De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Bruce Willis

  1. #1

    Standaard Bruce Willis

    Bruce Willis te oud voor actiefilms

    Bruce Willis is naar eigen zeggen veel te oud om in knokfilms te spelen.



    De 55-jarige Red-acteur onthult dat hij te oud is voor vechtpartijen in actiefilms. "Ik zou eigenlijk moeten stoppen." De actieheld heeft nog enkele projecten op de plank, maar wil zich daarna richten op een ander genre in het vak.

    Of de fysieke gesteldheid van Bruce iets te maken heeft met zijn beslissing valt te betwijfelen. De acteur geeft toe dat hij het opvoeden van zijn kinderen juist lastiger vindt dan een potje knokken in een van zijn films. “Het opvoeden van mijn kinderen kost mij veel meer energie omdat ik bang ben om fouten te maken”, vertelt hij aan Showbizspy.

    Bruce heeft samen met zijn ex-vrouw Demi Moore drie dochters.

    Bron : Telegraaf.nl

    Ik hoop niet dat ie stopt met actiefilms, is toch een groot actie iccoon als ik het mag zeggen.

  2. #2

    Standaard

    Ach kom op, nog 1 Die Hard en dan mag je er pas mee stoppen..! Vind het zoiezo al knap dat Bruce voor zijn leeftijd zo fysieke stunts..kan doen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Van mij mag ie helemaal stoppen. Heeft de laatste jaren alleen maar bagger films gemaakt.

  4. #4

    Standaard

    Bruce Willis bang om gedumpt te worden

    Die Hard-acteur Bruce Willis vreest dat hij eerdaags aan de kant gezet zal worden.



    Hij doelt echter niet op zijn relatie. Bruce is bang dat de filmmaatschappij hem in de Die Hard-reeks zal vervangen, meldt Showbizspy.

    "De komende jaren zou men mij makkelijk kunnen wippen", weet de 55-jarige acteur. "Maar op dit moment kan ik nog rennen en vechten voor de camera. Er komt een tijd dat ik dit niet meer zal kunnen doen. Dan zal ik stoppen."

    Bruce hoopt nog twee Die Hard-films te maken.

    Bron :Telegraaf.nl

    Ik hoop dat wat in de laatste zin staat ook daadwerkelijk zal gebeuren.

    Zijn toch superfilms kwa actie en humor.

  5. #5

    Standaard

    Bruce Willis (67) stopt met acteren om gezondheidsredenen

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/film/6192401/bruce...dsredenen.html
    Laatst aangepast door Johan1967 : 30-03-2022 om 19:04

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bruce Willis (67) stopt met acteren om gezondheidsredenen

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/film/6192401/bruce...dsredenen.html
    Ik las het zojuist. Treurig nieuws. Ik hoop dat ie ondanks dit nog een goede oude dag kan beleven. Ik kende de aandoening afasie niet maar op basis van wat ik ervan lees klinkt het wel alsof het heel lastig is om mee om te gaan.

  7. #7

    Standaard

    Oef, dat is wel triest. Dat zet zijn kleine rollen in matige actiefilms misschien toch wel in een ander perspectief. Ik heb een recensie klaarstaan voor American Siege, maar die mag ik nu wel ietwat nuanceren. Jammer hoor dat een grote actieheld zo professioneel afscheid moet nemen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bruce Willis (67) stopt met acteren om gezondheidsredenen

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/film/6192401/bruce...dsredenen.html
    En TMZ spreekt over een ''Pauze'' : https://www.tmz.com/2022/03/30/bruce...sia-diagnosis/? We zullen het gaan zien. Het is zeer triest, want hoewel de films niet altijd even goed waren, blijft het 1 van mijn favoriete acteurs.

    Ik wil het niet vergelijken met de ziekte (ALS) van mijn Golden Earring held George Kooymans, maar beide heren hebben moeten stoppen met hun vak. En dat is diep triest om zo te moeten stoppen.

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Afasie is vooral een frustrerende aandoening. Je kunt iets niet meer benoemen; "het is rond met zwart witte vlakken", maar je weet niet meer dat dit een voetbal is. Ik kende een oude circusdirecteur die door de hele wereld trok en verzanden in een brei van taal. Voor een acteur is dat dus vrij kansloos, helaas...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Met afasie kan je natuurlijk als acteur geen lijn tekst meer onthouden. Zonde maar hij is niet de enige acteur die om gezondheidsredenen moet stoppen, ik denk aan Michael J. Fox. Willis heeft langer carrière kunnen maken. Misschien is het wel een reden waarom hij tegenwoordig alleen nog in B- en C-vehikels te zien was. Ik zal hem altijd herinneren als de vrolijke deugniet uit Moonlighting.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Afasie is geen ziekte, maar een symptoom van een ziekte. Er is sprake van een taalstoornis maar dit zegt niks over de oorzaak; dit kan een herseninfarct zijn maar ook een bepaalde vorm van dementie. De berichtgeving zegt er niks over en daarom vermoed ik het laatste (primair-progressieve afasie), anders zou er wel vermeld zijn dat hij afasie heeft gekregen na een herseninfarct. PPA is wat de Vlaamse acteur Michel Van Dousselaere ook had, daar is een indrukwekkende documentaire over.

    Hoe dan ook een naar einde van een carriere. De Die Hardfilms zijn classics.
    Laatst aangepast door Oakey : 30-03-2022 om 22:02
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bruce Willis (67) lijdt aan vorm van dementie

    Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/entertainme...m-van-dementie
    Dat zat er dik in, zie mijn vorige post. Sneu.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat zat er dik in, zie mijn vorige post. Sneu.
    Sinds je vorige post is er een update gekomen, en een meer specifieke diagnose. Zie het nieuwsbericht van Johan1967.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-02-2023 om 11:17

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sinds je vorige post is er een update gekomen, en een meer specifieke diagnose. Zie het nieuwsbericht van Johan1967.
    Maar dat bedoelde ik ook, die diagnose FTD had ik al verwacht, is redelijk "textbook" als je wat van die variant van dementie weet. Een beroerte was het in ieder geval niet, dat zou immers een een jaar geleden ook al duidelijk geweest zijn dan. Maar de familie zal nu meer zekerheid hebben door de progressieve achteruitgang (of eerder nog hoop op verbetering gehad hebben) en mogelijk ook verder genetisch onderzoek grdaan hebben.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-02-2023 om 11:17 Reden: Juiste naam bij quote gezet.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Maar dat bedoelde ik ook, die diagnose FTD had ik al verwacht, is redelijk "textbook" als je wat van die variant van dementie weet. Een beroerte was het in ieder geval niet, dat zou immers een een jaar geleden ook al duidelijk geweest zijn dan. Maar de familie zal nu meer zekerheid hebben door de progressieve achteruitgang (of eerder nog hoop op verbetering gehad hebben) en mogelijk ook verder genetisch onderzoek grdaan hebben.
    Ik bedoelde de post van Johan 1967, ik heb dat nu in beide posts aangepast. Ik denk dat we het hier in het topic moeten gaan houden aan de officiële berichtgeving, en niet eigen inzichten, theorieën of aannames gaan tentoonspreiden, dat voorkomt verwarring en eventuele pijnlijke conclusies.

  17. #17

    Standaard

    Eens hoor, alleen is dat nu de officiële berichtgeving.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #18

    Standaard

    Bruce Willis’ wife, Emma, gives health update: ‘Hard to know’ if he’s aware of his condition




    Wat een liefdevolle warme vrouw is dit zeg!!!

  19. #19

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •