De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oude tekenfilms terugkijken!

    Hoi allemaal,

    Ik ben bezig met een nieuwe website, een tekenfilmarchief! Ik kwam dit forum tegen en vroeg me af of jullie misschien tips en/of aanvullingen hebben!

    Neem eens een kijkje op www.tekenfilmarchief.nl !

    Alle pagina's moeten worden zoals nu alleen de 'toppers' (dikgedrukt) nog maar zijn.

    Bedankt alvast voor jullie reacties!

  2. #2

    Standaard

    Nog een paar aanvullingen

    Superman
    The Hulk
    Spiderman
    The Fantastic Four
    Felix the Cat
    Snoopy
    Yogi Bear
    Top Cat
    The Jetsons
    Huckleberry Hound
    Mighty Mouse

    en nog wat Disney (Micky Mouse, Fantasia, Sneeuwwitje, Jungle Book) en Looney Tunes (Speedy Gonzales, Woody Woodpecker, Daffy Duck)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Gisteren even vluchtig gekeken, maar ik hoop dat het op mn werk vandaag rustig is, dan ga ik is lekker wat filmpjes kijken.

    Erg leuke site!

  5. #5

    Smile Update

    Hoi allemaal!

    De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met de website.
    Zo heb ik de layout opgefrist en heb ik een belangrijke keuze gemaakt qua inhoud van de website.

    Tot nu toe werden er ook videos automatisch door Youtube opgezocht, waardoor er ook veel irrelevante videos tussen stonden. Hier ben ik vanaf gestapt.

    Vanaf nu plaats ik alleen volledige tekenfilm-afleveringen! Dit betekent wel een hoop speurwerk voor mij, maar ik vind 't leuk om te doen.

    Nogmaals bedankt voor de tips, ik neem ze mee. Het zal natuurlijk wel tijd in beslag nemen alles op te speuren en te plaatsen.

    www.tekenfilmarchief.nl
    Of volg ons op Twitter
    Laatst aangepast door tekenfilmliefhebber : 10-11-2010 om 13:50

  6. #6

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tekenfilmliefhebber Bekijk bericht
    Hoi allemaal!

    De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met de website.
    Zo heb ik de layout opgefrist en heb ik een belangrijke keuze gemaakt qua inhoud van de website.

    Tot nu toe werden er ook videos automatisch door Youtube opgezocht, waardoor er ook veel irrelevante videos tussen stonden. Hier ben ik vanaf gestapt.

    Vanaf nu plaats ik alleen volledige tekenfilm-afleveringen! Dit betekent wel een hoop speurwerk voor mij, maar ik vind 't leuk om te doen.

    Nogmaals bedankt voor de tips, ik neem ze mee. Het zal natuurlijk wel tijd in beslag nemen alles op te speuren en te plaatsen.

    www.tekenfilmarchief.nl
    Of volg ons op Twitter
    Ps, ons forum is geopend! Wat is jou favoriete tekenfilm?

  7. #7

    Standaard

    Mijn complimenten, de site begint steeds beter vorm te krijgen ga zo door!

  8. #8

    Standaard

    Ook bedankt namens mijn kinderen, ze zijn erg blij met de site!

  9. #9

    Standaard

    De tekenfilms van vroeger waren veel beter dan die er nu zijn.

    Zoals Seabert,Dommel,Alfred J.Kwak.

    Die moeten ze gewoon weer gaan uitzenden.Weet zeker dat
    veel kinderen dat leuk vinden.

  10. #10

    Standaard

    M.A.S.K., Thundercats, Duckman, Bucky O'Hare, DinoRiders, Secret Squirrel, Atom Ant?

    ...en nog veel meer natuurlijk.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  11. #11

    Standaard

    Leuke site zeg. Heb meteen alle afleveringen van Shin Chan bekeken.
    The horror...the horror...

  12. #12

    Standaard

    Dinoriders, dat was cool!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Wat dacht je van:

    - Captain Future
    - Jayce and The Wheeled Warriors
    - Mysterious Cities of Gold

    of Looney Tunes (bijv. Bugs Bunny) of de tekenfilms van Tex Avery?

  14. #14

    Standaard

    Captain Plannet. TEENAGE MUNTANT HERO TURTLES!!!!!! Gummiberen, Darkwing duck,
    Bucky O'hare, Tundercats. Ghostbusters, Batman the animated series, Captain plannet,
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  15. #15

    Standaard

    We hebben weer een hele rits nieuwe tekenfilms toegevoegd! O.a. Betty Boop, David de Kabouter en ZooCup! Check http://www.tekenfilmarchief.nl

  16. #16

    Standaard

    Bravestarr, Visionaries, Mask, toen tekenfilms nog

    maar aan je site te zien wil je enkel het telekids, kindernet en fox kids tijdperk aanspreken?

  17. #17

    Standaard

    Onzin, want tekenfilms als Calimero komen uit de jaren 60 en 70, ver voor het tijdperk van Telekids.

  18. #18

    Standaard

    dat doen bijna alle tekenfilms die door de netten zijn uitgezonden, je ziet duidelijk een bepaalde smaak

  19. #19

    Standaard

    Ik volg je niet helemaal, maar iig lijkt me die 'bepaalde smaak' niet per definitie verkeerd. De meeste tekenfilms die daar nu op worden geplaatst spreken de huidige grootste groep internetgebruikers tussen 15 en 30 jaar het meeste aan, dus ik snap de keuzes wel. De tekenfilms die jij noemt zeggen mij niets en ik denk dat velen met mij nog nooit van die series hebben gehoord.

  20. #20

    Standaard

    dat zijn allen series van het transformers tot tmnt tijdperk, de tekenfilms die je nu op de site ziet staan zijn de tekenfilms die bekend zijn geworden van eerder genoemden, that's all

    dit is mijn smaak idd http://www.youtube.com/watch?v=UOuNwIRuCdA

  21. #21

    Standaard

    MASK ken ik nog wel, was wel aardig.
    Ik zou COPS, Transformers, Samurai Pizza Cats of TMNT wel terug willen zien,
    maar dat zou denk ik niet echt bij het huidig aanbod passen.

    ZooCup! Heb ik ook nog gezien en al die andere vergeten series.
    Kudos on the site, ziet er leuk uit!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •