De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard budget systeem samenstellen

    Hallo, ik ben nieuw hier en zeg maar leek op het gebied van home cinema ed.
    Ik heb hier al heel veel gelezen maar geraak er maar niet uit.

    Ik had graag een setje samengesteld. Het budget moet zo klein mogelijk gehouden worden.

    Qua wensen eigenlijk niet zo veel: ik moet kunnen dvd's afspelen en het geluid moet 5.1 zijn.

    Is er iemand die iets kan voorstellen?

    Greetz.

  2. #2

    Standaard

    Zo klein mogelijk is ook een ruim begrip..... het is maar net waar je vanuit gaat, graag een max bedrag.

    Nog plannen om in de toekomst Blu Ray te gaan kijken?
    Wat voor een TV heb je of denk je te gaan aanschaffen?
    Wil je grote speakers, zuilen, boekenplank of een satellietset?
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Hallo,

    bedankt voor je reactie, maar ik ga het anders doen.

    Ik ga zelf een systeempje samenstellen, dat hier dan posten en ne keer luisteren als dat wat op elkaar past qua mogelijkheden vooral dan naar afspeelgeluid (hd).

    En dan zien we wel weer.

    Als receiver zijn er nog 2 in de running, die goedkope onkyo ... 307 geloof ik en dan de yamaha rx-v367.

    Ga nu dezer dagen eens kijken welke bd dvd speler kan passen.

    Groetjes.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vdw Bekijk bericht
    Hallo,

    bedankt voor je reactie, maar ik ga het anders doen.

    Ik ga zelf een systeempje samenstellen, dat hier dan posten en ne keer luisteren als dat wat op elkaar past qua mogelijkheden vooral dan naar afspeelgeluid (hd).

    En dan zien we wel weer.

    Als receiver zijn er nog 2 in de running, die goedkope onkyo ... 307 geloof ik en dan de yamaha rx-v367.

    Ga nu dezer dagen eens kijken welke bd dvd speler kan passen.



    Groetjes.
    Ga dan voor de 308, die is goedkoper en al weer een stapje verder....