Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 94 van 94 worden weergegeven.
  1. #76
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ebates heeft ook nog dubbele cashback, 8% ipv 4%, YESSS.
    Deze mail gisteren, denk 'k toch, ook ontvangen, wel lekker meegenomen alle
    beetjes helpen

    Ga me er straks eens rustig voor neerzitten om te zien wat 'k ga bestellen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #77
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Gelukkig was ik net op tijd met bestellen , ook bij mij staat in de planning dat alles 13 december verzonden gaat worden. Weet niet hoor, maar ik vrees dat de hele boel nog wel eens geannuleerd kan gaan worden....
    Annulatie zal haast waarschijnlijk het geval zijn, B&N een beetje kennende. Zal ook wel van Criterion zelf afhangen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #78

    Standaard

    Ik sla deze keer over denk ik...ik heb nog wel wat liggen, en over een half jaar is het weer feest .

  4. #79

    Standaard

    Days of Heaven is gecancelled bij B&N. De enige trouwens van de 8 titels.

    Ik snap alleen niet goed waarom. Zo'n titel is toch gewoon te bestellen? Hij staat ook nog gewoon op de site....bizar.

    Nog meer mensen waarbij er titels zijn gecancelled?

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    Heb jij ook nog wat in de 3 voor 2 kunnen scoren, dat werkte tot 9 uur vanochtend! Ik was te laat
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #82

    Standaard

    De sale is er nog wel: http://click.linksynergy.com/fs-bin/...%2526srt%253Dr

    Helaas geen pre-orders erbij, had graag The Game en The Royal Tenenbaums voor ene leuke prijs gescoord.... (

  8. #83

    Standaard

    Ik bedoelde combi van 3=2 en de 50% korting.
    Er zijn 3 pre-orders op BD:
    - The Last Days of Disco
    - Metropolitain
    - Down by Law

    Via ebates momenteel 2% cashback, maar de laatste keer werd de cashback(aanzienlijk hoger toen) bij mij weer teruggedraaid. Na navraag bleek dat dat kwam omdat ik in een actie wat gekocht had, maar gewoon weer proberen natuurlijk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #84

    Standaard

    voor de liefhebbers, ik heb nog een 20% code die morgen verstrijkt, en ik niet zal gebruiken : 1CBQVG69SBLYC
    overwoog even om de samurai trilogie ermee te kopen (komt neer op 28 dollar exclusief verzendkosten) maar denk dat ik mijn geld beter besteed aan de kino koopjes op importcds...

  10. #85

    Standaard

    Kortingscodes zijn niet (meer) te gebruiken i.c.m. de sale
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kortingscodes zijn niet (meer) te gebruiken i.c.m. de sale
    ben je zeker? Ik kon de code activeren (zodoende kon ik mijn % berekenen) op Samurai trilogie en was maar 1 stap meer verwijderd tot definitieve aankoop...

    Het gaat hier om een "surprise" code die B&N de afgelopen dagen per mail verstuurde, en met als enige restrictie "Coupons are not valid on NOOK Books, NOOK(R) devices, Gift Cards or pre-order items"

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    ben je zeker? Ik kon de code activeren (zodoende kon ik mijn % berekenen) op Samurai trilogie en was maar 1 stap meer verwijderd tot definitieve aankoop...

    Het gaat hier om een "surprise" code die B&N de afgelopen dagen per mail verstuurde, en met als enige restrictie "Coupons are not valid on NOOK Books, NOOK(R) devices, Gift Cards or pre-order items"
    Volgens alle members op blu-ray.com werkt deze niet meer, heeft heel even gewerkt ten tijde v/d uitgifte maar werd al rap geblokkeerd. Bij mij werkt de code iig niet.
    Laatst aangepast door peptalk : 15-07-2012 om 12:19 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #88

    Standaard

    Heb Down by Law en The Last Temptation of Christ besteld; toch nog dik 20 Euro per stuk...

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Heb Down by Law en The Last Temptation of Christ besteld; toch nog dik 20 Euro per stuk...
    Slechte koers en hoge verzendkosten bij maar 2 titels schelen ook een hoop, maar ik heb idd ook mooiere CC sales meegemaakt...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #90
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Denk dat 'k weinig tot niets bestel in de July sale van B&N en dat voor een aantal redenen.

    Er zijn wat vage geruchten dat er later tijdens de sale wel coupon codes zouden komen,
    dus even afwachten.
    Alle gepubliceerde codes, zelfs tijdelijke, werken inderdaad niet of zijn al gebruikt.

    Ten tweede in september trekt mijn jongste broer terug naar de US dus daar vestig 'k eerder
    mijn hoop op. Dan is het zonder verzendkosten en de laatste keer kwam het op een bedrag
    uit van 17,14 € per Criterion daar zat Last Temptation of Christ ook tussen.

    En misschien de belangrijkste redenen, kijkachterstand zoals al een hele tijd niet te overzien
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En misschien de belangrijkste redenen, kijkachterstand zoals al een hele tijd niet te overzien
    Deze probeer ik er ook steeds bij te betrekken, maar het lukt soms niet...

    Overigens heb ik er ook al veel bij deepdiscount.com en amazon.com besteld de afgelopen maanden, omdat dat gerucht van het niet kunnen gebruiken van kortingscodes al tijden de ronde doet en ze daar ook nog wel eens onder de $20 schieten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #92

    Standaard

    Ik zou ook wat titels willen hebben, waaronder Twelve Angry Men, maar ik kan helaas geen Regio A blu-ray's afspelen, enkel Regio B en/of Regio Vrij.

  18. #93
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    No Criterion for you then

    Prijs je gelukkig, kan je met het uitgespaarde geld wat anders uitrichten
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik zou ook wat titels willen hebben, waaronder Twelve Angry Men, maar ik kan helaas geen Regio A blu-ray's afspelen, enkel Regio B en/of Regio Vrij.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=84794

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •