Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 94 worden weergegeven.
  1. #51
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt, hoop toch nog iets deze week te ontvangen. Volgende week is het terug
    werken geblazen, en moet mijn overbuur weer alles ontvangen. Niet dat hij daar
    een probleem mee heeft maar er staat nogal wat in bestelling.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #52

    Standaard

    Heb helaas ook nog niets mogen ontvangen, de discs zijn 12/13 en 14 juli op de post gegaan. hopelijk komen ze voor het weekend wel aan.

  3. #53

    Standaard

    Dinsdag mijn drietal ontvangen, 2 weken onderweg en geen Post NL kosten.

  4. #54

    Standaard

    Thuis van vakantie, en mijn pakketje lag netjes bij de buren. Wel de echte prijs erop, maar gelukkig geen bijbetaling.

  5. #55

    Standaard

    Blijf het raar vinden...de laatste 3-4 Criterion Sales bestel ik meestal 2-3 keer. 5-10 Criterion per bestelling, nog nooit douanekosten hoeven betalen en altijd alles ontvangen....

  6. #56

    Standaard

    Morgen weer een nieuwe sale, vergeet je kortingscodes en je cashback bij ebates.com niet!!
    Happy shopping
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ga maar eens mijn lijstje maken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #58

    Standaard

    B3P8E4D geeft 10% korting op je complete bestelling m.u.v van pre-orders.

    Iemand nog aanraders voor titels?




  9. #59

    Standaard

    Zelfs een aantal pre-orders buiten de sales periode zitten in de sale deze keer!!

    EDIT: t/m Traffic
    Laatst aangepast door peptalk : 01-11-2011 om 10:01
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

    Standaard

    ebates heeft ook nog dubbele cashback, 8% ipv 4%, YESSS.
    Laatst aangepast door peptalk : 01-11-2011 om 16:06
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #61

    Standaard

    Wordt je CC eigenlijk belast met pre-orders bij B&N?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Wordt je CC eigenlijk belast met pre-orders bij B&N?
    Volgens mij niet, laat ik dat er maar neer zetten voor de zekerheid.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #63

    Standaard

    ik sta op het punt om de volgende blu-ray te bestellen. Jammer dat de euro zo keihard aan het dalen is...

    • The Lady Vanishes
    • The Complete Jean Vigo
    • The Battle of Algiers
    • Orpheus
    • The Rules of the Game
    • Tokyo Drifter
    • Beauty and the Beast
    • The Wages of Fear
    • 12 Angry Men
    • Island of Lost Souls
    • Design for Living

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zelfs een aantal pre-orders buiten de sales periode zitten in de sale deze keer!!

    EDIT: t/m Traffic
    Is DIT nu de Criterion Blu-ray van Traffic?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Is DIT nu de Criterion Blu-ray van Traffic?
    ja, er staat ook bij dat deze onderdeel is van de 50% off criterion sale. Onder full product details staat ook criterion.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    ja, er staat ook bij dat deze onderdeel is van de 50% off criterion sale. Onder full product details staat ook criterion.
    Mooi! En je CC wordt pas gecharged als je order wordt geshipped dus das mooi. Wat triple mooi is dat ik dus de 50% korting heb, 8% cashback EN de 5$ sign-up bonus van Ebates....dat wordt dus een goedkoop Trafficje....

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    B3P8E4D geeft 10% korting op je complete bestelling m.u.v van pre-orders.

    Iemand nog aanraders voor titels?



    Bedankt, alweer meegenomen!
    Heb 3 Women en My life as a dog besteld.
    Had ook Cul-de-sac nog gewild, maar jullie hebben me een beetje bang gemaakt voor de douane...
    Eens moet er een eind komen aan mijn geluk!
    Laatst aangepast door barend : 02-11-2011 om 08:06

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Wordt je CC eigenlijk belast met pre-orders bij B&N?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij niet, laat ik dat er maar neer zetten voor de zekerheid.
    Heb het eens nagevraagd en ze belasten je kaart wel voor het volledige bedrag, maar het is een check. Het daadwerkelijke afschrijven gebeurt pas bij verzending.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #69

    Standaard

    Verdorie de prijzen van o.a. The Lady Vanishes en 12 Angry Men zijn nu al omhoog!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Verdorie de prijzen van o.a. The Lady Vanishes en 12 Angry Men zijn nu al omhoog!
    Dat verbaast me niets.
    Helaas gaan ze al mijn pre-orders in 1 bestelling wel gelijktijdig verzenden en dan ook pas op 13 december, althans dat is dan de planning...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat verbaast me niets.
    Helaas gaan ze al mijn pre-orders in 1 bestelling wel gelijktijdig verzenden en dan ook pas op 13 december, althans dat is dan de planning...
    Gelukkig was ik net op tijd met bestellen , ook bij mij staat in de planning dat alles 13 december verzonden gaat worden. Weet niet hoor, maar ik vrees dat de hele boel nog wel eens geannuleerd kan gaan worden....

    Heb je al een bevestiging van ebates binnen of hoe gaat dat in zijn werk op die website?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Gelukkig was ik net op tijd met bestellen , ook bij mij staat in de planning dat alles 13 december verzonden gaat worden. Weet niet hoor, maar ik vrees dat de hele boel nog wel eens geannuleerd kan gaan worden....

    Heb je al een bevestiging van ebates binnen of hoe gaat dat in zijn werk op die website?
    Dat zou kunnen gebeuren idd, maar dat zien we dan wel weer.

    Meestal binnen 1 dag geloof ik, maar ik heb hem ook nog niet binnen. Wel lekker dat ze nu 8% geven en ook precies vandaag. Duurt alleen wel lang voordat je betaald krijgt, wat we nu 'verdienen' krijgen we pas 15 februari.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Duurt alleen wel lang voordat je betaald krijgt, wat we nu 'verdienen' krijgen we pas 15 februari.
    Ach ja beter laat dan nooit, elke vorm van een financiële compensatie met de dure hobby is welkom

  24. #74

    Standaard

    Pre-orders buiten de sale periode inmiddels weer van 20 dollar naar 30 dollar p/s
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zelfs een aantal pre-orders buiten de sales periode zitten in de sale deze keer!!

    EDIT: t/m Traffic
    Zelfs januari schijnt er in te hebben gezeten, die had ik dan even gemist...
    Gelukkig zit daar nou niet direct iets bij wat ik wil hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •