Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 163 worden weergegeven.

Discussie: Glee

  1. #76

    Standaard

    Seizoen 3 begint nu echt op stoom te raken...deel 5 The First Time is één van de beste delen van de hele serie tot nu toe, en deel 6 doet er niet veel voor onder met een prachtig slot.

    Ik ben benieuwd of ze het niveau kunnen volhouden.

  2. #77

    Standaard

    Ik begin echt te denken dat seizoen 3 het eerste seizoen voorbij gaat streven als beste seizoen....Hearts was weer een erg geslaagd deel.

  3. #78

    Standaard

    Kan me daar wel in vinden. De aflevering van afgelopen week (On My Way), met clichématige maar effectieve cliffhanger, was ook weer sterk.

    Betrap mezelf er op dat ik de laatste tijd wel vaker gewoon een willekeurige oude aflevering opzet. Gister bijvoorbeeld nog Hold on to Sixteen gezien. Vind dat zelf een van de leukste van de laatste tijd, en dat komt mede door die fantastische uitvoering van ABC.

  4. #79

    Standaard

    Ik vind het derde seizoen tot nu toe juist het minst. De formule lijkt een beetje uitgewerkt. Ben wel benieuwd naar seizoen vier als een deel van de cast weg is. Met sommige personages ben ik wel klaar inmiddels.

  5. #80

    Standaard

    Wanneer verschijnt seizoen 3 op dvd ? Hier in België wordt de serie niet meteen uitgezonden.

  6. #81

    Standaard

    In Engeland verschijnen de blu-ray en DVD van seizoen 3 in ieder geval op 24 september.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In Engeland verschijnen de blu-ray en DVD van seizoen 3 in ieder geval op 24 september.
    Nou dat is nog een eindje... zeker wanneer het wachten is op NL release.

  8. #83

    Standaard

    In Belgie zal de eerste helft van het 3de seizoen uitgezonden worden in de vroege zomer van dit jaar.

    Ik zit echter nog steeds op Blu-Ray uitgaves te wachten met NL subs.

  9. #84

    Standaard

    Zie net op Epguides dat de eerstvolgende aflevering pas op 10 april wordt uitgezonden...

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zie net op Epguides dat de eerstvolgende aflevering pas op 10 april wordt uitgezonden...
    Zie het ook net....en dat met zo'n cliffhanger.

  11. #86

    Standaard

    Hopelijk komt seizoen 3 (deel 1?) snel op dvd in Nederland....iemand al enig nieuws?
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #87

    Standaard

    Ook nog niets gezien wat betreft dvd. Alleen wel tegenwoordig Glee wordt uitgezonden op RTL5 op zondag om 19.00 uur, met ingang van afgelopen zondag. Waar die verhuizing op slaat weet ik ook niet.

  13. #88

    Standaard

    Het derde seizoen was voor mij het beste seizoen tot nu toe.

    In de UK komen de blu-ray en DVD op 24 september uit.



  14. #89

    Standaard

    Hier komt ie uit 5 september ... http://www.bol.com/nl/p/glee-seizoen...2004012368749/ Hopelijk is de Artwork van rug van de box hetzelfde als de andere delen, vrees er een beetje voor als je op de afbeelding met afgaan. Wel positief is dat seizoen 3 in één keer verschijnt!

  15. #90

    Standaard

    Glee dvd's zijn ook altijd wel duur vind ik. Heb zelf voor seizoen 2 wat gewacht omdat ik nog heel wat andere dvd's had liggen en dacht dat de dvd tegen dan misschein wat goedkoper zou zijn. Uiteindelijk mee besteld op Amazon.com met een deel andere (voor zo'n 27 euro).
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  16. #91

    Standaard

    Nog steeds geen nieuws over Blu-Ray releases van deze serie in de Benelux? Zit nu sterk te twijfelen of ik al dan niet moet gaan importeren. Momenteel lijkt me dat de beste beslissing...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Nog steeds geen nieuws over Blu-Ray releases van deze serie in de Benelux? Zit nu sterk te twijfelen of ik al dan niet moet gaan importeren. Momenteel lijkt me dat de beste beslissing...
    Het lijkt me sterk dat er, terwijl seizoen 1 en 2 al uit zijn op DVD, nu alsnog blu-ray's hier uit komen. Dat zou ik niet verwachten.
    De Engelse releases hebben gewoon Engelse ondertiteling, dus als je daar genoeg aan hebt, dan is de keus niet moeilijk.

  18. #93

    Standaard

    Thanks. De UK-release van Season 1 was vrij prijzig tegenover de US, die ook Regio B is dus ben voor die gegaan.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #94

    Standaard

    Hier de dvd cover voor de Nederlandse uitgave. Gelukkig is de zijkant van de box hetzelfde als de andere boxen. Hopelijk verschillende slim cases voor de discs en geen video-cassette model met alle schijfjes in één doos. Wel goed is dat hij al op 5 september in de winkels ligt en ook dat de box volledige reeks bevat en niet in 2 delen!
    http://www.foxfilm.nl/dvd/glee_-_seizoen_3-33956/33956/

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Thanks. De UK-release van Season 1 was vrij prijzig tegenover de US, die ook Regio B is dus ben voor die gegaan.
    De UK versie is toch niet duur, zeker als je iets anders erbij neemt zodat je op 25 pond komt (= geen verzendkosten).
    US versie is inclusief shipping (bij amazon) $33.

  21. #96

    Standaard

    Hmmm, toen ik de prijs checkte vorige week was het nog rond de £30. Vreemd.

    Had een gesealed exemplaar gekocht op Amazon Marketplace voor $25 incl. verzenden. Dus het scheelt gelukkig niet al te veel.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #97

    Standaard

    Het derde seizoen van Glee was weer leuk om te zien en beter dan het mindere tweede seizoen. Wel een beetje jammer dat Sue minder bitchy is als voorheen maar nog wel amusant. Benieuwd hoe ze het vierde seizoen gaan invullen nu een paar de school hebben verlaten.

    Favoriete Glee songs van seizoen 3:
    - It's Not Unusual
    - Wanna Be Startin' Somethin'
    - Somebody That I Used To Know
    - You Should Be Dancing
    - How Will I Know
    Laatst aangepast door YAH87 : 21-08-2012 om 20:04 Reden: spoilertags toegevoegd
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Het derde seizoen van Glee was weer leuk om te zien en beter dan het mindere tweede seizoen. Wel een beetje jammer dat Sue minder bitchy is als voorheen maar nog wel amusant. Benieuwd hoe ze het vierde seizoen gaan invullen nu een paar de school hebben verlaten.

    Favoriete Glee songs van seizoen 3:
    - It's Not Unusual
    - Wanna Be Startin' Somethin'
    - Somebody That I Used To Know
    - You Should Be Dancing
    - How Will I Know
    Misschien een spoiler voor de mensen die niet alles volgen of nog moeten beginnen ?

  24. #99

    Standaard

    Review van seizoen 3.

    Zoals te verwachten qua beeld gelijk aan de eerdere seizoenen, en de extra's zien er ook interessant genoeg uit!

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien een spoiler voor de mensen die niet alles volgen of nog moeten beginnen ?
    Aangepast, al denk niet dat het een hele grote spoiler is aangezien het vrij aannemelijk is dat die kids toch ooit de school moeten verlaten en niet tot seizoen 6 ofzo kunnen blijven. Daarbij noem ik niet om welke personages het gaat, maar goed spoilertags kunnen geen kwaad dus bij deze.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •