De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Thumbs up (PW) Logitech Z5500 Saturn Heerhugowaard 199 euro

    Was vandaag even bij de Saturn Heerhugowaard en zag daar de Z5500 voor maar 199 euro in het vak staan (kan ook 199,95 geweest zijn) was echt verbaast over het vriendenprijsje, de goedkoopste die je nu op het net vind is 259,--

    HOLLEN, voordat ze daar wakker worden
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-09-2013 om 01:36
    Have fun and enjoy your collection

  2. #2

    Standaard

    ^^Saturn werknemer meld zich hier

    Het was een openingsaanbieding inmiddels niet meer op voorraad, word vanaf volgende week ook weer €259,00 geloof ik
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    ^^Saturn werknemer meld zich hier

    Het was een openingsaanbieding inmiddels niet meer op voorraad, word vanaf volgende week ook weer €259,00 geloof ik
    Oh.... heb er niet om gevraagd, heb er immers al 1 , maar vond het wel een heel mooi prijsje, dat prijsje hing er vandaag nog steeds.....

    Heb de openingsaanbiedingen niet echt gezien en niet gehoord over leuke BR aanbiedingen...... die zijn daar overigens niet echt goedkoop
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oh.... heb er niet om gevraagd, heb er immers al 1 , maar vond het wel een heel mooi prijsje, dat prijsje hing er vandaag nog steeds.....

    Heb de openingsaanbiedingen niet echt gezien en niet gehoord over leuke BR aanbiedingen...... die zijn daar overigens niet echt goedkoop
    Dat ben ik op zich wel met je eens, meestal hoger prijsniveau dan MM Alkmaar. Maar we passen de prijzen wel aan aan MM alkmaar dus prijsniveua is ongeveer het zelfde.

    Ik zal wel aanbiedingen posten als die er zijn
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •