Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 56 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    de shaky-cam heeft de kracht van de point of view methode ontnomen

  2. #27

    Standaard

    Hoe maak je een wereld invasie saai zou je haast kunnen zeggen

    Ik heb de film gezien en ik moet eerlijk zeggen, ik heb mij redelijk zitten vervelen. Had er veel meer van verwacht .
    Voelde geen klik met een van de personages, Aaron Eckhart vind ik een fantastische acteur maar hij past absoluut niet in een film als deze vind ik, zijn karakter is zo anders van hoe hij in al zijn andere films is dat hij gewoon niet geloofwaardig overkomt. Jammer. Vond de special effects wel tof maar vond dat het gevoel van een invasie niet echt op mij overkwam, had net zo goed bijvoorbeeld de Russen kunnen zijn die binnenvielen en niet een of andere buitenaardse grootmacht.
    Ikran is not horse!

  3. #28

    Standaard

    Heb deze film na een uur uitgezet. Gewoon te saai.

  4. #29

    Standaard

    Ook ik vond hem geweldig saai. Actie was leuk, maar niet beter dan bij andere SF actie films.
    Ik kijk 10x liever ID4. Goeie actie, humor en dan tov dit een goed verhaal.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #30

    Standaard

    Blijkbaar zijn er 2 verwarrende titels

    1.Battle of Los Angeles
    2.World invasion: batlle los angeles


    Hebben jullie nu 1 of 2 gezien, want ik verwachtte wel veel van deze
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Blijkbaar zijn er 2 verwarrende titels

    1.Battle of Los Angeles
    2.World invasion: batlle los angeles


    Hebben jullie nu 1 of 2 gezien, want ik verwachtte wel veel van deze
    Nummer 2 is de goede! Nummer 1 is gewoon z'n rip-off.. van laten we een film maken met bijna de zelfde titel en mensen naaien en mee liften op het "succes" van de andere film!

    In de US heet de film Battle: Los Angeles en in EU World invasion: batlle los Angeles

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Nummer 2 is de goede! Nummer 1 is gewoon z'n rip-off.. van laten we een film maken met bijna de zelfde titel en mensen naaien en mee liften op het "succes" van de andere film!

    In de US heet de film Battle: Los Angeles en in EU World invasion: batlle los Angeles
    Goed kan je die toch niet noemen hoor.
    Heb hem met moeite kunnen uitkijken, zo geweldig saai.
    De slechtste film die ik dit jaar al heb gezien.

  8. #33

    Standaard

    Ik heb het origineel gezien van regiseur Liebesman:
    http://www.imdb.com/title/tt1217613/

    Ik vond hem ook totaal niet spannend, laat staan goed.
    Geef mij dan maar de popcorn flick Independence Day ID:4
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Goed kan je die toch niet noemen hoor.
    Heb hem met moeite kunnen uitkijken, zo geweldig saai.
    De slechtste film die ik dit jaar al heb gezien.
    staat toch nergens dat ik hem goed vind....

    Iemand vraagt nu welke film welke is en de 2e is de GOEDE film want daarover praten we in dit topic...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    staat toch nergens dat ik hem goed vind....

    Iemand vraagt nu welke film welke is en de 2e is de GOEDE film want daarover praten we in dit topic...
    M'n excuses, als Vlaming kwam het anders over. We zouden dan zeggen dat de 2e de juiste is.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Nummer 2 is de goede! Nummer 1 is gewoon z'n rip-off.. van laten we een film maken met bijna de zelfde titel en mensen naaien en mee liften op het "succes" van de andere film!

    In de US heet de film Battle: Los Angeles en in EU World invasion: batlle los Angeles
    Dat is natuurlijk onzin. Gewoon omdat die andere film allang uit was. Das gewoon een syfy original film. En dan nog met een totaal andere inhoud (incl. belachelijk plot trouwens). Dat de titel overeenkomsten vertoont lijkt me gewoon toeval. tis immers niet zo dat ze met een tvfilm zoveel kunnen verdienen ofzo. En iedereen snapt toch wel dat het niet dezelfde film is?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    M'n excuses, als Vlaming kwam het anders over. We zouden dan zeggen dat de 2e de juiste is.
    had ik ook kunnen gebruiken :P

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk onzin. Gewoon omdat die andere film allang uit was. Das gewoon een syfy original film. En dan nog met een totaal andere inhoud (incl. belachelijk plot trouwens). Dat de titel overeenkomsten vertoont lijkt me gewoon toeval. tis immers niet zo dat ze met een tvfilm zoveel kunnen verdienen ofzo. En iedereen snapt toch wel dat het niet dezelfde film is?
    tuurlijk lift die film daar wel op mee. of hij nu eerder of later uit is gekomen de film krijgt daardoor toch ook aandacht en mensen vergelijken deze 2 films wel dedelijk met elkaar lees maar eens op het IMDB forum en de reviews bij de film!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    tuurlijk lift die film daar wel op mee. of hij nu eerder of later uit is gekomen de film krijgt daardoor toch ook aandacht en mensen vergelijken deze 2 films wel dedelijk met elkaar lees maar eens op het IMDB forum en de reviews bij de film!
    OK. Heb je ook wel weer gelijk in. Maar toch snap ik dat dan niet: je ziet toch waar je naar gaat kijken? Of je moet t gedownload hebben, dan heb je er misschien geen info bij.

    En zeker als je die ene syfy film aan t kijken bent: dan moet toch binnen een minuutje ofzo wel duidelijk zijn dat t een andere film is? Ik bedoel dat zie je aan de manier van acteren (het niet kunnen dan...), de te slechte effecten voor een bioscoopfilm etc. Ik ben eerlijk: ik heb m gedownload en dacht op basis van de naam van de torrent dat het een leak was van de bioscoopfilm. Maar met dat de film startte had ik ook zo door dat het een andere was. Bij het 1e shot had ik al zoiets van dit klopt niet. OVerigens: ik weet dat downloaden hier een doodzonde is en ik ben er ook niet voor. Momentje van zwakte dus...

    Maar laten we blij zijn dat er soms nog een poging wordt gedaan om iets origineels neer te zetten qua bioscoopfilm. Das al moeilijk genoeg: we hebben alles al gezien zowat.

  15. #40

    Standaard

    Een maat en ik hebben hem in de bios gezien (en als download) maar kan hem niet origineel noemen hoor. Zoals eerder genoemd had het ook een gewone oorlog/survival film kunnen zijn. Helaas te weinig mee gedaan in onze optiek.

    Had wat ons betreft wat meer verhaal van alien in mogen zitten, het hoe waarom enzo. Meer met de ruimteschepen.
    als je zoals eerder vermeld de aliens vervangt door om het even welke mogendheid is het een doorsnee oorlogsverhaaltje.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #41

    Standaard

    Ik heb nog amper positieve geluiden gehoord hierover. Denk dat ik hem maar oversla.

  17. #42

    Standaard

    Ik wilde hem eigenlijk ook wel gaan zien in de bios, samen met Skyline, maar de kritieken zijn zo slecht dat ik nu gigantisch zit te twijfelen of ik ze uberhaubt nog ga zien!

    ID4 was af en toe ook lekker hersenloos en sloeg ook niet altijd ergens op ( bijvoorbeeld de president die al jaren niet meer gevlogen heeft en ineens zo instapt in een gevechtsvliegtuig ), maar het is wel een heerlijke popcorn en dat zie ik dus wel graag bij Alien invasie films. Een goed verhaal is altijd mooi mee genomen maar het zal geen winnaar worden bij de Oscar uitreiking

  18. #43

    Standaard

    denk meer dat dit goede pr was om marinier te worden
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #44

    Standaard

    Jammer van al de negatieve reacties. Ik wacht deze dan af om een keertje te huren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #45

    Standaard

    De film is zeker geen topper, maar toch nog altijd (iets) beter dan het waardeloze Skyline!
    Ik vond het qua sfeer (niet wat betreft kwaliteit!) een kruising tussen Black Hawk Down en District 9. Aardig om een keer te zien, meer niet...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Heb deze film na een uur uitgezet. Gewoon te saai.
    Meningen van illegale downloaders tellen niet. Helemaal niet
    wanneer de film net uit is in de bios want dan is de kwaliteit ook
    nog eens belabberd.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Meningen van illegale downloaders tellen niet. Helemaal niet
    wanneer de film net uit is in de bios want dan is de kwaliteit ook
    nog eens belabberd.
    Ik heb de film in perfecte kwaliteit gezien
    Jij download dus nooit ? Good for you

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Meningen van illegale downloaders tellen niet. Helemaal niet
    wanneer de film net uit is in de bios want dan is de kwaliteit ook
    nog eens belabberd.

  24. #49

    Standaard

    Ondanks alle uiterst negatieve kritieken ga ik er toch heen vanavond
    Ik verwacht er helemaal niks van dan kan het alleen maar meevallen. District 9 en Black Hawk Down vond ik geweldig en de trailer ziet er toch goed uit. Dus wie weet vind ik het nog wel wat. Ben toch nooit zo moeilijk wat dat betreft. Als ik ook kijk op WiW dan geef ik op de 250 films misschien 10 onvoldoendes. Dus het komt niet vaak voor dat ik iets echt slecht vindt.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #50

    Standaard

    Gezien! 7,0/10 voor deze film!

    Verhaal crap, effecten en actie helemaal top! Niet nadenken en lekker kijken daar is deze film voor gemaakt.

    Inderdaad blackhawk down meets district 9. En door de manier van filmen die andere vooral haten werd ik wel wat meer in de film betrokken je kreeg part of the group gevoel.

    Maar goed net als transformers je moet er van houden

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •