Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.

Discussie: 24 op DVD in R2

  1. #26

    Standaard

    Wel, nee, sorry hoor. Ik laat het liever in z'n verpakking, want ik zou het willen terugzenden.
    Je kan 't hier even vragen:
    http://www.24-fr.com/forum/index.php

  2. #27

    Standaard

    Ik kan alvast bevestigen dat 24 Seizoen 8 nederlandse sub heeft op de franse versie, heb hem vanmorgen ontvangen en gecheckt.
    BD (1243) What i Watch

  3. #28

    Standaard

    De dvd versie of blu ray versie, Freaky?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De dvd versie of blu ray versie, Freaky?
    Oeps, sorry. De bluray versie.
    BD (1243) What i Watch

  5. #30

    Standaard

    Héél naïef misschien, maar de blu ray zal toch dezelfde ondertitelsporen bevatten als de dvd? Dat Franse forum is voor mij geen optie, je ne parlez pas Francais
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Héél naïef misschien, maar de blu ray zal toch dezelfde ondertitelsporen bevatten als de dvd? Dat Franse forum is voor mij geen optie, je ne parlez pas Francais
    Dat vermoed ik ook ja.
    BD (1243) What i Watch

  7. #32

    Standaard

    Daar ben 'k niet zo zeker van eigenlijk; ik hoop voor jou van wel natuurlijk. Je kan 't altijd even vragen op Amazon.fr, of wachten tot er een recensie is op www.excessif.com; of desnoods in het Engels je vraag posten op dat forum?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lotman Bekijk bericht
    Daar ben 'k niet zo zeker van eigenlijk; ik hoop voor jou van wel natuurlijk. Je kan 't altijd even vragen op Amazon.fr, of wachten tot er een recensie is op www.excessif.com; of desnoods in het Engels je vraag posten op dat forum?
    Amazon.fr zal je daar niet bij verder helpen hoor, want ik heb het ook gevraagd van avatar en 24 Seizoen 8 en ze stuurden me mail terug dat er geen nederlands op stond en bij beide dus wel het geval.

    maar volgens deze site zou de dvd inderdaad nederlandse ondertiteling moeten hebben: http://www.dvdseries.net/dvd-9740-24...-Saison-8.html
    BD (1243) What i Watch

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Oeps, sorry. De bluray versie.
    Stond de NL subs op de hoes aangegeven?

    Overal lees ik (dvd):
    Français (Subtitled), Anglais (Subtitled), Français (Original Language), Anglais (Original Language)

    Nergens dus Nederlands/Neerlandais
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Stond de NL subs op de hoes aangegeven?

    Overal lees ik (dvd):
    Français (Subtitled), Anglais (Subtitled), Français (Original Language), Anglais (Original Language)

    Nergens dus Nederlands/Neerlandais
    Op de bluray cover van 24 Seizoen 8 staat er enkel franse en engelse sub vermeld, terwijl er 11 subtitle sporen zijn waaronder dus Dutch. Of dit ook het geval is van de dvd weet ik natuurlijk niet.
    BD (1243) What i Watch

  11. #36

    Standaard

    Weet iemand of dat de UK versie NL subs heeft?
    https://www.amazon.co.uk/Season-1-8-...3193678&sr=8-1
    Judgment Day Has Come... Humanity Will Fall... And The Machines Will Rise

  12. #37

    Standaard

    De UK versie heeft alleen Engelse subs. Van de Blu-ray weet ik het niet.
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #38

    Standaard

    Bedankt!!! Dan laat ik hem schieten.
    Judgment Day Has Come... Humanity Will Fall... And The Machines Will Rise

  14. #39

    Standaard

    Voor diegene die nog geïntereseerd zijn in 24. Ik heb gisteren seizoen 2 - 3 - 4 -5 -6 en 7 bij amazon.fr besteld voor 72,90 euro inclusief verzenden. Omgerekend is dat 12.15 euro per seizoen en voor deze prijs kon ik deze fantastische reeks toch niet meer laten staan. Er is namelijk een actie bij amazon.fr waarbij je 6 tv-series kan kopen voor de prijs van 3. Voor diegene die nog vanaf nul moeten vertrekken: seizoen 1 zit ook nog in de actie. En normaal gezien zouden alle 7 de eerste seizoenen op dvd nl ondertitels hebben.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Voor diegene die nog geïntereseerd zijn in 24. Ik heb gisteren seizoen 2 - 3 - 4 -5 -6 en 7 bij amazon.fr besteld voor 72,90 euro inclusief verzenden. Omgerekend is dat 12.15 euro per seizoen en voor deze prijs kon ik deze fantastische reeks toch niet meer laten staan. Er is namelijk een actie bij amazon.fr waarbij je 6 tv-series kan kopen voor de prijs van 3. Voor diegene die nog vanaf nul moeten vertrekken: seizoen 1 zit ook nog in de actie. En normaal gezien zouden alle 7 de eerste seizoenen op dvd nl ondertitels hebben.

    Hm, voor 89 euro heb je de complete serie met Redemption in 1 box.
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #41

    Standaard

    Kan iemand zeggen wat de extras zijn op de dvd van seizoen 8? Staat de extra "Eight Days" op de dvd? Hoeveel discs bevat de set?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Kan iemand zeggen wat de extras zijn op de dvd van seizoen 8? Staat de extra "Eight Days" op de dvd? Hoeveel discs bevat de set?
    Ik zit nu in een verhuizing, maar volgens mij staat die extra wel op de UK versie. Op de Nederlandse set kan ik je niet vertellen.
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •