Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 70 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Citizen Kane: Ultimate Collector's Edition

    TBA 2011



    hopelijk op blu-ray!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Hopelijk niet de over-overgepoetste versie van Warner.

  3. #3

    Standaard

    Hij is opnieuw geremasterd, dus de regen zal ongetwijfeld weer zichtbaar zijn .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Hebben hebben hebben.

    *edit* Dit zal wel alleen in Amerika worden uitgegeven neem ik aan?
    Laatst aangepast door Marc T. : 13-05-2011 om 09:45

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vermoedelijk maar dan nog blijft het hebben, hebben

    Hopelijk voor de mensen zonder regio-a speler is deze ook nog eens regiovrij.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Hebben hebben hebben.

    *edit* Dit zal wel alleen in Amerika worden uitgegeven neem ik aan?
    Zulke "Ultimate Collector's Edtion's" van Warner zijn inderdaad enkel in de VS verschenen, bv. The Wizard of Oz, Gone with the Wind, Woodstock, One Flew over the Cuckoo's Nest, Casablanca. Dit zijn allemaal vergelijkbare edities, zoals Citizen Kane hier, veel fysieke extra's; deze waren allemaal regionfree en hadden ook NL ondertitels (op Casablanca na). Daarom ben ik ook benieuwd of Citizen Kane ook NL subs krijgt, Warner heeft namelijk al vaker in US en UK uitgaves uitgebracht met NL ondertitels die hier echter nog steeds niet beschikbaar zijn.

  8. #8

    Standaard

    Warner heeft van Citizen Kane alleen de rechten om hem in Amerika uit te brengen. Ik vrees dus dat hij geen Nederlandse ondertiteling zal hebben.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #9

    Standaard

    Nou ja, dan moet ik maar eens iemand gaan vragen om deze voor mij te bestellen

  10. #10

    Standaard

    Nu in de aanbieding bij amazon.com: de versie zonder de losse dvd van Magnificent Ambersons kost momenteel $ 39,90. (met Magnificent Ambersons nog steeds $ 49,90)

  11. #11

    Standaard

    Komt er hier ook nog een 'normale' versie van uit binnenkort?

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Zie nog niets op Bol.com staan helaas.

  14. #14

    Standaard

    Goed om te zien dat de BR een aanschaf waard is. Ga vandeweek nogmaals proberen de film te bekijken, dan ga ik beslissen of deze er in komt (eerste keer had ik erg veel moeite me er doorheen te worstelen).

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Goed om te zien dat de BR een aanschaf waard is. Ga vandeweek nogmaals proberen de film te bekijken, dan ga ik beslissen of deze er in komt (eerste keer had ik erg veel moeite me er doorheen te worstelen).
    Ik vind dit echt een van de beste films aller tijden. Tijdloos, geniaal en briljant tegelijk

  16. #16

    Standaard

    Ik ken deze nog niet....maar gezien de lovende reviews toch maar eens een kans geven....

  17. #17

    Standaard

    Ik heb 'm ongeveer 2 maanden geleden (opnieuw) gezien, dus ik heb wel geduld met het aanschaffen van de BD...misschien over een paar jaar.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Hebben hebben hebben.

    *edit* Dit zal wel alleen in Amerika worden uitgegeven neem ik aan?
    Voor zover zie ik nergens ook maar een aankondiging van een Citizen Kane bd. Geen flauw idee hoe dat komt.

  19. #19

    Standaard

    Zal misschien nog wel komen, feit blijft dat de Nederlandse markt vaak raar in elkaar steekt als het op dit soort releases aankomt.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zal misschien nog wel komen, feit blijft dat de Nederlandse markt vaak raar in elkaar steekt als het op dit soort releases aankomt.
    *Kan niet wachten op de BD van Kane*

    Ik wil die oude meuk dvd eigenlijk niet meer in mijn speler hebben

  21. #21

    Standaard

    Ik zie stiekem toch meer uit naar de blu-ray release van 'Touch of Evil' dan 'Kane', omdat ik langzamerhand naar het punt aan het groeien ben dat ik 'ToE' misschien wel de betere film vind - vooral omdat ie warmer en menselijker is. De laatste keer dat ik 'Kane' zag, begon me ook het gevoel te bekruipen dat ik de film nu wel gezien had, maar dat kan ook aan het moment gelegen hebben. Neemt niet weg dat ik toch erg benieuwd ben naar 'Kane', zo ongeveer de minst originele film, die desalniettemin altijd als 'origineel' en vernieuwend wordt gezien terwijl het feitelijk van jatwerk aan elkaar hangt
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Voor zover zie ik nergens ook maar een aankondiging van een Citizen Kane bd. Geen flauw idee hoe dat komt.
    Rechten? Warner Bros. heeft alleen de rechten voor Amerika, dus ik vind het niet zo gek dat je nergens anders een BD van Citizen Kane aangekondigd ziet. Zelfs in Engeland nog niet.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #23

    Standaard

    Volgens mij staat de Jurassic Park Trilogy al 4 maand op de site van Bol.com en die komt volgende maand pas uit. Het gaat erom dat je hem nergens nog te koop ziet terwijl het ding bij wijze van morgen bij al die zaken wordt geleverd.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    En de review van de Ultimate Collector's edition: blu-ray.com

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •