Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Dat kan wel.

    Yadis op je pc, scrapen, en export op je usb, klaar is kees
    Sorry maar dat gaat niet, ik heb Yadis via mijn memorystick aan de dune aangesloten maar de dune kan hier niks mee omdat Yadis een programma is en het exe bestand, kan dune niks mee aanvangen.
    Als ik op het Yadis exe bestand druk m.b.v dune afstandsbediening, gebeurt er helemaal niks?!

    Een firmware upgrade is een dll bestand die automatisch ingelezen wordt door de dune maar Yadis kennelijk niet.

    Hoe hebben jullie dat dan gedaan als ik vragen mag?

    Gr

    Pamo

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Sorry maar dat gaat niet, ik heb Yadis via mijn memorystick aan de dune aangesloten maar de dune kan hier niks mee omdat Yadis een programma is en het exe bestand, kan dune niks mee aanvangen.
    Als ik op het Yadis exe bestand druk m.b.v dune afstandsbediening, gebeurt er helemaal niks?!

    Een firmware upgrade is een dll bestand die automatisch ingelezen wordt door de dune maar Yadis kennelijk niet.

    Hoe hebben jullie dat dan gedaan als ik vragen mag?

    Gr

    Pamo
    Je moet dan ook het Yadis.exe file uitpakken op je pc! Dan heb je het programma Yadis op je pc staan en kan je als je de mediaspeler hebt aangesloten op het netwerk van je pc yadis exporteren naar je usb stick in je mediaspeler.

    Dus kortom het exe file hoort niet op je usb stick maar deze moet je uitpakken op je pc!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Je moet dan ook het Yadis.exe file uitpakken op je pc! Dan heb je het programma Yadis op je pc staan en kan je als je de mediaspeler hebt aangesloten op het netwerk van je pc yadis exporteren naar je usb stick in je mediaspeler.

    Dus kortom het exe file hoort niet op je usb stick maar deze moet je uitpakken op je pc!
    Bedankt! maar dat betekent dat ik mijn pc altijd aan moet laten staan en mijn memorystick in de dune laten zitten?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Bedankt! maar dat betekent dat ik mijn pc altijd aan moet laten staan en mijn memorystick in de dune laten zitten?
    Nee, grrr
    Zoals ik zei, zet je pc aan, start de exe op, start het programma, doorloop je films en export naar je usb stick in je dune
    werkt perfect
    dan doe je je pc uit, en kijk je naar je film via yadis

    maar ik vrees dat dit allemaal niet gaat lukken voor jou, vermits je nog geen exe kan opstarten...

    good luck
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Bedankt! maar dat betekent dat ik mijn pc altijd aan moet laten staan en mijn memorystick in de dune laten zitten?
    Nee dat hoeft dan niet, omdat je Yadis immers via je pc hebt geexporteerd naar je usbstick...als het je is gelukt laat het dan even weten...

    Dus Yadis downloaden, het exe. file openen en instaleren op je pc, het programma Yadis opstarten, instellingen op orde maken en exporteren naar url van je usbstick die al in je mediaspeler zit.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Nee dat hoeft dan niet, omdat je Yadis immers via je pc hebt geexporteerd naar je usbstick...als het je is gelukt laat het dan even weten...

    Dus Yadis downloaden, het exe. file openen en instaleren op je pc, het programma Yadis opstarten, instellingen op orde maken en exporteren naar url van je usbstick die al in je mediaspeler zit.
    Soory voor mijn onwetenheid..moet ik de USB stick dan altijd in mijn dune laten zitten?
    Kan ik i.p.v. een USB stick ook een externe schijf hiervoor gebruiken die aan de dune gekoppeld zit?

    Nogmaals bedankt voor jullie reaties!!!

  7. #32

    Standaard

    Het is me ten dele gelukt, bepaalde films moet ik handmatig aanpassen omdat de titel misschien niet helemaal goed is, dit d.m.v. de optie veranderen (in Yadis) maar die optie is niet actief???? hebben jullie dat ook? (via rechtermuis knop gaat niet)

    Help!

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kiezen voor "Manueel aanmaken" als je rechts klikt op een titel als de titel niet
    gevonden wordt.

    'k hou zelf de benaming aan die moviemeter.nl aangeeft en loopt meestal gewoon goed.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Kiezen voor "Manueel aanmaken" als je rechts klikt op een titel als de titel niet
    gevonden wordt.

    'k hou zelf de benaming aan die moviemeter.nl aangeeft en loopt meestal gewoon goed.
    Gaat ook niet, deze optie kunnen wij niet gebruiken. Ik ben er al achtergekomen hoe ik het probleem kan oplossen: de submappen deleten, dus elke film in een aparte map, waar dus geen submappen erbij in zitten.
    Je hoeft ze dan niet handmating aan te passen...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Gaat ook niet, deze optie kunnen wij niet gebruiken. Ik ben er al achtergekomen hoe ik het probleem kan oplossen: de submappen deleten, dus elke film in een aparte map, waar dus geen submappen erbij in zitten.
    Je hoeft ze dan niet handmating aan te passen...
    Top dat het je uitendelijk is gelukt, de aanhouder wint....ik heb Yadis zelf op een externe hd staan. Ik heb externe 4 hd's van 2tb via een hub aan de dune gekoppeld en dat werkt allemaal perfect met Yadis. Enige probleem is dat ik niet alle titels krijg te zien bv in de optie voor alfabetisch een film zoeken, in de opte alle films zie ik ze dan wel weer staan...
    Laatst aangepast door Wim S. : 08-01-2012 om 12:25

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Top dat het je uitendelijk is gelukt, de aanhouder wint....ik heb Yadis zelf op een externe hd staan. Ik heb externe 4 hd's van 2tb via een hub aan de dune gekoppeld en dat werkt allemaal perfect met Yadis. Enige probleem is dat ik niet alle titels krijg te zien bv in de optie voor alfabetisch een film zoeken, in de opte alle films zie ik ze dan wel weer staan...

    Klinkt erg mooi bij jou!!!
    Yadis werkt nu maar gedeeltelijk

    -Bij de optie exporteren; moet dit per film map apart gebeuren?

    -Ik heb bij Yadis de volgende situaties cq problemen..help!!!

    A)In de map recent toegevoegd zie ik alle ge-exporteerde filmhoezen/bestanden maar als ik dan naar de tab alle films ga staan ze er niet bij?

    B)Als ik de Dune uitzet, en weer aanzet zijn alle filmhoezen/mappen verdwenen die bij de tab recent toegevoegd stonden, en ze staan dan ook niet in de tab alle films?

    C) Ik krijg niks meer te zien in de dune bij de tab recent toegevoegd als ik bestanden heb ge-exporteerd

    Wie weet een antwoord hierop? Graag jullie hulp want ik snap het nu echt niet meer.

    Pamo

  12. #37

    Standaard

    Misschien een handige tip, er is nog een Movie Collection software beschikbaar oa voor de Dune en ook in combinatie met je iPad. Ik ben het nog wel aan het uitvogelen maar tot nu toe gaat het gemakkelijk. Gemakkelijker dan met bv yaDIS, het programma dat je in Windows moet gebruiken heet 10Muse library manager, echt nieuw is het niet, maar wel voor mij, hier een handleiding die erg duidelijk is!

    http://www.10muse.net/10Muse%20Quick...rt%20Guide.pdf

    inmiddels is het gelukt om het op te starten via iPad, ziet er mooi uit. Je kan alles regelen op je iPad via de app, het lukt me nog niet om het te exporteren naar DUNE. Dat hoeft ook niet omdat die wel een eigen library heeft, ik had nog niets wat werkte met de iPad en dit dus wel, toppie!
    Laatst aangepast door Wim S. : 02-09-2018 om 19:32

  13. #38

    Standaard

    Ik heb een Dune HD Duo.

    Er kunnen 2 harde schijven in maar sinds een tijd als ik een tweede harde schijf in de lade doet slaat hij vast.

    Ook sinds een paar weken verliest hij zijn connectie met internet en verdwijnt uit mijn netwerk.
    Dan moet ik hem naar de fabrieks setting terug zetten en dan doet ie het weer een dag of 2.

    Echt balen...

  14. #39

    Standaard

    Ik ben van Dune afgestapt, vind de nieuwe spelers weinig toevoegen. Nu heb ik een zappiti mini 4k en die bevalt me perfect, veel gebruikersgemak en niet zoveel gedoe..

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •