Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Battle: Los Angeles (2011)

    Battle: Los Angeles, also known as World Invasion: Battle LA outside the U.S., is an upcoming science fiction film directed by South African filmmaker Jonathan Liebesman, and starring Aaron Eckhart, Michelle Rodriguez, Michael Pena, and Bridget Moynahan. The film premise is inspired from the Battle of Los Angeles incident.

    Trailer > http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=19762

    Ik vind het een hele goede trailer kijk echt uit naar deze film

    Nieuwe trailer 01-12-2011
    http://www.youtube.com/watch?v=M_pAsPPDdC8&hd=1
    Laatst aangepast door theregiment : 12-01-2011 om 15:44

  2. #2

    Standaard

    Trailer was zeker top ! Goede muziekkeuze ook..
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan Bekijk bericht
    Trailer was zeker top ! Goede muziekkeuze ook..
    Idd: prima muziek erbij. Ik hoop echt dat die ook echt gebruikt gaat worden in de film. Het brengt zo'n lekker onheilspellende sfeer met zich mee. Voor mijn gevoel vergelijkbaar met dat liedje in Pan's Labyrinth: heb meteen weer dat rare gevoel in mn maag terwijl ik het tegelijkertijd mooi vind.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Idd: prima muziek erbij. Ik hoop echt dat die ook echt gebruikt gaat worden in de film. Het brengt zo'n lekker onheilspellende sfeer met zich mee. Voor mijn gevoel vergelijkbaar met dat liedje in Pan's Labyrinth: heb meteen weer dat rare gevoel in mn maag terwijl ik het tegelijkertijd mooi vind.
    Yep..helemaal mee eens. En eindelijk weer eens een 'grote' film mbt buitenaardse invasie . Na Independence Day is de enige die ik kan herinneren War Of The Worlds.
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Weer een invasie film...
    Maar wel een wrede..beter dan SkyLine voor mij..special effects zien er extreem vet uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #7

    Standaard

    Ik wacht hem rustig af. Dit beloofd wel wat te worden.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #8

    Standaard

    Ook leuke muziek in de trailer:
    The Sun’s Gone Dim and the Sky Turned Black
    by Johann Johannsson

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Nog steeds vet!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Nieuwe trailer! Zie begin Post

  12. #12

    Standaard

    Ok, ziet er erg goed uit alleen ik stoor me nu al aan de geluidseffecten; die overheersende zoem doet gewoon pijn aan je oren en dat zal in de bios niet minder zijn.

  13. #13

    Standaard

    Echt een gave trailer zeg!!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Ziet er interessant uit. Hopelijk wordt dit iets!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ok, ziet er erg goed uit alleen ik stoor me nu al aan de geluidseffecten; die overheersende zoem doet gewoon pijn aan je oren en dat zal in de bios niet minder zijn.
    Dat vind ik dan weer een pluspunt.


  16. #16

    Standaard




    Fantastische poster

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Vind alleen jammer dat de europeese release een andere titel heeft :S wat is er mis met Battle: Los Angeles

    Dit vind ik een betere titel dan World Invasion: Battle los Angeles (hele mond vol :S )

  18. #18

    Standaard

    Foto's:




    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  19. #19

    Standaard

    Superbowl toont wat "kleine"nieuwe beelden:

    http://www.youtube.com/watch?v=Y9bFF...eature=channel

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #20

    Standaard

    Franse trailer met wat meer "aliens' in beeld: http://www.youtube.com/watch?v=OekFZ...layer_embedded

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Van wat ik van een collega heb gehoord die hem al heeft gezien is het een aardige invasiefilm die een stuk beter is dan Skyline. Een stuk spannender en flink wat meer actie.
    De reden waarom hij in In de rest van de wereld trouwens World Invasion: Battle Los Angeles heet is om te benadrukken dat de invasie over de hele wereld plaats vindt en de film zich richt op het gevecht bij Los Angeles.
    Ikran is not horse!

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Kortom: Ik zou net zo misselijk uit de bioscoop komen als destijds met Cloverfield gebeurde. Wat een aanfluiting was dat toen zeg. Gelukkig ben ik niet van plan om deze in de bioscoop te gaan kijken

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Van wat ik van een collega heb gehoord die hem al heeft gezien is het een aardige invasiefilm die een stuk beter is dan Skyline. Een stuk spannender en flink wat meer actie.
    De reden waarom hij in In de rest van de wereld trouwens World Invasion: Battle Los Angeles heet is om te benadrukken dat de invasie over de hele wereld plaats vindt en de film zich richt op het gevecht bij Los Angeles.
    Plus dat er ook een scifi film bestaat die bijna dezelfde titel (Battle of Los Angeles) heeft en dezelfde strekking ongeveer. Is een tvfilm van Syfy. Leuke film trouwens (wel verstand op 0: het blijft een tvfilm, maar zeker vermakelijk). Heeft wel een hoog WTF-gehalte maar das meteen ook de charme.

  25. #25

    Standaard

    Vond de shaky-cam echt geweldig bij Cloverfield. Vooral in Metropool. Gaf mij een meer "in het film" zijn dimensie. Bij Battle LA kan dat misschien een slechte voorbeeld zijn, des al te min moet ik de film eerst zelf zien om dat te beoordelen. Shaky-cam past ook maar bij bepaalde soorten films, ala first person view, wat de kijker een 'in the experience" gevoel meegeven. Bij we own the night, is het ook goed toegepast, ook al is dat maar voor enkele minuten. Volgens mij toen der tijd van Cloverfield werdt de film ook afgeraden voor mensen die zee-ziek zijn, dus ben benieuwed of zo'n waarschuwing weer zal gelden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •