Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.

Discussie: The Expendables

  1. #1

    Standaard The Expendables

    Is er al iets bekend over de uitgave die we hier in NL/BE krijgen? Helaas zal DFW deze uitbrengen en dat belooft weinig goeds gezien hun eindeloze palmares aan missers. Importeren vanuit UK of USA lijkt me een betere optie.

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bol.com meldt een 3-disc. Kan een foutje zijn, Blu-ray staat er twee keer tussen. Dus nog even afwachten.

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Media Markt exclusive uitgave:



    -Dogtags
    -In een mooie box verpakt
    -Foto's
    -Twee posters
    -Een aansteker

    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1482341

    En hier is de normale box:


    -Zes foto's
    -Een aansteker

    Specs Blu-Ray
    16:9 widescreen [2.40:1] FullHD 1080p
    Dolby Digital 7.1 & HD DTS
    Nederlands ondertiteld

    Extra’s:
    • Commentary Track Sylvester Stallone
    • Behind the Scenes
    • Comic Con 2010 Panel
    • From the Ashes: Post Production and Release
    • Bloopers (Gag Reel)
    • Deleted Scene "Gunnar Joke"
    • Interviews Cast & Crew
    • Expendables The Ultimate Recon
    Die Media Markt uitgave ziet er vet uit.
    Laatst aangepast door Pieter V : 01-11-2010 om 10:38

  4. #4

    Standaard

    Mooi voor een media markt uitgaven! Ben ook blij met het 7.1 geluid! Ben nog alleen benieuwd naar de prijs.

  5. #5

    Standaard

    Ik had begrepen dat er in Engeland een steelbook uitgave uit zou komen.
    Maar ik weet niet of deze NL ondertiteling heeft.

  6. #6

    Standaard



    3-disc Stellbook, o.a. bij Amazon UK.
    Geen idee wat de subs zijn. Niet dat je die echt nodig hebt natuurlijk
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #7

    Standaard

    DFW? Dit wordt dus gewoon blindelings importeren.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Maar ik weet niet of deze NL ondertiteling heeft.
    Dat weet ik wel en dat zal de UK versie niet hebben De Nederlandse uitgave is van DFW


  9. #9

    Standaard

    update omtrend het art-work van de steelbook release in EN


    Jammer van de 2 rating logo's onderop. Namen ze maar een voorbeeld aan duitsland en worden het stickers Bovenkant zit een kartonnen sleeve!

    Over subs is nog niks bekent

  10. #10

    Standaard

    Lol, ff 3 leeftijdlogo's


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Over subs is nog niks bekent
    Maar het is wel bekend dat er geen NL subs op gaan komen


  12. #12

    Standaard

    En ja hoor...hier gaan we we weer....:

    'The Expendables: Extended Director's Cut' Announced for Blu-ray


    The explosive, star-studded actioner is getting a Blu-ray double dip just in time for the holiday season!
    In an early announcement to retailers, Lionsgate will be bringing 'The Expendables: Extended Director's Cut' to Blu-ray on December 13.

    Directed by Sylvester Stallone from a screenplay by David Callaham and Stallone, with a story by David Callaham, 'The Expendables Extended Director's Cut' follows a team of hardened mercenaries - including Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Randy Couture, Steve Austin, with Terry Crews and Mickey Rourke - who are sent on what becomes a suicide mission to overthrow a ruthless dictator. The film had an explosive impact on the box office in 2010, making it the #1 film in America two weeks running, and bringing in over $274 million worldwide.
    Headlined by a powerhouse cast of action heroes, the new cut of the film includes 11 additional minutes of footage! The Blu-ray Disc will also include a newly recorded introduction to the film by Sylvester Stallone, a featurette on Stallone and his directing career, "Inferno," a feature-length behind-the-scenes documentary that provides a unique perspective on the filmmaking process from Stallone's distinctive point of view plus Spike TV program, "Action: The Expendables" and a music video from Sully Erna of Godsmack.

    Bron: highdefdigest.com

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    En ja hoor...hier gaan we we weer....:

    'The Expendables: Extended Director's Cut' Announced for Blu-ray


    The explosive, star-studded actioner is getting a Blu-ray double dip just in time for the holiday season!
    In an early announcement to retailers, Lionsgate will be bringing 'The Expendables: Extended Director's Cut' to Blu-ray on December 13.


    Bron: highdefdigest.com


    Pfff, ik pas. Weeral een uitgave die je zogezegd moet hebben omdat ie een directors' cut is en niet meteen het betere moet zijn vanweg dat.
    Denk ook niet dat de film veel beter zal worden.

  14. #14

    Standaard

    Ik ben ook sceptisch, zo kunnen ze van alles wel een Directors Cut maken.

    "We gooien er wat delete scenes in en we brengen hem onder de noemer, Directors Cut, Extended edition, of wat dan nog opnieuw op de markt."
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #15

    Standaard

    Ik heb de US uitgave en die is regio A locked.

    Hmm wel interessant de Director's Cut maar ik wil wel eerst weten wat er nu precies aan toegevoegd is.

  16. #16

    Standaard

    Weet iemand wat het verschil is tussen de gewone editie en de DC? Blijkbaar ook nog geen release date bekend voor Europa...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Weet iemand wat het verschil is tussen de gewone editie en de DC? Blijkbaar ook nog geen release date bekend voor Europa...
    ja die is weer wat langer!
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ex...Blu-ray/31390/

    In deze review geven ze aan dat de EC geen toegevoegde waarde heeft.

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ja, is 10 minuten langer.

  19. #19

    Standaard

    Vraagje
    Op een ander site las ik las ik een goede reactie op deze versie http://www.bol.com/nl/p/the-expendab...02004012314573.
    Nu is mijn vraag (als iemand hem heeft) of deze versie qua beeld beter is als de 'normale' slechte kwaliteit bluray's van DFW of heeft deze versie ook slecht beeld??

    Quote van de reactie
    Gekeken vanaf Blu Ray, wat bijna altijd een feest is en zelfs deze uitgave van Dutch Filmworks lijkt prima in orde! Zelfs een 7.1 DTS track, ongelofelijk. Zullen ze het dan ooit leren daar bij Dutch Filmworks?? Meestal zijn hun uitgaves prut
    bron:http://www.moviemeter.nl/film/56647/

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Xero NL Bekijk bericht
    Vraagje
    Op een ander site las ik las ik een goede reactie op deze versie http://www.bol.com/nl/p/the-expendab...02004012314573.
    Nu is mijn vraag (als iemand hem heeft) of deze versie qua beeld beter is als de 'normale' slechte kwaliteit bluray's van DFW of heeft deze versie ook slecht beeld??

    Quote van de reactie bron:http://www.moviemeter.nl/film/56647/
    Ik heb hem vandaag binnengekregen en ga hem straks kijken.

    Maar zowiezo vind ik de prijs erg netjes, zou met meer films zo moeten zijn.

  21. #21

    Standaard

    Top Ben benieuwd naar je reactie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Xero NL Bekijk bericht
    Top Ben benieuwd naar je reactie
    Je hoort van me

  23. #23

    Standaard

    Als je de Metalcase open doet, is er binnenin geen bedrukking.

    Alleen is hij wel Embossed (d.w.z. Doodskop en Filmnaam zijn dus voelbaar.)

    En er zit een flyer bij met afbeelding van Expendables 2, en aan de andere kant afbeelding van de Director's cut van deel 1.

    De BD heeft een Blauwe kleur boven en de DVD een rode.

    Verder staat er op dat van ''The Mechanic'' ook een steel is/uitkomt op BD en DVD.

    Ook staan er 2 chuck norris titels vermeld ''A force of one'' + ''The Octagon''.

    En tenslotte een afbeelding van de BD/DVD van '' Dragon Eyes'' (Jean claude van Damme film).

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Xero NL Bekijk bericht
    Top Ben benieuwd naar je reactie
    Film is zojuist afgelopen.

    Ik vond de beeldkwaliteit best goed, Duidelijk en Scherp.

    En het geluid was ook top, op momenten word je zowat weggeblazen uit je stoel.

    Nee voor de prijs zeker een topuitvoering, plus gezien het feit dat er een documantaire op staat over het maken van de film van een half uur, en de kers op de taart is een anderhalf uur durende making off van de film.

    Die is niet ondertiteld trouwens.

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Film is zojuist afgelopen.

    Ik vond de beeldkwaliteit best goed, Duidelijk en Scherp.

    En het geluid was ook top, op momenten word je zowat weggeblazen uit je stoel.

    Nee voor de prijs zeker een topuitvoering, plus gezien het feit dat er een documantaire op staat over het maken van de film van een half uur, en de kers op de taart is een anderhalf uur durende making off van de film.

    Die is niet ondertiteld trouwens.
    Die anderhalf uur durende making off, was die in HD of SD? Sommige landen hadden 'm eerst in SD en Amerika was het enige land waar die in HD was. De Engelse Director's Cut release heeft die docu nu wel in HD gekregen. Dus Nederland nu ook?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •