De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2 input centerspeaker

    Ik wil een Centerspeaker, KEF 100, aansluiten. Op mijn huidige, simpele speaker, zit er maar 1 aansluiting op. Waarom 2 aansluitingen?

    Bedankt

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rolly Bekijk bericht
    Ik wil een Centerspeaker, KEF 100, aansluiten. Op mijn huidige, simpele speaker, zit er maar 1 aansluiting op. Waarom 2 aansluitingen?

    Bedankt
    Doe me maar een plaatje van je huidige en waarop je hem wil aansluiten, je vraag zoals hij er nu staat is onduidelijk zonder aanvullende gegevens.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Doe me maar een plaatje van je huidige en waarop je hem wil aansluiten, je vraag zoals hij er nu staat is onduidelijk zonder aanvullende gegevens.
    Foto wil ik best maken maar het gaat mij in eerste instantie om waarom de meeste center speakers 2 input hebben

  4. #4

    Standaard

    Dan kun je het hoog en laag van de (center)luidspreker door aparte versterking aansturen... Weinig maken hier gebruik van en laten daarom de metalen plaatjes tussen de aansluitingen zitten.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dan kun je het hoog en laag van de (center)luidspreker door aparte versterking aansturen... Weinig maken hier gebruik van en laten daarom de metalen plaatjes tussen de aansluitingen zitten.
    Dus gewoon 1 ingang gebruiken.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rolly Bekijk bericht
    Dus gewoon 1 ingang gebruiken.
    Dacht in eerste instantie dat je het had over een speaker van een homecinemasetje met 1 of andere aparte aansluiting.

    Dan was je ook nog eens verwarrend door specifiek over een centerspeaker te spreken.

    Dan hebben speakers altijd al 2 aansluitingen, de plus en de min kant. Je hebt het in het geval van bi-wiring dan altijd nog over 4 aansluitingen.

    Leken

    Vraag me ook sterk af of de "meeste" centerspeakers een bi-wiring aansluiting kennen, in de praktijk wordt het al amper gebruikt voor de mainspeakers en veel receivers zijn daar al amper geschikt voor...... laat staan voor een centerspeaker. Bi-wiring....... flauwekul

    Zo'n speaker bi-wiring aansluiten:



    http://reviews.cnet.com/separate-spe...-32528247.html

    waar praat ik nog over.....
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Bi, homo, hetero. Wat maakt het uit, als het maar lekker klinkt...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Bi, homo, hetero. Wat maakt het uit, als het maar lekker klinkt...

    Peace brothers/sisters ..... peache

    Als je maar lief bent
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •