De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard kapotte home cinema dvd, nieuwe dvdspeler aansluiten mogelijk?

    Hey jongens,

    Mijn vriendin heeft een philips hts6510 systeempje staan http://www.kieskeurig.nl/home_cinema...caties/170393/

    Nu is de dvdspeler in dit apparaat erg brak, geeft steeds no disk ed aan. Is het mogelijk om een losse dvd speler op een apparaat als deze aan te sluiten? Of moet ik dan echt alles nieuw kopen. Een nieuwe dvd speler is er wel voor een paar tientjes, maar nieuw is een vergelijkbaar setje gauw 3-400 euro's.

    Ik heb er dus niet zo heel veel verstand van, maar ishet mogelijk een losse dvdspeler te kopen zodat wel van de versterker + boxen van dit setje gebruik gemaakt kan worden? Als jullie andere ideeen hebben zijn die ook zeker welkom!!

  2. #2

    Standaard

    Ik zat eens te lezen naar de reacties op de door jou aangegeven link.
    Veel mensen hebben blijkbaar problemen met het afspelen van dvd's.
    Er stond wel een tip in van iemand die ook dat probleem had en waarmee het blijkbaar (voor hem) opgelost was....proberen kan altijd:

    Ik heb de set nu iets meer dan een jaar en ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen spijt van heb.
    Die disc-error message met No disk heb ik aan de hand van een berichtje op de site van Amazon heel simpel opgelost door:

    1. Make sure there is no DVD in the player.

    2. Switch on the player and press DISPLAY on the remote.

    3. Key 99990 on the remote.

    Vervolgens een 0 intoetsen en de speler speelt echt alles af wat er af te spelen valt, no problemo.

    Voor wat het aansluiten van een losse dvd speler betreft.
    Er zit een digitale ingang aan de achterkant waar je het geluid van een losse dvd speler mee kan afspelen......dus als je een dvd speler hebt met een coaxiale digitale uitgang zou het moeten kunnen lijkt me.
    Zie ook blz 14 van de gebruiksaanwijzing ( download de gebruiksaanwijzing in PDF formaat via deze pagina:
    http://www.gebruikershandleiding.com...g-5-18964.html ).

    Misschien kan je eerst een dvd speler van een vriend/kennis lenen om het uit te proberen voor je een speler gaat kopen?

    Succes alvast!!!
    Laatst aangepast door Loggie : 15-11-2010 om 14:12
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jelmerc Bekijk bericht
    Hey jongens,

    Mijn vriendin heeft een philips hts6510 systeempje staan http://www.kieskeurig.nl/home_cinema...caties/170393/

    Nu is de dvdspeler in dit apparaat erg brak, geeft steeds no disk ed aan. Is het mogelijk om een losse dvd speler op een apparaat als deze aan te sluiten? Of moet ik dan echt alles nieuw kopen. Een nieuwe dvd speler is er wel voor een paar tientjes, maar nieuw is een vergelijkbaar setje gauw 3-400 euro's.

    Ik heb er dus niet zo heel veel verstand van, maar ishet mogelijk een losse dvdspeler te kopen zodat wel van de versterker + boxen van dit setje gebruik gemaakt kan worden? Als jullie andere ideeen hebben zijn die ook zeker welkom!!
    Je hebt mazzel, dat "barrel" heeft een coax ingang (digitale tulp ingang) zodoende kan je er een losse DVD speler op aansluiten.

    Tip, koop dit soort troep niet meer in de toekomst, alles in 1x weggooispul

    Nog wel een tip voor een DVD speler met HDMI uit en de digitale coax uitgang om aan te sluiten op die set:

    http://www.kieskeurig.nl/dvd-speler/lg/dvx582h/946804/

    hier kun je alle info erover vinden:

    http://www.lg.com/uk/support/product...roduct-profile#

    Losse DVD speler aansluiten met HDMI op de TV, de digi coax op de set en met het knopje op de AB waarmee je de ingangen (aux) kunt selecteren de DVD speler over de speakers van het setje laten klinken, een kind kan de was doen

    Mocht je een andere speler wensen, let er dan op dat er een coax uitgang opzit, de meeste spelers hebben namelijk een optische uitgang, er zijn wel weer oplossingen voor, maar daar wordt je ook niet vrolijk van en het is niet nodig als je even oplet bij een aanschaf.

    Sterkte
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Ik zat eens te lezen naar de reacties op de door jou aangegeven link.
    Veel mensen hebben blijkbaar problemen met het afspelen van dvd's.
    Er stond wel een tip in van iemand die ook dat probleem had en waarmee het blijkbaar (voor hem) opgelost was....proberen kan altijd:




    Voor wat het aansluiten van een losse dvd speler betreft.
    Er zit een digitale ingang aan de achterkant waar je het geluid van een losse dvd speler mee kan afspelen......dus als je een dvd speler hebt met een coaxiale digitale uitgang zou het moeten kunnen lijkt me.
    Zie ook blz 14 van de gebruiksaanwijzing ( of download de gebruiksaanwijzing in PDF formaat via deze pagina:
    http://www.gebruikershandleiding.com...g-5-18964.html

    Misschien kan je eerst een dvd speler van een vriend/kennis lenen om het uit te proberen voor je een speler gaat kopen?

    Succes alvast!!!
    Waren we gelijktijdig bezig, wat een service toch hier

    Dat met die 99990 lijkt op het regiovrij maken van de speler, zal geen problemen oplossen mbt het slecht lezen van diverse schijfjes.

    Inderdaad behoorlijk wat negatieve reacties daar over het apparaat, nu ben ik toch al geen voorstander van die alles in 1 ...... , soms moeten de mensen het eerst zelf ontdekken
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    @DPF:
    Ik heb dat ook regelmatig....ben ik wat aan het uitzoeken en dan plaats je het bericht....blijkt dat een ander ook al bezig was....lol.
    Maar beter teveel mensen op zoek naar een oplossing dan geen één denk ik dan maar

    Ja dat van dat regiovrij maken leek me ook een vreemde oplossing....maar bij die man scheen het te helpen.
    Proberen kan in ieder geval nooit kwaad

    Zelf ben ik ook geen fan van alles in één.
    Vooral niet omdat je niet zoveel aansluitmogelijkheden hebt.
    Vaak is dat iets waar je dan later pas achter komt.
    Het kostenplaatje telt ook mee natuurlijk.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  6. #6

    Standaard

    hey jongens, thx!!

    Ja, ik had de reacties ook gelezen en het is idd een poep apparaat

    mooi dat het kan, het is natuurlijk een soort van tussenoplossing. Als er later eens wat meer geld is kunnen we misschien wel een receiver / nieuwe boxen ofzo kopen.

  7. #7

    Standaard

    Ach weet je je bent in ieder geval wat wijzer geworden en je hebt nu wat pech met deze set.
    Jammer maar niks aan te doen.
    Voor een paar tientjes heb je een andere dvd speler en kan je weer films gaan kijken

    Bij je volgende aankoop zal je waarschijnlijk wat meer vooronderzoek gaan doen.....tenslotte staan er niet voor niets zoveel testen/reviews van apparaten op het net

    Ik ben wel benieuwd of die truc met die code nog wat gaat helpen....je weet maar nooit tenslotte.
    Laat het nog even weten als je wilt.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    @DPF:
    Ik heb dat ook regelmatig....ben ik wat aan het uitzoeken en dan plaats je het bericht....blijkt dat een ander ook al bezig was....lol.
    Maar beter teveel mensen op zoek naar een oplossing dan geen één denk ik dan maar

    Ja dat van dat regiovrij maken leek me ook een vreemde oplossing....maar bij die man scheen het te helpen.
    Proberen kan in ieder geval nooit kwaad

    Zelf ben ik ook geen fan van alles in één.
    Vooral niet omdat je niet zoveel aansluitmogelijkheden hebt.
    Vaak is dat iets waar je dan later pas achter komt.
    Het kostenplaatje telt ook mee natuurlijk.
    Het kostenplaatje is iets waar de meeste op een verkeerde manier tegenaan kijken, de aanschaf van alles los zal iets meer kosten dan alles in 1, maar als er wat stuk gaat........ Ja dan komt pas heel duidelijk het voordeel van alles los naar buiten en de tranen bij een alles in 1

    Ook bij een losse aanschaf kun je gerichter en in je eigen prijsklasse een aankoop doen, gewoon de beste oplossing. Denk dat veel mensen gewoon te gemakzuchtig zijn en er niet al teveel tijd in willen stoppen.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Waarschijnlijk vinden mensen het ook gewoon een handige oplossing....één apparaat wat alles kan.
    Daar is wel wat voor te zeggen.....mits het van een behoorlijke kwaliteit is natuurlijk.

    Op het moment heb ik zelf apparatuur die qua kleur en vormgeving niet bijelkaar past maar het zijn wel de apparaten die ik wilde hebben
    Ach het blijft een hobby......er moest alleen niet zoveel tijd in gaan zitten....lol.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Waarschijnlijk vinden mensen het ook gewoon een handige oplossing....één apparaat wat alles kan.
    Daar is wel wat voor te zeggen.....mits het van een behoorlijke kwaliteit is natuurlijk.

    Op het moment heb ik zelf apparatuur die qua kleur en vormgeving niet bijelkaar past maar het zijn wel de apparaten die ik wilde hebben
    Ach het blijft een hobby......er moest alleen niet zoveel tijd in gaan zitten....lol.
    Heb momenteel alles zwart en alles naar het zin er moest alleen niet zoveel geld ingaan zitten (vorm en model..... ach dat zie je bijna toch niet als het zwart is )
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Het meeste is ook hier zwart....behalve mijn oude Denon versterker die champagne kleurig is
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •