Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.

Discussie: 24 op DVD in R2

  1. #1

    Standaard 24 op DVD in R2

    Dag allen,

    Ik ben intussen het spoor een beetje bijster mbt de verschillende versies van 24 op DVD.
    Kan iemand me iets meer vertellen over de Franse DVD-versies van 24 (in vergelijking met de R1-versies, de R2 UK en de R2 Benelux versies)?

    Vooral dan wat betreft:
    - ondertitels: heeft elk seizoen ook Engelse (of zelfs Nederlandse?) ondertitels?
    - cuts van de afleveringen: bevatten ze de volledige afleveringen of zitten er cuts tussen?
    - de extra's: is er iets dat niet op de Franse boxen terug te vinden is? (Ik weet bvb. dat op de UK-versies de prequel van S5 niet terug te vinden is; en hadden ze daar ook qua commentaren niet wat minder?)

    Is er tenslotte iets te vinden op de Amerikaanse Season 1 Special Edition box dat niet op de R2-versies staat?

    Alvast dank!

  2. #2

    Standaard

    Komt er eigenlijk een box van alle seizoenen (misschien met bonus disc?)?

  3. #3

    Standaard

    In de folder van Fnac staat er een giftset (ik denk alleen dvd), die eruit ziet als een soort van bom van het soort dat Jack Bauer in de reeks tracht te ontmantelen, met daarop iets van Complete Collection. Ik heb er geen plaatje van bij de hand, helaas.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    In de folder van Fnac staat er een giftset (ik denk alleen dvd), die eruit ziet als een soort van bom van het soort dat Jack Bauer in de reeks tracht te ontmantelen, met daarop iets van Complete Collection. Ik heb er geen plaatje van bij de hand, helaas.
    Ik probeer uit te zoeken of de Franse uitgave van deze "bom" editie ook Nederlandse ondertiteling heeft.

    Weet iemand dit?

    De Duitse uitgave heeft Franse audio en Nederlandse ondertiteling, dus ik ben er bijna zeker van dat de Franse uitgave dit ook heeft maar kan iemand dit bevestigen?

  5. #5

    Standaard

    Waarom niet gewoon de Nederlandse uitgave kopen?
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Waarom niet gewoon de Nederlandse uitgave kopen?
    70 euro prijsverschil.

  7. #7

    Standaard

    De franse box met seizoen 1-7 had geloof ik wel Nederlandse subs op alle seizoenen. Dus ik denk dat dat bij deze nieuwe box ook wel het geval is.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    De franse box met seizoen 1-7 had geloof ik wel Nederlandse subs op alle seizoenen. Dus ik denk dat dat bij deze nieuwe box ook wel het geval is.
    Oke Bas bedankt voor je reactie Ik denk dat ik hem bestel voor onder de kerstboom.

  9. #9

    Standaard

    Deze box is ook verschenen in Nederland, echter bestond S4 hier tijdelijk eerst uit 8 disc's (daarna uit 7 disc's) en zou de set uit 56 en niet 55 discs moeten bestaan. Echter is het laatste het geval, de muziek cd van Armin van Buuren (Remix van 24 theme.) die je bij S4 dus bij kreeg zit er denk ik niet bij. Wat eigenlijk belangrijker is zit 24 Redemption er wel bij, de tv film die eigenlijk gewoon deel van S7 is.



    Volgens mij had alleen de Franse uitgaven van S1 Nederlandse ondertitels en is die gelijk aan de NL uiitgaven. Dvdinfo meld in ieder geval dat de Nederlandse uitgaven van S5 geen Frans audio of ondertitel spoor heeft http://dvdinfo.be/bespreking.php?id=3475

    De Franse uitgaven van S2 tot S4 hebben voor zover ik weet ook geen Nederlandse ondertitel spoor.

    Vind € 193 alleen wel erg duur, dan zou ik eerder Lost kopen waarvan ik alleen S1 en de helft van S2 heb gezien. 24 is op korte termijn moeilijk voor herhaling vatbaar als je alles al hebt gezien zoals bv The A-team. De box zou het op dit moment echt van de extra's moeten hebben en het vertonen aan andere.
    Laatst aangepast door pietdvd : 01-12-2010 om 13:05

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Deze box is ook verschenen in Nederland, echter bestond S4 hier tijdelijk eerst uit 8 disc's (daarna uit 7 disc's) en zou de set uit 56 en niet 55 discs moeten bestaan. Echter is het laatste het geval, de muziek cd van Armin van Buuren (Remix van 24 theme.) die je bij S4 dus bij kreeg zit er denk ik niet bij. Wat eigenlijk belangrijker is zit 24 Redemption er wel bij, de tv film die eigenlijk gewoon deel van S7 is.



    Volgens mij had alleen de Franse uitgaven van S1 Nederlandse ondertitels en is die gelijk aan de NL uiitgaven. Dvdinfo meld in ieder geval dat de Nederlandse uitgaven van S5 geen Frans audio of ondertitel spoor heeft http://dvdinfo.be/bespreking.php?id=3475

    De Franse uitgaven van S2 tot S4 hebben voor zover ik weet ook geen Nederlandse ondertitel spoor.

    Vind € 193 alleen wel erg duur, dan zou ik eerder Lost kopen waarvan ik alleen S1 en de helft van S2 heb gezien. 24 is op korte termijn moeilijk voor herhaling vatbaar als je alles al hebt gezien zoals bv The A-team. De box zou het op dit moment echt van de extra's moeten hebben en het vertonen aan andere.
    Piet, hij is al te koop voor 174 euro: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...14&F=1&F=2&F=3

    Maar helaas nog veel te duur als je de prijzen met Amazon.fr vergelijkt: http://www.amazon.fr/24-Heures-Chron...1222685&sr=8-2

  11. #11

    Standaard

    De NL box is 155 euro bij MediaMarkt

    En bij Saturn zelfs met 15 procent korting.

    In de NL box zit:

    6 DVD - Seizoen 1
    7 DVD - Seizoen 2,3,4,5,6,7 & 8

    Seizoen 7 heeft Redemption erbij als 7e disc
    Seizoen 8 heeft een bonus disc erbij als 7e disc.
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    De NL box is 155 euro bij MediaMarkt

    En bij Saturn zelfs met 15 procent korting.

    In de NL box zit:

    6 DVD - Seizoen 1
    7 DVD - Seizoen 2,3,4,5,6,7 & 8

    Seizoen 7 heeft Redemption erbij als 7e disc
    Seizoen 8 heeft een bonus disc erbij als 7e disc.
    Dat gaat de goede kant op. Misschien zakt de prijs nog wat na Sinterklaas (wishful thinking)

  13. #13

    Standaard

    Heeft die Franse box dan alles NL ondertiteld?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Heeft die Franse box dan alles NL ondertiteld?
    Dat is dus de grote vraag. Maar ik kwam op Marktplaats regelmatig advertenties tegen van de vorige box (1-7+Redemption) en daar stond altijd bij dat er NL-subs op zaten. Dus dan zou je denken dat die er bij deze nieuwe box ook weer op zitten.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  15. #15

    Standaard

    De Franse box is nu onderweg; ik wil gerust even kijken als ie aangekomen is. Maar als je niet kan wachten, kan je 't ook zelf opzoeken via DVD-Basen dacht ik. Ik heb 't zelf gedaan maar ben 't intussen vergeten. Alles heeft wel minstens Engelse o.t., anders had 'k de box niet besteld.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb via dvdprofiler de meeste Fransen hoezen gezien. Seizoen 5 (vreemd!) en 8 waren niet te vinden. De rest (1, 2, 3, 4, 6 en 7) hebben NL (Neerlandais) subs.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Seizoen 5 inmiddels achterhaald; ook NL subs

    8 is lastig; Amazon.fr zegt enkel Engels & Frans, terwijl de Belgisch/Franse freerecordshop spreekt over Frans/Nederlands.

    Iemand een 100% bevestiging? Wil de Franse 1-8 box enkel kopen als écht alles 100% NL ondertiteld is.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Seizoen 5 inmiddels achterhaald; ook NL subs

    8 is lastig; Amazon.fr zegt enkel Engels & Frans, terwijl de Belgisch/Franse freerecordshop spreekt over Frans/Nederlands.

    Iemand een 100% bevestiging? Wil de Franse 1-8 box enkel kopen als écht alles 100% NL ondertiteld is.
    Ik ook, ik wacht tot iemand (Lotman?) het kan bevestigen. Met films geen probleem om die zonder subs te kijken maar met een serie als 24 graag NL ondertiteling.

  19. #19

    Standaard

    Ontvangen. Het is gewoon een box met daarin de seizoensboxen apart.

    Wat betreft ondertiteling:
    alles heeft Nederlands, behalve Redemption en Seizoen 8 (Eng & Fr).
    Ik ga wel enkel uit van wat er op de verpakkingen staat!

    Maar: ik zou zeggen, koop deze box niet: de box bevat blijkbaar de heruitgebrachte boxen van de vorige seizoenen, en mankeert alle bonus discs (van S2-S6)! Blijkbaar hebben ze vorig jaar de DVDs heruitgebracht met 6 discs ipv 7. Terwijl bij seizoen 7 de extra's naar het schijnt verdeeld zijn over de discs, vermoed ik dat ze bij de vorige seizoenen gewoon weggelaten zijn - op de verpakkingen staat qua extra's enkel verwijderde scènes & commentaren (de extra's die dus sowieso op de afleveringendiscs te zien waren).
    Elk seizoen bevat dus 6 discs + Redemption (1 disc) = 49 discs.

    Aangezien ik me de Franse box heb aangeschaft ipv de Engelse omwille van het feit dat normaal de Fr enkele extra's zou moeten hebben die de Eng niet heeft (bvb prequel Seizoen 5), ben ik dus wel ontgoocheld. De eerste keer dat ik iets pre-order zal dus ook de laatste keer zijn. 'k Ga de box wel proberen te retourneren. Ik meen me overigens te herinneren dat Amazon.fr aangaf dat het 54 of 55 discs bevatte toen ik pre-orderde; ik kan me niet voorstellen dat ik dat niet getriplecheckt heb. Nu staat er enkel 49 discs.

  20. #20

    Standaard

    Tja, behalve S1 en 2 heeft deze serie voor mij weinig herkijkwaarde t.o.v. bijv. The X Files waar ik wel alle seizoenen van heb. En nu ik bovenstaand verhaal lees icm de belachelijk hoge prijs laat ik deze lekker staan.

  21. #21

    Standaard

    Bedankt Lotman, raar dat 8 geen NL subs heeft...

    om over het verhaal van de extra's maar te zwijgen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Bedankt Lotman, raar dat 8 geen NL subs heeft...

    om over het verhaal van de extra's maar te zwijgen!
    Ik heb trouwens toch de stap gezet om Seizoen 8 te bestellen in frankrijk op Bluray, dus zal morgen of woensdag weten of deze nu nederlandse ondertiteling heeft.
    BD (1243) What i Watch

  23. #23

    Standaard

    Maar heeft de Nederlandse box dan wel 55 discs?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #24

    Standaard

    Iemand hierboven heeft de Nederlandse box beschreven, die heeft wel nog alles staan.

    20th Century Fox ga ik in het vervolg toch beter in de gaten houden. In de VS hebben ze de seizoensboxen van The X-Files ook heruitgebracht zonder bonus disc - althans seizoen 9, de rest heb ik niet gecheckt.

  25. #25

    Standaard

    @ LOTMAN, is het mogelijk dat je seizoen 8 ff in de speler duwt om te kijken of er niet toch NL subs op staan?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •