Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 163 worden weergegeven.

Discussie: Glee

  1. #51

    Standaard

    maar hallo, wat verwacht je dan van Amerikaanse tiener programma's als deze..

    daarom verracht ik ook alle talentenjachten, want die zijn ook gewoon op zoek naar een persoon met een uitstraling en de zang, dat komt later wel goed

  2. #52

    Standaard

    Ik geef toe dat ik niet alle ins en outs weet over autotunen, maar het lijkt me sterk dat je een valse noot zuiver kan laten klinken. Misschien klinkt het iets aangenamer, maar het blijft vals lijkt me. Daarnaast kende ik best veel acteurs uit Glee al voor die serie en weet ik dat ze kunnen zingen.

  3. #53

    Standaard

    Ja, velen kunnen ook wel degelijk zingen (google maar eens hun live-optredens op o.a. de Britse X-Factor) maar ik zeg alleen dat, om het allemaal wat vloeiender te laten klinken, ze toch wat aan de performances sleutelen in de serie en dat vind ik spijtig. Meer niet.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Misschien klinkt het iets aangenamer, maar het blijft vals lijkt me.
    onderschat het niet, hetzelfde is met de galm toevoeging

    het is niet gek dat alle popsterren tegenvallen op een podium, het wordt door de veel mensen vergeten door alle bombari die eromheen hangt. Als iemand echt kon zingen, was die enkel een kruk en een spotlight nodig.

    mooi voorbeeldje:
    http://www.youtube.com/watch?v=rYpUavuANJc

  5. #55

    Standaard

    Het toeval wil dat dat nummer in de recentste aflevering van Glee zit, gezongen door Rachel.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #56

    Standaard

    Vind het inderdaad ook wel jammer dat (vooral als 1 iemand zingt) het enorm gemaakt en nep klinkt. Vooral als iemand 'spontaan' in een gang ofzo ineens gaat zingen. Hoor je ineens die enorme overgang... Vooral bij Finn. Maar verder vermakelijke tv hoor.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ik geef toe dat ik niet alle ins en outs weet over autotunen, maar het lijkt me sterk dat je een valse noot zuiver kan laten klinken. Misschien klinkt het iets aangenamer, maar het blijft vals lijkt me. Daarnaast kende ik best veel acteurs uit Glee al voor die serie en weet ik dat ze kunnen zingen.
    Dat kan dus wel! Ik kan het filmpje op youtube niet meer vinden maar je kunt een jankende kat met auto tune laten klinken als een wereld ster! Dat is dus het veraddelijke aan het programma.

    Wat je overal op youtube hoort en in Glee is eigenlijk de automatische functie in autotune. Je zingt een toon een het progje trekt hem als het ware naar de juiste toon hoe ver je er ook vanaf zit. Hoe verder je van de juiste toon zit hoe meer je het hoort. MAAR!!!

    Ik kan een valse E in zingen zonder autotune en die "zuiver" laten klinken als een D of C/E of wat dan ook. Maar dat kost mega veel tijd en moeite.
    En door de band of achtergrond tape kun je ook heel veel verdoezelen omdat het dan minder opvalt. NU je weet hoe autotune klinkt zet maar een album van maroon 5 op het barst ervan de autotune! Die gast kan wel zingen maar het wordt gewoon gecorrigeerd met de pitch.

    Hoe slechter je zingt hoe meer werk je moet verrichten autotune kan nooit 100% een valse stem zuiver laten klinken maar een 80%/90% met de manual functie kom je dan echt wel

    Zet voor de grap maar een nummer van Blink182 op met Tom de Longe en hoor hem dan maar eens live... zo vals als een kat! En toch klinkt het op het album super zuiver

  8. #58

    Standaard

    precies, dit gegeven is ook te danken aan het hedendaags publiek, die het gewoon niet zo nauw meer neemt met echte muziek

  9. #59

    Standaard

    Volgens mij is deze ''autotune" discussie rechtstreeks gejat van de Amerikaanse internet-fora's waar ie al een tijdje bezig is!

    Ik vermoed dat het gros van de momenteel populaire artiesten er gebruik van maakt als ik hoor wat er af en toe vals Live gekraait wordt.....

  10. #60

    Standaard

    Gwyneth is leuk!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #61

    Standaard

    Inderdaad ja: ze komt nog eens terug dit seizoen daar ze een contract had voor 2 afleveringen. En ze heeft een platencontract binnen heb ik recentelijk gelezen.

    Voor mijn part mogen ze haar gerust nog meer opvoeren in de serie. Ik vond haar een zeer leuke toevoeging aan de cast.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #62

    Standaard

    Dinsdag was de tweede aflevering met Gwyneth in Amerika en die is weer erg leuk.

  13. #63

    Standaard

    Glee begint steeds leuker te worden eerlijk gezegd. Ik twijfel alleen of de serie het op lange termijn volhoud, aangezien de studenten toch gaan afstuderen aan de middelbare school neem ik aan. Kurt en Blaine vind ik nog het leukste samen en de personages van Rachel, Mercedes en Quinn ( die heeft echt een mooie stem zeg! )

  14. #64

    Standaard

    Er is al bekend gemaakt dat in seizoen drie enkele leerlingen examen gaan doen.

  15. #65

    Standaard

    De blu-ray van seizoen 2 is al in de preorder....maar er staat geen datum bij.
    Ik denk toch dat ik voor de Engelse ga (qua prijs), maar die is nog helemaal niet te bekennen....

    Het eerste deel van het tweede seizoen heb ik inmiddels gezien, en hoewel het toch wat minder is dan het eerste seizoen, is het nog steeds een serie waar ik naar uit kijk.

  16. #66

    Standaard

    13 september is de release datum in de VS van de blu-ray...19 september in de UK.


  17. #67

    Standaard

    Blu ray pre-order bij amazon.co.uk voor 33 pond, goede prijs liijkt me.

    http://www.amazon.co.uk/Glee-Complet...0063224&sr=8-2
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #68

    Standaard

    Ik val een beetje laat in, want heb deze serie pas net ontdekt. Super over the top en bijzonder onrealistisch (de verhaallijn is van het nievau GTST), maar wel erg leuk en vermakelijk. Ik houd ook wel van lekkere pop en showtunes De autotune ligt er zo dik bovenop dat het mij niet echt stoort (het is ook een tv-serie, geen 'echte' popgroep natuurlijk), maar het zal zeker ook wel deels bedoeld zijn om zangtekortkomingen van de acteurs op te vangen. Bij de optredens van de Glee Live Show waren er blijkbaar ook veel stukken die niet live werden gezongen.

    Ik vind het overigens geen serie om op bluray te bezitten. Met uitzondering van een enkele aflevering (Madonna!) zal ik dit niet snel herkijken.

  19. #69

    Standaard

    Juist de blu-ray is geweldig. Ik kijk ook niet snel een heel deel opnieuw, maar op de blu-ray heb je een optie musicmachine/jukebox (zoiets....) waar je een overzicht van alle nummers hebt, om af te spelen.

    Alleen al daarvoor komt seizoen 2 er ook in .

  20. #70

    Standaard

    Persoonlijk vind ik Glee een beetje overrated aan het worden. Seizoen 1 was leuk, maar door de hype die er om heen ontstond is er een beetje hete lucht in de hoofden van de cast en crew gekomen en denken ze dat iedereen het nog steeds zo fantastisch vindt. Ik kijk het eigenlijk alleen nog in de hoop dat ze toch eindelijk met goede verhaallijnen komen en nieuwe dingen, als seizoen 3 daarin niet slaagt haak ik af.(hoe leuk ik de muziek ook vind:P)

  21. #71

    Standaard

    Wat het 'merk' Glee zo sterk houdt, is de muziekverkoop denk ik. De uitvoeringen zijn veelal kwalitatief en ook vrij populair bij de fans, vandaar ook de talloze uitverkochte liveconcerten. De serie zelf vind ik sinds Seizoen 2 weinig inspiratievol. Geen echte rode draad meer en dat Sectionals/Regionals gedoe begint nu toch wel een beetje saai te worden. Maar Seizoen 3 belooft veel goeds.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #72

    Standaard

    Ik heb zojuist het complete eerste seizoen (de twee halve seizoenen bij elkaar verpakt met een nieuwe kartonnen sleeve) bij het prijzencircus voor 39 euro. Vind ik persoonlijk nog steeds duur, als je het vergelijkt dat ik vorige week seizoen 7 van Grey's Anatomy voor 20 euro heb gekocht vanuit Amerika. Aangezien beide halve seizoenen van seizoen 2 ook al uit zijn in Nederland, hoop ik dat er ook snel een complete box van komt in Nederland en dat ik niet tot het prijzencircus van volgend jaar hoef te wachten...

    Die box met het complete eerste seizoen zie ik overigens nergens dan bij de V&D.,...weet iemand of dit een V&D Exclusive is dan?
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #73

    Standaard

    Ik vrees dat het een exclusive box is want nergens anders is hij te koop zoals de vd versie.

  24. #74

    Standaard

    Seizoen 3 is inmiddels 3 delen onderweg (2 gezien), en wel een paar aardige ontwikkelingen, muziekkeuze in het tweede deel was niet echt aan mij besteed, maar zo één zit er wel meer tussen .
    Pas op 1 november gaan ze weer verder..

  25. #75

    Standaard

    Naar blu-ray-uitgaves met NL subs kunnen we voorlopig blijkbaar fluiten, wat lopen ze hier toch enorm achter op dat gebied.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •