Laatst aangepast door deftones : 15-01-2011 om 10:59

  15. #140

    Standaard The Breakfast Club

    DE The Breakfast Club
    (verschijnt over enkele weken, meteen in de aanbieding bij jpc)
    Bron: www.jpc.de

    http://www.jpc.de/jpcng/movie/detail...y/hnum/4968219

  16. #141

    Standaard

    Chuck: The Complete Third Season US versie heeft inderdaad nl-ot, eigen bezit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #142

    Standaard

    Duitsland:

    IP Man
    IP Man 2

    In bezit (Steelbook)


  18. #143

  19. #144

  20. #145

    Standaard

    Ik kan bevestigen dat The Breakfast Club uit de UK Nederlandse ondertitels heeft. Ik heb de blu-ray vandaag ontvangen.

  21. #146

    Standaard

    Saturday Night Fever AUS/ regiovrij / in bezit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #147

    Standaard

    US: Four Weddings and a Funeral (momenteel exclusief verkrijgbaar bij Target, later ook elders).

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    US: Four Weddings and a Funeral (momenteel exclusief verkrijgbaar bij Target, later ook elders).
    Nergens te vinden : een site van Target die de disk verkoopt. Iemand een ideetje?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nergens te vinden : een site van Target die de disk verkoopt. Iemand een ideetje?
    Target levert alleen in de US.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #150

    Standaard

    Four Wedding blijkt alleen in de winkels van Target te koop te zijn, niet online.

Pagina 6 van 59 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •