De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Toy Story 3 [Blu-ray Disc]

    Toy Story 3

    De mensen van Pixar flikken het weer, een perfect gemaakte animatiefilm voor alle leeftijden.

    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Erg leuke film heb er zeer van genoten er zit echt van alles wat in.
    Zoals in de review beschreven: de kleuren en het geluid zijn echt top.

  4. #4

    Standaard

    Binnenkort deel 2 weer eens kijken. En hopen dat ik dit derde deel win met de prijsvraag
    Pixar kan eigenlijk niks verkeerd doen bij mij (en veel anderen denk ik)!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #5

    Standaard

    Pixar, you've done it again!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Ik heb deze film niet in de bioscoop gezien. Had deze in de bioscoop ook gele ondertiteling? Over deze BD weet ik dat het een keuze is vanuit Burbank, maar enige kritiek hierover had ik wel verwacht. (juist omdat de ondertiteling op de 2e schijf wel goed is) Verder een uitstekende review over deze fijne film.

    (als de bios versie ook gele OT had heb ik niks gezegd)

  7. #7

    Standaard

    Hebben, hebben, hebben.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  8. #8

    Standaard

    Deze film verraste me. Ik dacht dat met de eerste 2 TS-films de franchise wel zo'n beetje uitgemolken was. Maar met deze film wisten ze bij Pixar nog wel wat leuke en zinvolle dingen te doen. Het is een film die kwalitatief naadloos aansluit bij de andere 2 films.

  9. #9

    Standaard

    De intro alleen al is VET. Vooral die monkey bomb is hilarisch.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sanderdg Bekijk bericht
    Ik heb deze film niet in de bioscoop gezien. Had deze in de bioscoop ook gele ondertiteling?

    (als de bios versie ook gele OT had heb ik niks gezegd)
    Ik heb TS3 in de bios gezien. 3D nog wel. Hoe dan ook de ondertiteling was geel.

  11. #11

    Standaard

    Meesterwerk met een sterk verhaal en geweldige personages. Hilarische humor ook, vooral bij Mr Potatohead's creatieve maier van ontsnappen heb ik op de vloer gelegen van het lachen. Ik wil eigenlijk de hele reeks wel een keer op BluRay hebben, om deze klassiekers in optimale staat voor het nageslacht te bewaren.

    Goed om te zien dat deze film en zijn voorgangers ook hier op zoveel waardering kunnen rekenen. Ik moet me nog te vaak bij vrienden verdedigen voor het feit dat ik deze films zo goed vind. Maar een goede film overstijgt zijn genre (als je 'animatie' technisch gezien al een genre zou willen noemen), en of je hoofdpersoon nou een Hobbit, een robot of een getekende houten pop is zou in principe niet uit moeten maken.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  12. #12

    Standaard

    Hoi Roy,

    ik ben een man van bijna 49 jr. en ik vind Disney zoal zo heel erg goed, maar veel mensen denken dat Disney films voor kinderen zijn, maar dat is niet waar. Walt Disney heeft altijd gezegd dat deze films voor ALLE LEEFTIJDEN is, dus van nul tot honderd jaar. Mensen begrijpen die insteek niet.
    Verder, is Disney voor mij PURE KUNST om zo ruim 1 miljoen tekeningen te maken voor een classic. En wat Pixar betreft is deze animatie net zo goed als kunst. Je kunt wel een PC hebben, maar om alle mogelijkheden te gebruiken voor zo'n film is gigantisch...en animatiefilms zijn altijd tijdloos.
    BTW: In elke Disneyfilm zit wel een boodschap in, en daar kunnen iedereen van 0 tot 100 jr nog van leren....het is

  13. #13

    Standaard

    Walt Disney kan wel zeggen dat deze film voor alle leeftijden is maar ik persoonlijk begrijp echt niet dat mensen boven de 12 jaar deze film kunnen waarderen.

    Let wel ; dit is mijn mening, hier mag je het mee oneens zijn.

  14. #14

    Standaard

    Ik ben 31 jaar, ...En ik ben ook gek op Pixar films,
    Sterker nog ik ben gek op alle animatie film makers
    (Pixar, Disney, Dreamworks, Blue Sky, Sony, Warner, ...)
    En heb ook tot nu toe alles wat op Blu-Ray is uitgebracht hier in de kast staan.
    En ga donderdag avond alweer How to train your dragon halen bij de rode M.
    En bij Play of Amazon de Shrek Quadrilogie en A bug's life op 6 december bestellen.
    Zodat ik weer helemaal (tot dus ver) compleet ben

    Dus geloof me Animaties / Tekenfilms zijn echt niet alleen voor de kids!
    Sterker nog sommige grappen etc in de animaties, zouden niets eens door kinderen begrepen kunnen worden, Hihi.

    En Roy, ...
    Zeker de complete set (of de 2 delen die je nog mist) aan gaan schaffen op Blu-Ray, ...Zeker een grote aanwinst


    Greets Ferry, ...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Walt Disney kan wel zeggen dat deze film voor alle leeftijden is maar ik persoonlijk begrijp echt niet dat mensen boven de 12 jaar deze film kunnen waarderen.

    Let wel ; dit is mijn mening, hier mag je het mee oneens zijn.
    Dat zijn wij dan ook............:veryfunny:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #16

    Standaard

    BTW: Weet iemand toevallig wanneer A Nightmare Before Christmas opnieuw wordt uitgebracht op blu ray en vooral de aangekondigde 3D Versie van A Nightmare Before Christmas. Is dat ook toevallig 8 December 2010...???

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Walt Disney kan wel zeggen dat deze film voor alle leeftijden is maar ik persoonlijk begrijp echt niet dat mensen boven de 12 jaar deze film kunnen waarderen.

    Let wel ; dit is mijn mening, hier mag je het mee oneens zijn.
    Ik begrijp niet dat er veel kinderen ONDER de 12 jaar zijn die de diepere lagen van de film meehebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Prachtige flim, maar op technisch vlak heb ik toch iets aan te merken. De beeldkwaliteit kent op een paar momenten hele lichte banding (in luchten), waarschijnlijk alleen te zien op een goede tv/projector. Ook is wat aliasing zichtbaar soms, maar ook dat erg minimaal. De meesten zal het totaal niet opvallen. Dus....goed, maar niet perfect.

    Het geluid is in principe prima, maar als je Engels als taal selecteert en je switcht tijdens de film naar Nederlands gaat het gedurende 30 seconden fout als de moeder naar het kinderdagverblijf rijdt om het speelgoed af te geven. De betreffende playlist verwijst dan naar een m2ts-bestand met de verkeerde Nederlandse audio. Je krijgt een herhaling van 30 seconden uit het begin van de film te horen. Ongetwijfeld zal het niemand opgevallen zijn, maar toch een heeeeel klein minpuntje.

  19. #19

    Standaard

    m2ts? je hebt toch wel de blu ray gekocht he....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Zeker de complete set (of de 2 delen die je nog mist) aan gaan schaffen op Blu-Ray, ...Zeker een grote aanwinst
    Die boxset komt er zeker een keer in. Uiteraard heb ik deel 1 en 2 op dvd gekocht in de tijd dat BluRay klonk als iets uit de verre toekomst. Ik ga zeker niet al mijn dvds vervangen voor BRs, maar de klassiekers die ik graag kijk zeker wel.

    In elke Disneyfilm zit wel een boodschap in, en daar kunnen iedereen van 0 tot 100 jr nog van leren
    Een waar woord, want ik zat laatst met mijn zoontje van anderhalf Toy Story 2 te kijken. Ook al zal hij er vast niks van begrepen hebben, hij zat ademloos toe te kijken.

    Alhoewel iedereen natuurlijk het volste recht heeft op zijn of haar eigen mening, merk ik wel vaak dat alle geanimeerde films gauw op één hoop gegooid wordt, onder het genre "animatie". En dat heeft tot gevolg dat het al gauw een 'kiddy' etiket krijgt. Toch raar, want animatie is strikt genomen een filmtechniek, geen narratief genre. 'Zwart-wit' is ook geen genre op zich. De films Het Dappere Broodroostertje en Akira worden zo allebei tot hetzelfde genre gerekend, terwijl niemand zal ontkennen dat geen groter contrast tussen die twee mogelijk is.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •