De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Hulp aansluiten Sony BDV-E970W

    Hallo,

    Ik heb laatst een 5.1 Sony home cinema set met Blu-ray speler aangeschaft. Het betreft hier een Sony BDV-E970W systeem. Nu wil ik deze aansluiten op mijn LG tv, een 32LH5010. Tevens heb ik een Humax iHDR-5050C digitale decoder. Nu wil ik alles aansluiten op elkaar, maar dit is mij tot nu toe nog niet gelukt, daarom vraag ik jullie hulp!

    Ik heb momenteel de Humax met een HDMI kabel aangesloten op de TV, ik heb de Blu-ray speler ook aangesloten met een HDMI kabel op de tv, ik kan nu wel films kijken, van een schijfje, maar ik krijg het geluid van de tv niet op de boxen van de set.

    Het komt, denk ik, waarschijnlijk omdat de blu-ray speler en de Humax beide op de tv zijn aangesloten maar dan op verschillende poorten..... Als dit zo is dan heb ik geen flauw idee hoe ik het anders moet doen, graag jullie hulp hierbij!

  2. #2

    Standaard

    Bij die bult plastic zit ook een papieren gebruiksaanwijzing, daar staat oa in hoe je via coax of optical nog andere apparaten kunt aansluiten.

    Mocht je hem al met de verpakking hebben weggegooid:

    http://www.sony.nl/product/hch-syste...70w/tab/manual
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij die bult plastic zit ook een papieren gebruiksaanwijzing, daar staat oa in hoe je via coax of optical nog andere apparaten kunt aansluiten.

    Mocht je hem al met de verpakking hebben weggegooid:

    http://www.sony.nl/product/hch-syste...70w/tab/manual
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden...
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •