De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over Classic Pink Panther Collection (12-DVD, UK)

    In Engeland is een Pink Panther box verkrijgbaar met daarin alle zes de klassieke Pink Panther films (dus ook "Return of the Pink Panther"; zit niet in de NL-box) en 4-DVD's met de cartoons.

    Zie o.a. http://www.amazon.co.uk/Classic-Pink...8008025&sr=8-2

    Wat ik graag zou willen weten is het volgende:
    - Staan de cartoons in de juiste beeldverhouding (4:3) op de DVD's? Ik meen uit de informatie van Amazon op te kunnen maken van wel, aangezien zij dit formaat ook noemen op hun site. Er staat echter niet bij of dit voor de cartoons geldt. In NL is er ooit een uitgave verschenen waar een beeldverhouding van 16:9 is gebruikt.
    - Zijn de cartoons niet voorzien van spraak? Ik meen ergens gelezen te hebben dat er ooit een uitgave van de cartoons is verschenen waarbij dit wel het geval is. Het zou dan (met name?) gaan om de cartoons waar ook de inspector van de partij is.

    Alvast bedankt voor de informatie.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  2. #2

    Standaard

    Als ik deze recensie zo lees dan lijkt het erop dat de cartoons in deze set geen spraak bevatten. Het wordt namelijk expliciet benoemd dat er een tussen zit waarin de Pink Panther aan het eind wel spreekt. De recensie bevat verder geen info over het beeldformaat.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •