De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A Nightmare on Elmstreet (1984)

    Zit net de blu-ray van Nightmare on Elmstreet te kijken, maar is het ook iemand opgevallen dat af en toe het geluid niet synchroon loopt? Is heel irritant.

  2. #2

    Standaard

    ik heb deze bluray ook, zal er is naar kijken.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door m.van den brink Bekijk bericht
    Zit net de blu-ray van Nightmare on Elmstreet te kijken, maar is het ook iemand opgevallen dat af en toe het geluid niet synchroon loopt? Is heel irritant.
    Yep, inderdaad, en is irritant.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard Nightmare on Elmstreet

    Heb je dit probleem ook op de Amerikaanse blu-ray uitgave?

  5. #5

    Standaard

    Dat denk ik wel. Ik heb de UK-uitgave en die heeft het ook en de Amerikaanse release is identiek.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de Amerikaanse uitgave en hierbij loopt het geluid, tijdens de hele film, gewoon synchroon.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave Hopman Bekijk bericht
    Ik heb de Amerikaanse uitgave en hierbij loopt het geluid, tijdens de hele film, gewoon synchroon.
    Ook ik heb hem uit de states enkelt het beeld sloeg mij wat tegen

  8. #8

    Standaard

    Ik heb zelf ook de US versie, maar als alle versies gelijk zijn, hoe kan het beeld je dan nou tegenvallen?

    Ik heb wel een vraag over de beeldratio: is deze nu 1.78 of 1.85?

    Als ik op blu-ray.com kijk zie ik dat de US en UK beide 1.78 zijn, maar als ik dan de NL profile op dvdprofiler bekijk dan is die 1.85.
    Aangezien alle blu's gelijk blijken te zijn, dan zijn deze ofwel 1.78 of 1.85.
    Wat is dus nou juist?

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Het beeldformaat van de films is dus 1.78:1. Warner Bros. zet structureel en al jarenlang een foutief beeldformaat op de cover bij films die opgenomen zijn met een beeldformaat van 1.85:1. Als je bij een uitgave van Warner een beeldformaat van 1.85:1 ziet staan dan is dit altijd fout, want ze "verknippen" standaard een beeldformaat van 1.85:1 naar 1.78:1.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb de US BD net bekeken en het valt me ook op dat deze totaal niet synchroon loopt, en net wanneer je denkt dat het synchroon loopt, is het dus niet.
    Ofwel beginnen ze te spreken net voor ze hun mond openen, ofwel net na.
    Dit is of een probleem bij bepaalde blu spelers ofwel een probleem met het schijfje.

  12. #12

    Standaard

    Ben eens benieuwd of de UK editie ook uit synch is en heb mij deze naaste de US besteld. Die kan ik dan nog altijd terugsturen.

  13. #13

    Standaard

    De Nederlandse, Amerikaanse, Duitse, Engelse, Franse en Italiaanse versies zijn allemaal hetzelfde. Hetzelfde beeld, geluid, extra's, audiosporen en ondertitels.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Nederlandse, Amerikaanse, Duitse, Engelse, Franse en Italiaanse versies zijn allemaal hetzelfde. Hetzelfde beeld, geluid, extra's, audiosporen en ondertitels.
    De eerste duitse uitgave is identiek, de 2de druk niet en daar ontbreken ook nederlandse ondertitels op.
    BD (1243) What i Watch

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    De eerste duitse uitgave is identiek, de 2de druk niet en daar ontbreken ook nederlandse ondertitels op.
    Oké. Ik wist niet dat er in Duitsland een tweede druk was verschenen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Oké. Ik wist niet dat er in Duitsland een tweede druk was verschenen.
    Ja, er stond een extra op die niet mocht in Duitsland ofzo, daarom een 2de gecensureerde druk.
    BD (1243) What i Watch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •