Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 163 van 163 worden weergegeven.

Discussie: Glee

  1. #151

    Standaard

    Kun je nog het beste wachten tot het moment dat de serie gecancelled is en je alle seizoenen in een verzamelbox kunt kopen Zelf heb ik een tijd seizoen 1 t/m 3 op dvd gehad, maar tijd geleden verkocht omdat ik het toch niet meer kijk. Serie is echt dik achteruit gegaan naar mijn mening. Maar wie weet dat ik de complete serie gewoon koop als die over een paar jaar in de aanbieding is of iets dergelijks. Tot die tijd spendeer ik mijn geld liever aan andere dvd's Laatst veel dvd series vervangen door complete serie boxen, vind ik er toch mooier en praktischer uit zien.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Fox heeft naar aanleiding van de release van seizoen 3. Het eerste en het tweede seizoen nu ook samen gebundeld in 1 dikke box. De cover zijn hetzelfde als die die men gebruikte in de UK voor de volledig seizoen. Alleen niet zo leuk voor diegene die al vanaf het begin de boxen kopen met de witte rug. Nu zijn deze ook in een bepaald kleur zoals de uitgave van seizoen 4. Staat zo wel mooier in de cast maar alleen seizoen 4 in een kleurtje en de rest niet. Ziet er niet uit. (Oké ik ben een beetje aan het zagen maar toch spijtig dat Fox niet meer aandacht besteed aan hun spines.
    Ja had dit ook al gezien. Hopelijk zijn bluray uitgaves de volgende stap.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Kun je nog het beste wachten tot het moment dat de serie gecancelled is en je alle seizoenen in een verzamelbox kunt kopen Zelf heb ik een tijd seizoen 1 t/m 3 op dvd gehad, maar tijd geleden verkocht omdat ik het toch niet meer kijk. Serie is echt dik achteruit gegaan naar mijn mening. Maar wie weet dat ik de complete serie gewoon koop als die over een paar jaar in de aanbieding is of iets dergelijks. Tot die tijd spendeer ik mijn geld liever aan andere dvd's Laatst veel dvd series vervangen door complete serie boxen, vind ik er toch mooier en praktischer uit zien.
    Dan ga je blij zijn om te horen dat seizoen 4 een hele stap vooruit was op seizoenen 2 en 3.

  4. #154

    Standaard

    Aanstaande donderdag het begin van seizoen 5 na de dramatische gebeurtenis in de echte wereld .
    Ik denk dat het gros het meest benieuwd is naar het derde deel op 10 oktober, genaamd: The Quarterback.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aanstaande donderdag het begin van seizoen 5 na de dramatische gebeurtenis in de echte wereld .
    Ik denk dat het gros het meest benieuwd is naar het derde deel op 10 oktober, genaamd: The Quarterback.
    Ik ben eerder benieuwd naar aflevering 5x04 en verder. Ondanks dat ik Rachel en Finn een mooi koppel vondt en fan ben van beide personages ben ik toch harstikke benieuwd naar wat er nu met Rachel gaat gebeuren.

  6. #156

    Standaard

    Vind seizoen 4 ook meevallen. Nieuwe personages zijn oke maar niet zo interessant als de oude. Het is vooral de New York story line die mij het meeste kan bekoren, maar verder prima seizoen. Vind eigenlijk geen enkel seizoen beter of slechter.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 23-09-2013 om 22:07

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind seizoen 4 ook meevallen. Nieuwe personages zijn oke maar niet zo interessant als de oude. Het vooral de Now York story line die mij het meeste kan bekoren, maar verder prima seizoen. Vind eigenlijk geen enkel seizoen beter of slechter.
    Heb je het volledige seizoen al gezien? Ja de nieuwe personages zijn wel wennen maar zijn in mijn ogen een goede vervanging voor de oude. Al mogen de nieuwe personages wel wat meer uitgediept worden.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Heb je het volledige seizoen al gezien? Ja de nieuwe personages zijn wel wennen maar zijn in mijn ogen een goede vervanging voor de oude. Al mogen de nieuwe personages wel wat meer uitgediept worden.
    Moet nog een paar episodes zien... Maar sommige personages, de nieuwe dan, logen inderdaad wat meer aandacht krijgen. Zoals die lange zwabber met zijn bieber kapsel.

  9. #159

    Standaard

    Seizoen 5, aflevering 3: The Quarterback.

    Wow. Het deel waarin afscheid wordt genomen van Cory Monteith, die Finn speelde.
    Zeer ontroerend deel, waarin de tv-serie en de werkelijkheid door elkaar heen lijken te lopen. Echt prachtig gedaan, het mooiste deel van de hele reeks tot nu toe.

    Opvallende afwezigen zijn Quinn en Brittney. De opgegeven redenen voor Quinn (Dianne Agron) zijn niet duidelijk, sommigen spreken van niet welkom zijn tot agenda's die niet te combineren waren. Heather Morris (Brittney) is net iets meer dan een week geleden bevallen, dus dat is wat duidelijker.

  10. #160

    Standaard

    Het was een prachtige aflevering. Al een geluk leek iedereen op het einde van de aflevering klaar om verder te gaan. Dit gaat helpen wanneer de reeks binnen een maand terugkomt.

  11. #161

    Standaard

    Glee cocreator Ryan Murphy has made it official: The show won’t go on beyond next season.

    At a Paley Center event honoring FX Networks Wednesday night, Murphy confirmed that Season 6 will be Glee‘s last. He also revealed that Cory Monteith’s death has forced him to devise a completely different endgame.

    “The final year of the show, which will be next year, was designed around Rachel and Cory/Finn’s story,” he told reporters. “I always knew that, I always knew how it would end. I knew what the last shot was – he was in it. I knew what the last line was – she said it to him. So when a tragedy like that happens you sort of have to pause and figure out what you want to do, so we’re figuring that out now.

    “I have a good idea,” Murphy added. “I’m going to tell the studio and the network [in a week] how after Cory’s unfortunate passing we can end the show that I think is very satisfactory. And kind of in his honor, which I love.”

    http://tvline.com/2013/10/17/glee-fi...eason-6-finale/

  12. #162

    Standaard

    Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant is het, met afgelopen seizoen in het achterhoofd waarbij de kwaliteit wel zeer wisselend was, misschien wel het beste.
    Voor mij brengen de nieuwe karakters niet hetzelfde gevoel naar boven als de oude garde.

  13. #163

    Standaard

    Zeer leuk nieuws!: http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...utalbum-Louder

    Seizoen 5 vind ik trouwens tot nu toe een goed seizoen, het is raar zonder Finn maar ze zijn hem niet vergeten.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •