Pagina 9 van 59 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1454 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    amazon.co.uk is als bron niet betrouwbaar genoeg
    Maar wel de zekerheid dat als er geen nederlandse ondertitels zijn je de bluray kosteloos kan terugsturen wegens foutieve productinformatie

    weet iemand of the Lord of the Rings Box UK nl subs heeft?
    Deze staat niet in de lijst in de openingspost. Aangezien deze box al enige tijd uit is en het gaat om redelijk populaire films kan je daaruit je conclusies trekken

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Maar wel de zekerheid dat als er geen nederlandse ondertitels zijn je de bluray kosteloos kan terugsturen wegens foutieve productinformatie



    Deze staat niet in de lijst in de openingspost. Aangezien deze box al enige tijd uit is en het gaat om redelijk populaire films kan je daaruit je conclusies trekken
    ja maar wat is dat voor nutteloze opmerking. Dus dan moeten we er maar vanuit gaan dat het klopt op amazon.co.uk terwijl ze het vaak genoeg fout hebben. Maar we kunnen hem wel terug sturen.... Ja boeie! Het blijft dan nog steeds dat amazon.co.uk geen betrouwbare bron is.

  3. #203

    Standaard

    Dan moet u maar eens proberen om die info te veranderen, dat zal niet lukken zonder scan van de backcover met juiste streepjescode.

    Dus als er dutch staat is dat zo goed als zeker aanwezig of zo doorgegeven door de fabrikant.

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dan moet u maar eens proberen om die info te veranderen, dat zal niet lukken zonder scan van de backcover met juiste streepjescode.

    Dus als er dutch staat is dat zo goed als zeker aanwezig of zo doorgegeven door de fabrikant.
    onzin! sites nemen gewoon de zooi van elkaar onder zonder 100% zeker van de zaken te zijn aangezien deze informatie ver voor de release datum er soms al op staat.

    Kijk maar naar beauty and the beast! zouden NL subs op de blu-ray staan (stond er ook bij) helaas alleen de dvd bevatte Nl subs!

    Dus zoals ik al zei niet betrouwbaar. Betrouwbaar is als iemand hem in bezit heeft en het bevestigd! En nu houd ik er over op!

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    ja maar wat is dat voor nutteloze opmerking. Dus dan moeten we er maar vanuit gaan dat het klopt op amazon.co.uk terwijl ze het vaak genoeg fout hebben. Maar we kunnen hem wel terug sturen.... Ja boeie! Het blijft dan nog steeds dat amazon.co.uk geen betrouwbare bron is.

    Volgens mij kan je hier met verschillende bronnen gewoon iets toevoegen en is het eigenlijk pas zeker als er in bezit achter staat.

    Waarom zou men anders dat in bezit als bron erachter vermelden?

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Volgens mij kan je hier met verschillende bronnen gewoon iets toevoegen en is het eigenlijk pas zeker als er in bezit achter staat.

    Waarom zou men anders dat in bezit als bron erachter vermelden?
    Omdat het dan 100% zeker is en al het andere bijna niet. Maar dat zeg ik toch...

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Omdat het dan 100% zeker is en al het andere bijna niet. Maar dat zeg ik toch...

    Dan is het toch ook niet 100 procent zeker want je kan ook maar om te klieren er neerzetten dat je m hebt of dat ie nl ondertiteld is.

    Ik persoonlijk vind amazon een redelijk betrouwbare info hebben wat dat betreft.

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Dan is het toch ook niet 100 procent zeker want je kan ook maar om te klieren er neerzetten dat je m hebt of dat ie nl ondertiteld is.

    Ik persoonlijk vind amazon een redelijk betrouwbare info hebben wat dat betreft.
    ja daag :S haha laat maar... zo kan ik ook nog wel 10000x verhalen verzinnen!

  9. #209

    Standaard

    The Social Network Regio B UK > NL Subs

  10. #210

    Standaard

    DUI:

    Casablanca (Bron: in bezit van member)
    Legends of the Fall(Legenden der Leidenschaft) (Bron: in bezit van member)
    Psycho (Bron: in bezit van member)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #211

    Standaard

    Dui:
    Die Unbestechlichen (All the President's men)
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #212

    Standaard

    US: Boys Don't Cry (Bron: www.blu-ray.com).

  13. #213

  14. #214

    Standaard

    Daylight (UK) (bron: eigen bezit)

  15. #215

    Standaard

    UK Prince Of Persia: The Sands Of Time(Double Play)
    BR film + DVD film: Beiden NL subs, in bezit

    UK Robin Hood 2010 Director's Cut
    BR film + DVD extra's: Beiden NL subs, in bezit

  16. #216

    Standaard

    UK Alice In Wonderland (1951)

    NL gesproken + subs

    bron: bezit member Blu-ray.com forum : http://forum.blu-ray.com/united-king...ml#post4420556

  17. #217

    Standaard

    De beginpost is weer bijgewerkt. Ook bedankt aan al diegene die al posten in de stijl van de beginpost. Dit maakt het bijwerken van de lijst veel gemakkelijker.

  18. #218

    Standaard


    Back to the future trilogy (Zurück in die Zukunft) (Bron: in bezit van member)
    Kun je deze even verwijderen uit de lijst, want deze uitgave heeft geen nl subs. Dit staat verkeerd op amazon.de.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht

    Kun je deze even verwijderen uit de lijst, want deze uitgave heeft geen nl subs. Dit staat verkeerd op amazon.de.
    Inderdaad, ook niet via de remote.
    Dus die krijgen ze terug!

  20. #220

    Standaard

    Ik heb de titel verwijderd uit de lijst. Bedankt voor de melding!

  21. #221
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    04-12-2010, 22:10
    Back to the Future - Trilogy DE versie heeft geen NL subs, ondertussen ook bevestigd op bluray-disc.de

    In bezit
    Kijk eens aan Ah mijn melding was blijkbaar door de mazen van het net geglipt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #222

    Standaard

    Die melding is inderdaad door de mazen van het net geglipt . Doordat de film hier opnieuw in het topic was verschenen heb ik niet meer stil gestaan bij eventuele eerdere meldingen.

  23. #223

    Standaard

    Ik heb een vraagje omtrent de UK versie van snowwhite
    Deze heeft ook een dvd bij de bluray zitten.
    Op de bluray staat er ook nl subs en nl audio, maar hoe zit het met die dvd? Staat daar ook nederlands op? Ik had hier graag zekerheid over..
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #224

    Standaard

    of kan ik het op een of andere site te weten komen?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #225
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen idee, maar voor dergelijke vragen gebruik je beter dit draadje
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 9 van 59 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •