Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 70 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De digibook versie is ook verkrijgbaar sinds deze week maar wel alléén bij Best Buy.

    Nu maar hopen dat de digibook binnen een paar maanden ook verkrijgbaar zal zijn op andere sites.

    Laatst aangepast door BASIL : 17-09-2011 om 15:25

  2. #27

    Standaard

    Vandaag bracht de TNT-man de Amerikaanse Citizen Kane-box. Zo zouden ze al die luxe boxen moeten uitvoeren: een mooie digipak voor de bd en de 2 dvd's, een prachtig vormgegeven en informatief boekje, wat snuisterijen (verkleinde posters, lobby cards, het originele programmaboekje) in een stoere stevige box die fijn tussen de andere bd's op de plank kan.

    Deze amazon.com bestelling kwam via Duitsland per Deutsche Post. Geen douane bemoeienis dus! Vreemd, toch echt op de Amerikaanse site besteld.

    Ik heb een half uur van de film gezien. Die ziet er mooi uit...
    Laatst aangepast door bureaulamp : 20-09-2011 om 22:11

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Vandaag bracht de TNT-man de Amerikaanse Citizen Kane-box. Zo zouden ze al die luxe boxen moeten uitvoeren: een mooie digipak voor de bd en de 2 dvd's, een prachtig vormgegeven en informatief boekje, wat snuisterijen (verkleinde posters, lobby cards, het originele programmaboekje) in een stoere stevige box die fijn tussen de andere bd's op de plank kan.

    Deze amazon.com bestelling kwam via Duitsland per Deutsche Post. Geen douane bemoeienis dus! Vreemd, toch echt op de Amerikaanse site besteld.

    Ik heb een half uur van de film gezien. Die ziet er mooi uit...
    Zijn die 2 DVD's ook regiovrij? Dat kan nog wel eens tegenvallen nl. Vreemd, want ik heb ook via Amazon.com deze versie besteld, maar nog geen brecht dat ie geleverd zal worden.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Zijn die 2 DVD's ook regiovrij? Dat kan nog wel eens tegenvallen nl. Vreemd, want ik heb ook via Amazon.com deze versie besteld, maar nog geen brecht dat ie geleverd zal worden.
    Inderdaad vreemd, de mijne is 13 september verstuurd en 20 september aangekomen.
    De dvd's zijn volgens mij regio 1, dat staat in elk geval op de discs zelf. Maar ik heb een Amerikaanse speler (en een Europese), dus dat is geen probleem. En de meeste bd-spelers zijn met een code regiovrij te maken voor het afspelen van dvd's, begreep ik...

  5. #30

    Standaard

    Warner Bros. in Amerika wil nog wel eens catalogus-titels op DVD regiovrij uitbrengen, ook al staat er regio 1 op de hoes of op de disc. Wellicht een idee om de DVD's te testen op je Europese speler en hier melden of ze regiovrij of regio gecodeerd zijn.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Warner Bros. in Amerika wil nog wel eens catalogus-titels op DVD regiovrij uitbrengen, ook al staat er regio 1 op de hoes of op de disc. Wellicht een idee om de DVD's te testen op je Europese speler en hier melden of ze regiovrij of regio gecodeerd zijn.
    Disc 2: The Battle over Citizen Kane is inderdaad regiovrij
    Disc 3: RKO 281 is een HBO-disc, geen Warner-disc, en die is regio 1. Ik heb de film vandaag gezien, en die is zéér de moeite waard!

  7. #32

    Standaard

    Kan hem nog steeds in geen enkele NL winkel (al dan niet online of offline) vinden. Gelukkig heb ik een torrent lopen. De groeten. Duurt me te lang.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Kan hem nog steeds in geen enkele NL winkel (al dan niet online of offline) vinden. Gelukkig heb ik een torrent lopen. De groeten. Duurt me te lang.
    Je had hem toch ook kunnen importeren?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #34

    Standaard

    Inderdaad, als je echt zo'n fan bent gewoon importeren. Die Amerikaanse set is regiovrij en ziet er mooi verzorgd uit!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Gelukkig heb ik een torrent lopen. De groeten. Duurt me te lang.
    Had je beter via nieuwsgroepen kunnen doen. Torrents duren vaak ook een eeuwigheid...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Had je beter via nieuwsgroepen kunnen doen. Torrents duren vaak ook een eeuwigheid...
    Ik had hem binnen 3 uur binnen trouwens

    Ontopic:

    Ik belde even met bol.com. Dat ging als volgt:

    "Goedemorgen met Marc, ik vroeg mij af of jullie de Blu Ray van Citizen Kane ook in jullie assortiment hadden want op Amazon.com is een speciale versie verkrijgbaar en ik wil deze film toch wel erg graag op BLu Ray hebben"

    Man: Umh...Citizen King? Is dat een film? En zei je nu Blu ray ? Oh Amazon, j dat ken ik wel...

    Kortom: die krijgen ze niet.

  12. #37

    Standaard

    20 euro invoerrechten betalen, weet ik ook meteen waarom het pakketje zo lang wegbleef
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    20 euro invoerrechten betalen, weet ik ook meteen waarom het pakketje zo lang wegbleef
    Waar had je hem besteld?

    Gewoon niet meer aan denken. Film kijken, en genieten.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Waar had je hem besteld?

    Gewoon niet meer aan denken. Film kijken, en genieten.
    Amazon, omdat die box met Ambersons een Amazon exclusive was helaas.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  15. #40

    Standaard

    Vandaag mijn exemplaar via Barnes & Noble ontvangen. Is 3 weken onderweg geweest maar iig geen douane kosten.
    Mooie uitgave Vrijdag ga ik `m, hoop ik, kijken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #41

    Standaard

    Heb hem vanavond dan eindelijk gezien en het ziet er inderdaad spectaculair uit. Hiermee is eindelijk Toland's credit op dezelfde lijn als die van Welles volledig hersteld.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #42

    Standaard

    Amazon.com wordt volgens mij het meest onderschept, komt meestal direct in Nederland aan en het lijkt daar door te komen. Zij zijn wel het goedkoopst.

    Blijven er in mijn ogen 3 webwinkels over: deepdiscount.com, bn.com en dvdempire.com
    Voor de laatste 2 zijn er altijd online kortingscodes te vinden, bij de eerste 2 is er via ebates nog wat cashback te verdienen. Bn.com en dvdempire gebruiken wel erg langdurige verzendopties...
    Ik vergeet amazon.ca, die versturen waarschijnlijk via DHL express, dus dan heb je hem met een dag of 2/3 in huis en de prijs komt aardig overeen met bovenstaande 3.

    Je kunt ook nog voor planetaxel gaan, die zijn duur maar je hebt zeker geen douanekosten.
    Laatst aangepast door peptalk : 09-10-2011 om 14:01
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Misschien bij Axel bestellen?
    Dan wordt-ie via Denemarken geleverd dus heb je geen douanekosten.
    Gek trouwens, ik dacht dat ze 50 Euro aanhielden als grens.
    Tot nu toe geluk gehad, één keer niet maar dat heb ik via de zaak (NAUGHTY!) weggeboekt...
    http://www.planetaxel.com/productDetails/883929184804
    Volgens Axel geen NL subs...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Ik weet dat er geen NL subs op zitten; daar hecht ik weinig waarde aan. Ook de levertijd maakt me weinig uit, alhoewel het natuurlijk fijn is om hem sneller binnen te hebben. Amazon.ca geeft bij mij zeer lange levertijden aan, of de verzendkosten bedragen bijna 20 euro. Ik zit dus te twijfelen. Stel voor dat ik hem bij amazon.com bestel en hij wordt door de douane onderschept; hoeveel gaat me dat kosten, 10 euro ofzo? Dan ben ik bv. bijna net zo duur uit als bij bv. Planet Axel. Daarnaast staat bij Axel op de pagina van Citizen Kane "PLEASE BE PREPARED TO ACCEPT MINOR (IF ANY) DENTS IN THIS PRODUCT", wat me ook niet helemaal zint.
    Ik bestel praktisch alles bij Axel en kan dat van harte aanbevelen. De enige reden dat ik Citizen Kane daar niet besteld heb, was omdat ik ook Magnificent Ambersons erbij wilde hebben en die verkopen ze niet op Axel, dus daarom moest ik hem bij Amazon bestellen. Maar daar kwamen dus nog 20 euro douane kosten bij.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Bedankt voor het advies. Planet Axel it is! Wat is de levertijd ongeveer? Hoop dat ik deze mooie uitgave snel mag ontvange. Weet eigenlijk niet waarom ik hem niet eerder besteld heb...
    Over het algemeen is Axel zeer snel, binnen 7 dagen heb je het meestal in huis, maar dat is ook weer afhankelijk van de lokale post uiteraard.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Ik weet dat er geen NL subs op zitten; daar hecht ik weinig waarde aan. Ook de levertijd maakt me weinig uit, alhoewel het natuurlijk fijn is om hem sneller binnen te hebben. Amazon.ca geeft bij mij zeer lange levertijden aan, of de verzendkosten bedragen bijna 20 euro. Ik zit dus te twijfelen. Stel voor dat ik hem bij amazon.com bestel en hij wordt door de douane onderschept; hoeveel gaat me dat kosten, 10 euro ofzo? Dan ben ik bv. bijna net zo duur uit als bij bv. Planet Axel. Daarnaast staat bij Axel op de pagina van Citizen Kane "PLEASE BE PREPARED TO ACCEPT MINOR (IF ANY) DENTS IN THIS PRODUCT", wat me ook niet helemaal zint.
    Ik heb de afgelopen weken 2 bestellingen (waaronder een box) bij amazon.ca gedaan. Beiden afgeleverd binnen 2 dagen na versturen door DHL, terwijl ik de traagste en goedkoopste verzendmethode had gekozen. Geen douanebemoeienis. Maar mijn Citizen Kane had ik via Amazon.com besteld en die kwam na 8 dagen aan, en eveneens zonder douane-ellende.

  22. #47

    Standaard

    Amazon.com - rond de 30 euro

    Planetaxel - inclusief verzending + wisselkoersen 47 euro!

    Ik waag toch maar de gok en ga voor amazon.com. Bij planetaxel ben je het geld sowieso al kwijt.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Amazon.com - rond de 30 euro

    Planetaxel - inclusief verzending + wisselkoersen 47 euro!

    Ik waag toch maar de gok en ga voor amazon.com. Bij planetaxel ben je het geld sowieso al kwijt.
    Ben benieuwd of je wordt gepakt door de douane. Laat `t ons weten.
    Ik heb `m via bn.com besteld: was `t goedkoopst maar was wel 3 weken onderweg en had geen douane kosten.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ben benieuwd of je wordt gepakt door de douane. Laat `t ons weten.
    Ik heb `m via bn.com besteld: was `t goedkoopst maar was wel 3 weken onderweg en had geen douane kosten.
    Bij bn is hij nu toch $50 (excl)? Of heb je 'm eerder besteld tijdens een sale?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij bn is hij nu toch $50 (excl)? Of heb je 'm eerder besteld tijdens een sale?
    Weet niet hoeveel hij nu is eerlijk gezegd
    Heb `m besteld voor $49,97 incl.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •