De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips BDP 3000 geeft zwarte beelden

    Goede morge,

    Ben nieuw hier op het forum, ben hier gekomen naar googled te hebben.

    Hebben een Philips BDP 3000 Blu-ray speler die weer een lastig probleem geeft.
    In juni gekocht en kreeg toen bij het afspelen van een gebrande DVD enkele seconden zwart beeld, dan weer even film en dan weer 10 sec. zwart beeld.
    Heb de update gedraait en het "probleem" was weg, maar nu krijg ik bij het afspelen van een DVD weer hetzelfde. Het vreemde is, dat als ik het schijfje in de laptop afspeel er geen problemen zijn.

    Er is nu geen nieuwere update beschikbaar, dus het is meer een "hardware" probleem? Beter terug brengen naar de winkel?

    Hoop dat mijn berichtje hier goed staat, zag ergens een berichtje staan met hetzelfde probleem, maar kan het nu niet vinden.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zoefie Bekijk bericht
    Goede morge,

    Ben nieuw hier op het forum, ben hier gekomen naar googled te hebben.

    Hebben een Philips BDP 3000 Blu-ray speler die weer een lastig probleem geeft.
    In juni gekocht en kreeg toen bij het afspelen van een gebrande DVD enkele seconden zwart beeld, dan weer even film en dan weer 10 sec. zwart beeld.
    Heb de update gedraait en het "probleem" was weg, maar nu krijg ik bij het afspelen van een DVD weer hetzelfde. Het vreemde is, dat als ik het schijfje in de laptop afspeel er geen problemen zijn.

    Er is nu geen nieuwere update beschikbaar, dus het is meer een "hardware" probleem? Beter terug brengen naar de winkel?

    Hoop dat mijn berichtje hier goed staat, zag ergens een berichtje staan met hetzelfde probleem, maar kan het nu niet vinden.

    Alvast bedankt voor uw reactie.
    Heb je gecontroleerd of al je kabels goed in de connectoren zitten? Je zou ook nog last van een draadbreuk kunnen hebben...., als je nog ergens een kabeltje hebt liggen zou je dat eens kunnen proberen.

    Heel waarschijnlijk dat er er iets zou kunnen haperen aan de speler, terug naar de winkel ermee is dan de enige optie.

    Als al je andere schijfjes wel goed spelen, dan zou het kunnen dat je brander en je speler er tov elkaar een beetje naast zitten, in weze zou je speler het gewoon moeten kunnen lezen....
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 14-11-2010 om 15:54 Reden: aanvulling
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Beetje late reactie van mijn kant.

    Bekabeling is goed, denk eerder dat het in de speler zit.

    Gisteravond aangezet (zat nog schijfje in, waarvan we de ½ hadden bekeken) en gelijk op pauze gedrukt omdat we nog wat moesten doen.
    Tijdens de pauze deed hetzelfde probleem zich voor enkele sec. zwart beeld - daarna weer beeld - weer even zwart.
    Dit alles dus terwijl de speler op pauze stond.

    Had al zitten denken: kan het zijn dat het apparaat eerst opgewarmt moet worden voordat hij het goed doet?
    Of eigenlijk meer dat er een koeler inzit die eerst aan het werkt moet.
    Dit i.v.m. de HD-recorder van UPC die eronder staat. (wel met een tussenruimte van ong. 4 cm., heb er al wat aluminium profiel tussen gelegd), naast elkaar plaatsen is geen optie i.v.m. de ruimte.

    Naar de winkel terug gaan is natuurlijk het beste, maar heb slechte ervaringen met retour-zenden\klachten oplossen zodat ik meestal eerst zelf een "diagnose" stel.

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me hardware, intere HDMI bekabeling of zo.
    Als je dicht bij een servicepunt van Philips woont kun je er zelf heen rijden en de speler afgeven. Meestal duurt het rond de twee weken.

    Je kunt de speler natuurlijk ook tijdelijk op de grond plaatsen of zo, weg v/d warmte v/d UPC bak en kijken of het dan nog voor komt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Oke, duidelijk.

    Heb even gekeken op de site van Philips, maar kan geen adres van servicepunten vinden.

  6. #6

    Standaard

    Even bellen met Philips, mijn ervaring is dat zij bijna geen wachttijd hebben, zie site voor nummer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Misschien een dom antwoord maar je zegt "een gebrande schijf''.
    Kan het misschien een kopieerbeveiliging zijn die dwarsligt?
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  8. #8

    Standaard

    Nee je hebt gelijk John McClane.

    Ben vergeten te vermelden dat het nu om een orginele film gaat.

    Had mijn eerste post geplaatst en daarna pas gelezen dat het hier not done is om over gecopieerde films te "praten"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •