Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 70 van 70 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht

    Deze amazon.com bestelling kwam via Duitsland per Deutsche Post. Geen douane bemoeienis dus! Vreemd, toch echt op de Amerikaanse site besteld.
    Net binnen op dezelfde manier zonder extra kosten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Net binnen op dezelfde manier zonder extra kosten
    amazon levert je nog steeds erg rap, ik ben nog steeds in afwachting van mijn een eerder bestelde exemplaar.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    amazon levert je nog steeds erg rap, ik ben nog steeds in afwachting van mijn een eerder bestelde exemplaar.
    8 dagen na verzending, Straw Dogs is een dag eerder verzonden, maar die heb ik nog niet binnen. Ik had wel een track & trace nummer bij Citizen Kane(pakketpost) zag ik net, maar volgens dat nummer is het pakket nog in de US...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    8 dagen na verzending, Straw Dogs is een dag eerder verzonden, maar die heb ik nog niet binnen. Ik had wel een track & trace nummer bij Citizen Kane(pakketpost) zag ik net, maar volgens dat nummer is het pakket nog in de US...
    Heb ik ook track & trace maar die geeft ook nog aan dat het pakket in Des Plaines IL in US is. Naja hopelijk is de box snel binnen zonder douanekosten en anders maar pech gehad.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb ik ook track & trace maar die geeft ook nog aan dat het pakket in Des Plaines IL in US is. Naja hopelijk is de box snel binnen zonder douanekosten en anders maar pech gehad.
    Dat geeft hij bij mij ook aan en ik duim met je mee
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat geeft hij bij mij ook aan en ik duim met je mee
    Duimen is gelukt pep! De pakketdienst kwam het pakketje net brengen, zonder extra douanekosten. Vanmiddag direct maar kijken.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Duimen is gelukt pep! De pakketdienst kwam het pakketje net brengen, zonder extra douanekosten. Vanmiddag direct maar kijken.
    Beter!!
    Mooie box hè en ik vind de film ook erg goed
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #58

    Standaard

    De box is prachtig, vooral het hardcover boekje is erg tof. De film heb ik nog nooit gezien heb namelijk gewacht op de blu-ray release.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    De box is prachtig, vooral het hardcover boekje is erg tof. De film heb ik nog nooit gezien heb namelijk gewacht op de blu-ray release.
    Was voor mij ook de 1e keer
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

    Standaard

    heb net de Amazon exclusive besteld voor $32.99 ex p/p

    nu maar hopen dat er geen douanekosten bijkomen; euro staat nu wel erg slecht t.o.v. de dollar
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #61

    Standaard

    Zijn er al berichten dat deze film ook in onze regio wordt uitgebracht op blu-ray?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Zijn er al berichten dat deze film ook in onze regio wordt uitgebracht op blu-ray?
    Nee. En misschien dat het ook wel lastig gaat worden omdat de Europese rechten bij allerlei verschillende partijen liggen.

  13. #63

    Standaard

    De UK-editie is aangekondigd. Zie hier.

    Ik ben benieuwd of de transfer van deze release anders is als die van de Amerikaanse editie. Die was namelijk, net als bij de DVD, van Warner terwijl de UK-editie van Universal is. Bij de DVD verschilden de gebruikte transfers ook.

    De extra's wijken in ieder geval af. Dit is wat de UK-editie meekrijgt:

    • Anatomy of a Classic: a 50-minute feature presented by Barry Norman
    • Audio Commentary by Film Historian Ken Barnes
    • The original film budget
    • Welles Off-screen (the original 1938 radio broadcast of The War of the Worlds and Welles' 1945 commerical recording of Oscar Wilde's The Happy Prince)
    • The Restoration of Citizen Kane (Blu-ray exclusive)



  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De UK-editie is aangekondigd. Zie hier.

    Ik ben benieuwd of de transfer van deze release anders is als die van de Amerikaanse editie. Die was namelijk, net als bij de DVD, van Warner terwijl de UK-editie van Universal is. Bij de DVD verschilden de gebruikte transfers ook.



    Jammer, bij Universal kan je er bijna prat op gaan dat ze DNR gefiltterd zal zijn. Weer pech voor een heel mooie film. Komt er ook in bij mij.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jammer, bij Universal kan je er bijna prat op gaan dat ze DNR gefiltterd zal zijn. Weer pech voor een heel mooie film.
    Dat vind ik een erg voorbarige mening. Universal heeft geen reputatie op dat gebied terwijl het juist Warner was die de DVD-release op die manier verknalde. We zullen moeten afwachten wat dit gaat worden. Misschien dat Universal wel de HD-transfer van Warner in licensie heeft genomen.

  16. #66

    Standaard

    Ik ben zeer blij dat ik de Amerikaanse digibook heb.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat vind ik een erg voorbarige mening. Universal heeft geen reputatie op dat gebied terwijl het juist Warner was die de DVD-release op die manier verknalde. We zullen moeten afwachten wat dit gaat worden. Misschien dat Universal wel de HD-transfer van Warner in licensie heeft genomen.
    Een hoop Universal blu-ray`s hebben anders wel de reputatie aan een overvloed aan DNR ten onder te gaan, Warner blu-ray`s niet. De US uitgave van Citizen Kane ziet er geweldig uit op blu-ray
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #68

    Standaard

    De UK-uitgave is uit. En volgens Amazon.uk is ie gebaseerd op een bronmateriaal van BFI (zie http://www.amazon.co.uk/Citizen-Kane...I3FAR0ER34QUF2 ). Ik ga hem eens bestellen om uit te vinden of het wat is.

  19. #69

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels binnen en bekeken en hij is inderdaad erg matig. Sommige scenes zijn nog wel aardig, maar vooral de wat donkerdere scenes zijn zwaar onder de maat. Het probleem lijkt vooral te zijn dat de bronmateriaal te weinig restauratie heeft ondergaan. De transfer had ook beter gekund trouwens (het beeld is verre van stabiel) maar het voornaamste probleem is en blijft een bron niet is opgeknapt sinds de (destijds goeie) UK DVD-release. Ik geloof wel dat de Amerikaanse versie beter is want veel BD-releases van films uit dezelfde periode zijn ook beter. Erg jammer dit.

  20. #70

    Standaard

    Ik heb de us versie, en vind hem erg goed.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •