De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Iron Man 2: afspeelproblemen?

    Zijn er nog mensen bij wie de Iron Man 2 disc blijft hangen vanaf 1h13m35s. en dit voor ongeveer 1 minuut?

    Heb inmiddels m'n kasticket weggegooid.

    Is dit een algemeen probleem, of heb ik gewoon pech?

  2. #2

    Standaard

    Blijkbaar niet de enige ... http://forum.dvdtalk.com/hd-talk/580...y-problem.html

    Morgenochtend even de firmware updaten

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Morgenochtend even de firmware updaten
    Moet altijd je eerste gedacht zijn als een BD niet afspeelt. Ook zelf aan den lijven ondervonden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Gister toevallig deze film gekeken, geen problemen ondervonden (uk versie).

    Heb wel net (1 week geleden) de nwe firmware voor de PS3 upgeload.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    De Iron Man 2 BD die ik had gekocht had ook last van afspeelproblemen. De film haperde de hele tijd, zowel op mijn blu-ray speler als PS3.

    Terug naar de MM gegaan en een nieuwe gekregen welke zonder problemen afspeelt.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de R2 Benelux versie, en deze speelt perfect af op een LG Bluray speler waarvan de firmware de laatste weken niet geupdate is.

  7. #7

    Standaard

    Na de update blijft hij nog steeds hangen

    Heb het ticket nog kunnen terugvinden (in de vuilnisbak ). Maar nu beweert m'n collega dat hij onlangs een defecte blu-ray terugbracht maar geen vervangexemplaar kreeg. Men zou geen geopende artikelen inruilen, maar hoe kan je anders weten dat hij defect is?

    Ga me alvast goed voorbereiden
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 09-11-2010 om 18:46

  8. #8

    Standaard

    Heb onmiddellijk een vervangexemplaar gekregen bij MM, en deze speelt wel perfect af (blijkbaar had ik een vriendelijkere verkoper dan m'n collega).

    Maar er zijn dus wel degelijke defecte kopies in omloop.

    Best onmiddellijk checken na de aankoop! was nog net binnen de 14 dagen om hem te retourneren.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •