Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 163 worden weergegeven.

Discussie: Glee

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ach, wie neemt Yvonne op dit forum nog serieus? Juist ja...
    Eric wil me wel serieus nemen, maar das een ander verhaal....
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    Eric wil me wel serieus nemen, maar das een ander verhaal....

    ja........ik ben dan ook een geval apart
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #28

    Standaard

    Hoi, ik heb een vraagje ivm de DVD release van deze reeks...
    Op 15/12 zou deel 2 van seizoen 1 uitkomen, maar ik kan nergens info vinden over deel 1.
    Bij Saturn en Free Record Shop hebben ze er ook nog geen info over.
    Is deel 1 wel uitgekomen in België en Nederland?

    grtz

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ach, wie neemt Yvonne op dit forum nog serieus? Juist ja...
    Ik kennelijk,

    het is wel degelijk de geest uit een nummer halen. het is te gemaakt waardoor je geen verhaal uit de zang kunt bekennen en het is simpelweg te bewerkt om het pure zang te noemen

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GIR Bekijk bericht
    Hoi, ik heb een vraagje ivm de DVD release van deze reeks...
    Op 15/12 zou deel 2 van seizoen 1 uitkomen, maar ik kan nergens info vinden over deel 1.
    Bij Saturn en Free Record Shop hebben ze er ook nog geen info over.
    Is deel 1 wel uitgekomen in België en Nederland?

    grtz
    Ik heb hem wel al in de winkel gezien en bol.com heeft het ook gewoon hoor.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GIR Bekijk bericht
    Hoi, ik heb een vraagje ivm de DVD release van deze reeks...
    Op 15/12 zou deel 2 van seizoen 1 uitkomen, maar ik kan nergens info vinden over deel 1.
    Bij Saturn en Free Record Shop hebben ze er ook nog geen info over.
    Is deel 1 wel uitgekomen in België en Nederland?

    grtz
    Ah, ik heb vandaag een staaltje maffiapraktijken blootgelegd wat betreft deze releases in België! De Vlaamse zender 2BE is pas vandaag begonnen met het uitzenden van deze serie en heeft FOX er blijkbaar van kunnen overtuigen dat België vooralsnog géén Glee DVD-releases krijgt vooraleer zij het al dan niet volledig hebben uitgezonden.

    Vraag maar na in je plaatselijke FRS/Fnac/Saturn/Media Markt. Voor zover ik weet krijgen we de releases pas in 2011. Gewoon importeren bij onze noorderburen, me dunkt.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ah, ik heb vandaag een staaltje maffiapraktijken blootgelegd wat betreft deze releases in België! De Vlaamse zender 2BE is pas vandaag begonnen met het uitzenden van deze serie en heeft FOX er blijkbaar van kunnen overtuigen dat België vooralsnog géén Glee DVD-releases krijgt vooraleer zij het al dan niet volledig hebben uitgezonden.

    Vraag maar na in je plaatselijke FRS/Fnac/Saturn/Media Markt. Voor zover ik weet krijgen we de releases pas in 2011. Gewoon importeren bij onze noorderburen, me dunkt.
    Is vrij normaal. Zo gaat het hier ook met series. Ook wel logisch natuurlijk, kunnen ze er makkelijker reclame voor maken én kijken de mensen het op 2BE.

  8. #33

    Standaard

    Het mag dan al logisch zijn, normaal vind ik het niet. Ik wil als consument de keuze hebben om de serie op DVD te kijken en niet op deze manier verplicht worden om de serie op 2BE te kijken. Nuja, ik heb de serie al online besteld in NL dus ik hoef eigenlijk niet meer te zeuren. :P

  9. #34

    Standaard

    Gisteren alweer de laatste aflevering van het eerste seizoen op RTL en heb me goed vermaakt het gehele seizoen.
    Het blijft fris, drama en vooral glee.
    Kijk al een beetje uit na het 2e seizoen, meteen volgende week.

    Favo Glee songs:
    - Dream On,
    - Gold Digger,
    - The Safety Dance,
    - Piano Man,
    - I Say a Little Prayer
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Kijk al een beetje uit na het 2e seizoen, meteen volgende week.
    Ik kijk erg uit naar seizoen 2 op blu ray

    Vond zelf de madonna aflevering wel erg leuk.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #36

    Standaard

    het is wel degelijk de geest uit een nummer halen. het is te gemaakt waardoor je geen verhaal uit de zang kunt bekennen en het is simpelweg te bewerkt om het pure zang te noemen
    Heb je op zich ook wel een punt. Het is zó vervormd. Maar hierdoor komen de originele nummers wel weer in de belangstelling. Als ik de Glee versie hoor en het nummer is goed dan luister ik altijd het origineel. Veel artiesten zo 'ontdekt'. Van slechts enkele nummers vind ik de Glee versie beter.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ah, ik heb vandaag een staaltje maffiapraktijken blootgelegd wat betreft deze releases in België! De Vlaamse zender 2BE is pas vandaag begonnen met het uitzenden van deze serie en heeft FOX er blijkbaar van kunnen overtuigen dat België vooralsnog géén Glee DVD-releases krijgt vooraleer zij het al dan niet volledig hebben uitgezonden.

    Vraag maar na in je plaatselijke FRS/Fnac/Saturn/Media Markt. Voor zover ik weet krijgen we de releases pas in 2011. Gewoon importeren bij onze noorderburen, me dunkt.
    Het strafste is dan nog het feit dat ze GLEE na de uitzending van de eerste 4 episodes hebben stopgezet. Voorlopig, een herstart komt eind februari. You've got 2BE kidding. De drogreden die ze naar voor schuiven : "De Vlaamse kijker is blijkbaar niet klaar voor de serie." Klein details, het was de tweede best bekeken serie op 2BE volgens de kijkcijfers.

    In ieder geval, ik was tegen al mijn verwachtingen in zeer aangenaam verrast door de eerste 4 afleveringen. Van zodra de uitzendingen hervat worden zit ik weer voor de buis.

  13. #38

    Standaard

    Tsja, da's inderdaad weer typisch 2BE. Glee is momenteel aan een opmars bezig in héél Europa, en dan zou het weer net in Vlaanderen niet lukken... Dat ze die conclusie trekken na 4 afleveringen in amper 8 dagen tijd is amateuristisch en voorbarig. Bovendien betekent het dat de DVD release in België opnieuw opgeschort wordt tot nader order.

    2BE smost dan ook al jaren met het uitzenden van Amerikaanse series. Zowel bij House als bij Bones zenden ze een nieuw seizoen gedeeltelijk uit, dan herhalingen ertussendoor - en dan weer de rest van het nieuwe seizoen erachteraan. Ook het tijdstip van uitzenden is soms te belachelijk voor woorden.

    Ik zou zeggen; zeker blijven kijken want er komen nog een paar schitterende afleveringen!

  14. #39

    Standaard

    Inderdaad, 2BE doet zeer vreemde dingen wat hun uitzendschema betreft. 'American Dad' en 'Futurama' op de meest onmogelijke uren programmeren zodat ze hun doelgroep missen en 'The X-Files' onvolgbaar maken door met de chronologische volgorde te spelen en voortdurend van uur en dag te wijzigen. En wie geeft nog om 'House MD' als seizoenen nét niet helemaal uitgezonden worden om 2 eerdere seizoenen (soms zelfs lukraak) te herhalen? Moest het fantastische ‘Sons of Anarchy’ op Canvas draaien, werd het juiste publiek hoogstwaarschijnlijk bereikt. Nu kwam S1 tijdens de zomer van 2010 langs op donderdag, een dikke maand later volgde S2 in alle stilte op zondag. Geen kat die het heeft gemerkt door gebrek aan veelvuldige, treffende en smaakvolle aankondigingen. En over 'The Office US' zullen we maar zwijgen zeker?

    Hoopvolle berichten over 'Glee' dus, nice.

  15. #40

    Standaard

    Wie kijkt er nu nog op tv naar Amerikaanse series als je ze iedere dag volgend op de Amerikaanse uitzending al overal kunt vinden?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Inderdaad, 2BE doet zeer vreemde dingen wat hun uitzendschema betreft. 'American Dad' en 'Futurama' op de meest onmogelijke uren programmeren zodat ze hun doelgroep missen en 'The X-Files' onvolgbaar maken door met de chronologische volgorde te spelen en voortdurend van uur en dag te wijzigen. En wie geeft nog om 'House MD' als seizoenen nét niet helemaal uitgezonden worden om 2 eerdere seizoenen (soms zelfs lukraak) te herhalen? Moest het fantastische ‘Sons of Anarchy’ op Canvas draaien, werd het juiste publiek hoogstwaarschijnlijk bereikt. Nu kwam S1 tijdens de zomer van 2010 langs op donderdag, een dikke maand later volgde S2 in alle stilte op zondag. Geen kat die het heeft gemerkt door gebrek aan veelvuldige, treffende en smaakvolle aankondigingen. En over 'The Office US' zullen we maar zwijgen zeker?

    Hoopvolle berichten over 'Glee' dus, nice.
    Kijk, kijk. Ik wist zelfs al niet dat ze ooit The Office US uitgezonden hebben.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Wie kijkt er nu nog op tv naar Amerikaanse series als je ze iedere dag volgend op de Amerikaanse uitzending al overal kunt vinden?
    Ik zit momenteel te wachten tot ze de uitzendingen weer hervatten daar... 'A Very Glee Christmas' was een hoogtepunt en ik ben benieuwd hoe ze de verhaallijn verder zullen aanpakken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #42

    Standaard

    Iemand een idee of deze ook op blu ray uitkomt in NL.
    Martien

  18. #43

    Standaard

    Maar gaat het bij Gleefans niet gewoon om de nummers. Haal dan al die albums binnen, 4/5 stuks.

  19. #44

    Standaard

    Bij mij gaat het vast en zeker niet om de nummers... Ik geniet ervan, dat wel. Alleen spijtig dat er altijd zoveel auto-tune bij komt kijken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #45

    Standaard

    wat is auto tune ??
    Bedoel je dat de playback niet altijd goed gedaan word?

  21. #46

    Standaard

    Onder andere. Voornamelijk betekent het dat ze de stemmen via de computer bijwerken zodat ze zuiverder gaan klinken, maar tegelijk ook minder natuurlijk IMO.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #47

    Standaard

    Als iemand niet zuiver zingt is dat moeilijk om recht te trekken in de studio. Je kan er wat echo onder zetten zodat het minder opvalt. Maar de cast van Glee bestaat over het algemeen uit redelijk tot goede zangers, dus ik denk niet dat dit nodig is.

  23. #48
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #49

    Standaard

    De toonhoogte veranderen is iets anders dan iemands die vals zingt zuiver laten zingen. Als iemand vals zingt en je verandert de toonhoogte klinkt het nog steeds vals, maar dan op een andere toon. Ik ben het absoluut eens dat de nummers in GLEE over geproduceerd zijn, maar vind dat er over het algemeen wel goed wordt gezongen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Als iemand niet zuiver zingt is dat moeilijk om recht te trekken in de studio. Je kan er wat echo onder zetten zodat het minder opvalt. Maar de cast van Glee bestaat over het algemeen uit redelijk tot goede zangers, dus ik denk niet dat dit nodig is.
    Niet lullen als je niet weet waar je over praat. Met auto tune kun je de meest valse stem nog redelijk mooi laten klinken. Dus iemand die off tune zingt kun je goed laten klinken.

    Alleen niet op de manier zoals het op youtube getoond wordt daarvoor is auto tune te ingewikkeld. Ga er verder ook niet op in maar het kan je kunt complete in gezongen lijnen corrigeren en zelf op de goede noot tekenen en niet alleen maar auto tune automatisch de pitch laten corrigeren want dan krijg je dat "t-pain effect"overdreven gezegd

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •