De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ondertiteling bij regio 2 dvd's

    Hallo allemaal,

    Een kleine (misschien domme) vraag, maar als je bij een webwinkel als play.com een dvd koopt, dan is dat meestal een speciale versie (de zogenaamde UK uitgave). Dvd's uit Engeland behoren echter (voor zover ik weet) toch gewoon tot regio 2, maar hoe zit het dan met de ondertiteling? Dien je hiermee rekening te houden als je via een webwinkel als play.com een dvd koopt of beschikken deze dvd's ook gewoon over Nederlandstalige ondertiteling?

    Ik begrijp dat dit ook afhankelijk kan zijn van dvd tot dvd, dus is er een manier om daar achter te komen?

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Dit is een ingewikkelde rechtenkwestie die zoals je zelf aangeeft van titel tot titel afhangt. Informatie kan je o.a. vinden op www.dvdcompare.net of www.dvd-basen.dk, die hebben nogal wat internationale releases in hun database staan. Er is helaas geen "snelle" manier om dit te weten, je moet dat titel per titel checken, en het is tout court een veelgestelde vraag op dit forum.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dit is een ingewikkelde rechtenkwestie die zoals je zelf aangeeft van titel tot titel afhangt. Informatie kan je o.a. vinden op www.dvdcompare.net of www.dvd-basen.dk, die hebben nogal wat internationale releases in hun database staan. Er is helaas geen "snelle" manier om dit te weten, je moet dat titel per titel checken, en het is tout court een veelgestelde vraag op dit forum.
    Oké Werner, daar kan ik mee verder. Ontzettend bedankt!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •