Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 60 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fantasia / Fantasia 2000

    Deze vandaag binnengekregen. Maar WAT een trage opstart en menu's zeg. Je zit echt minutenlang te wachten en tegen een zwart scherm aan te kijken... Dit heb ik nog bij geen enkele andere bd gezien.

    Verder wel een erg leuke aanwinst.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er weinig problemen mee gehad hoor.
    Erg verassend dat de box 2 versies waren in 2 verschillende doosjes.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Ik heb er weinig problemen mee gehad hoor.
    O echt? Hm, mijn bd-speler update automatisch via internet, dus daar kan het bij mij ook niet aan liggen. Ik bedoel dus vanaf het moment dat je hem erin doet, de 'hoofdtaal' kiest en dan de tijd tot het menu verschijnt.

    Ik vond de box wel mooi, wel echt een boxset zo, niet 2 films in 1 doosje.

  4. #4

    Standaard

    Zit er per film ook nog een aparte slipcover omheen?

  5. #5

    Standaard

    Nee, geen kartonnetje per film, wel om de complete box

  6. #6

    Standaard

    Dat is wel jammer.

    Heeft Fantasia 2000 deze als aparte cover?

  7. #7

    Standaard

    ja inderdaad alleen staat er dan bovenaan "special edition"

  8. #8

    Standaard

    Staan er bij de UK-edities nummers onderaan de zijkanten?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simeytc Bekijk bericht
    Staan er bij de UK-edities nummers onderaan de zijkanten?
    Nee, bovenaan. Alleen bij Fantasia, want Fantasia 2000 is in UK alleen te koop in combinatie met Fantasia in een '2 movie collection'.

  10. #10

    Standaard

    Had ik bij Public Enemies
    misschien ligt het aan de maatschappij?
    Of misschien aan de hoeveelheid aan data op de disc. Per slot van rekening is de harde schijf van een pc ook trager als er meer op staat. Anyway: zou niet moeten kunnen zo traag.
    Maar goed: als dat het enige probleem is... er zijn ergere dingen op de wereld.

  11. #11

    Standaard

    Zowel Fantasia als Fantasia 2000 hebben een 5.1 DTS-geluidsspoor en Nederlandse ondertitels. Ik heb het hier over de UK-uitgave.

  12. #12

    Standaard

    Dag Marcel, heb je het dan over de gecombineerde versie van Fantasia en Fantasia 2000, of de losse delen (waar in elk geval een Nederlandse track op staat)?
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  13. #13

    Standaard

    Voor alle duidelijkheid: de combo van de twee films is niet meer dan de twee doosjes met een kartonnetje rond. Dus de aparte versies zullen wel identiek zijn.

  14. #14

    Standaard

    Klopt het dat we nu de ongecensureerde versie van Fantasia hebben??
    Dus met de oorspronkelijke 'life' tussenstukjes tussen de tekenfilms door,( deze oorspronkelijke stukjes stonden niet eerder op de Engeslse dvd uitgave ) en ook met het donker gekleurde man/paard mythisch figuur?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Dag Marcel, heb je het dan over de gecombineerde versie van Fantasia en Fantasia 2000, of de losse delen (waar in elk geval een Nederlandse track op staat)?
    Ik heb het over de gecombineerde uitgave met alleen de Blu-rays van Fantasia en Fantasia 2000. De Blu-rays zitten in aparte doosjes, ieder met hun eigen artwork, en samen zitten ze in een (1) kartonnen hoesje (met relief).
    Beide Blu-rays hebben Nederlandse ondertiteling en een Nederlandstalige 5.1 DTS geluidsspoor.
    Het gaat hierbij dus om de uitgave die ik via Amazon UK gisteren heb ontvangen.

    Is dit een antwoord op jouw vraag?

  16. #16

    Standaard

    Ik heb deze versie besteld bij HMV. Is dat ook de versie met Fantasia 2000 erbij? Ik ging er vanuit dat alle versies beide films bevatten, maar ik begrijp nu dat dit dus niet zo is?

    edit: ok, ik denk dat ik de verkeerde heb. Want ik kwam deze nu ineens ook tegen.

  17. #17

    Standaard

    Er zijn 2 soorten Fantasia /Fantasia 2000 UK VERSIE in omloop.t.w.

    alleen Fantasia losse verkoop, en...

    BEIDE FILMS: dus zowel Fantasia/Fantasia 2000 in 1 verpakking.

    N.B. Voor de NL Versie: deze versie is uitgesteld tot Voorjaar 2011...

    Maar de UK VERSIE heeft NL SUBS...
    Laatst aangepast door langejan : 10-11-2010 om 20:44

  18. #18

    Standaard

    Ik twijfel nogsteeds of ik deze box zal bestellen of niet. 25 euro is wel ok, maar er komen nog een paar bestellingen aan, plus de 3-disc van Avatar op bd. Ik heb beide Fantasia's ook al op dvd (kopie) en zijn mooi om te zien op tv, maar kijk er nooit naar.

    Ook zijn beiden fullscreen, terwijl F2000 toch echt een widescreen release (heb hem immers in een Imax-bios gezien).
    Ook weinig bonusmateriaal. Ik las op Play dat de oude dvd-release een Fantasia Legacy disc bevatte van ruim 2,5 uur en niks hiervan op bluray.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Er zijn 2 soorten Fantasia /Fantasia 2000 UK VERSIE in omloop.t.w.

    alleen Fantasia losse verkoop, en...

    BEIDE FILMS: dus zowel Fantasia/Fantasia 2000 in 1 verpakking.

    N.B. Voor de NL Versie: deze versie is uitgesteld tot Voorjaar 2011...

    Maar de UK VERSIE heeft NL SUBS...
    Dat weet ik, maar ik vroeg me dus af of het exemplaar dat ik gekocht heb nou wel of niet de versie is met Fantasia 2000 erbij. Het lijkt er helaas wel op.

  20. #20

    Standaard

    Hoi Richard,

    ik heb het even nagekeken via Google, en blijkt dat jij een Fantasia blu ray versie hebt besteld en die bestaat uit:
    Fantasia blu ray samen verpakt met FANTASIA DVD VERSIE, dus wel 2 disc maar GEEN 2 BLU RAY DISC m.a.w. je hebt dus alleen de gewone Fantasia uit 1940.

    Overigens is deze film de echte ongecensureerde film uit 1940 ( bron review AMAZON.UK ).

    Verder geldt voor franklin, dat deze fantasia blu ray versie wel degelijk bonusmateriaal bezit van ongeveer 2,5 uur, want alleen DESTINO is al 1,5 uur.
    Bron: review AMAZON.UK of .COM
    Laatst aangepast door langejan : 10-11-2010 om 21:42

  21. #21

    Standaard

    Foto's van de UK box met Fantasia en Fantasia 2000:













    Bron: www.amazon.co.uk.

  22. #22

    Standaard

    Hoi Frank,

    mooi fotowerk, ik heb deze versie ook besteld en krijg ik deze week nog op de deurmat.
    Ik zit al te popelen, daarnaast krijg ik morgen A Christmas Carol 3D UK VERSIE.
    Met NL SUBS, want ik wist toen nog niet wanneer deze film in NL zou uitkomen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is dit een antwoord op jouw vraag?
    Yep, precies wat ik weten wilde, bedankt voor de info....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  24. #24

    Standaard

    Als iemand even uitgebreide foto's heeft van de apparte uitgaves, altijd welkom.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hoi Richard,

    ik heb het even nagekeken via Google, en blijkt dat jij een Fantasia blu ray versie hebt besteld en die bestaat uit:
    Fantasia blu ray samen verpakt met FANTASIA DVD VERSIE, dus wel 2 disc maar GEEN 2 BLU RAY DISC m.a.w. je hebt dus alleen de gewone Fantasia uit 1940.
    Bedankt voor de info: ik was er al bang voor.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •