De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard blue ray panasonic DMP-BD30

    heb met de afstandbediening de code op de blue ray speler set 1 veranderd in set 2 per ongeluk krijg het niet meer ongedaan gemaakt wie kan me helpen want kan met de afstandbediening niets meer doen geen contact met de blu ray

  2. #2

    Standaard

    totale reset volgens boekje? bestaat dat? anders gewoon panasonic nederland bellen, nr staat ook in boekje.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  3. #3

    Standaard

    Het staat op pagina 27 van je gebruiksaanwijzing.

    Je kan zowel je afstandsbediening aanpassen of een gehele reset van je speler doen.

    http://tda.panasonic-europe-service..../rqt9040-e.pdf
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Cool Blu-Ray streamen via bekabeld netwerk lukt niet

    Ik krijg het niet voor elkaar .

    Ik ben een newbe op het gebied van Blu-Ray. Ik heb vorig weekend een Blu-Ray brander gekocht (pc) en een Sony BDP-S470 Blu-Ray-speler. Werkt allemaal perfect! Ik kan .mkv-bestanden branden op een DB-RE en afspelen. No problemo.

    Het lukt mij echter niet om een deugdelijke netwerkverbinding te krijgen met mijn pc. Ik zie op mijn Sony dat er wel verbinding is met Vuze, maar kan geen verbinding maken met TVersitity. Moet ik poorten op mijn (Sitecom) router openen o.i.d? Of gebruik ik een foute mediaserver?

    Graag jullie expertise...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Skindowz Bekijk bericht
    Ik krijg het niet voor elkaar .

    Ik ben een newbe op het gebied van Blu-Ray. Ik heb vorig weekend een Blu-Ray brander gekocht (pc) en een Sony BDP-S470 Blu-Ray-speler. Werkt allemaal perfect! Ik kan .mkv-bestanden branden op een DB-RE en afspelen. No problemo.

    Het lukt mij echter niet om een deugdelijke netwerkverbinding te krijgen met mijn pc. Ik zie op mijn Sony dat er wel verbinding is met Vuze, maar kan geen verbinding maken met TVersitity. Moet ik poorten op mijn (Sitecom) router openen o.i.d? Of gebruik ik een foute mediaserver?

    Graag jullie expertise...
    Het spijt me voor je, op het forum wordt geen hulp gegeven bij het downloaden/branden/afspelen van gedownloade bestanden

    Daar is wel wat voor te vinden op het internet, maar hier vinden we het ongepast, ook al zijn we hier natuurlijk niet roomser dan de paus
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Ik download niets hoor. Ik huur dvd's en zet deze op mijn harde schijf. Er zijn vaak aanbiedingen van 7 dvd's voor één week en deze kan ik niet binnen deze tijd kijken, vandaar.

    Maar als dit voor jullie te ingewikkeld is ga ik wel verder kijken, geen probleem. Bedankt voor je reactie.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Skindowz Bekijk bericht
    Ik download niets hoor. Ik huur dvd's en zet deze op mijn harde schijf. Er zijn vaak aanbiedingen van 7 dvd's voor één week en deze kan ik niet binnen deze tijd kijken, vandaar.

    Maar als dit voor jullie te ingewikkeld is ga ik wel verder kijken, geen probleem. Bedankt voor je reactie.
    Ook door zulke taal laten wij ons niet uit de tent lokken om te laten zien hoe het wel kan

    Zelf koop ik alles, huur niets, en kijk vaak gedownload spul, liefst in HD kwaliteit en tegen de tijd dat hier dan voor een leuk prijsje eindelijk eens in het schap ligt koop ik het
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Oh, maar zo bedoel ik het niet hoor. Ik heb nog even verder gekeken op dit forum, maar verwachtte er eigenlijk een beetje te veel van. Dat is mijn fout en niet jullie fout. Ik zat gewoon in het verkeerde forum. Sorry voor de eventuele overlast.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zelf koop ik alles, huur niets, en kijk vaak gedownload spul, liefst in HD kwaliteit en tegen de tijd dat hier dan voor een leuk prijsje eindelijk eens in het schap ligt koop ik het
    De zin van deze info ontgaat mij trouwens. Wat wil je hiermee zeggen?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Skindowz Bekijk bericht
    >>Oh, maar zo bedoel ik het niet hoor. Ik heb nog even verder gekeken op dit forum, maar verwachtte er eigenlijk een beetje te veel van. Dat is mijn fout en niet jullie fout. Ik zat gewoon in het verkeerde forum. Sorry voor de eventuele overlast.<<

    De zin van deze info ontgaat mij trouwens. Wat wil je hiermee zeggen?
    Had al aangegeven dat we hier niet heiliger zijn dan de Paus, met andere woorden wij doen het ook, het wordt alleen niet gewaardeerd op het forum om daar uitleg en hulp bij te geven.

    Op het forum is heel veel te vinden, allerlei onderwerpen komen aan bod, van film tot de apparatuur die daar bij gebruikt wordt, ook zijn er film recencies en je kunt veel vragen stellen, maar games en onderwerpen over copiëren en downloaden van films zijn hier taboe.

    Voor de rest ben je van harte welkom, overlast heb je in het geheel niet veroorzaakt, een nieuwkomer krijgt gewoon de info, je kan immers niet alles weten als je net nieuw bent
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Oké, hartstikke duidelijk allemaal. Bedankt voor de uitleg.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •