Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alien Anthology [Blu-ray Disc]

    Alien Anthology

    Ongelooflijk uitgebreide uitgave van de vier Alien-films.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zeer goede recensie. Twee dingen hadden in de recensie wat mij betreft nog wel vermeld mogen worden.

    Ten eerste bevatten de schijfjes met de film een Complete Music Index waarin je de tracks van de geïsoleerde soundtrack los of achter elkaar kunt beluisteren, zelf een playlist kunt samenstellen of ervoor kiezen om de tracks in willekeurige volgorde te laten afspelen. Tevens zijn er bij Alien en Aliens een aantal bonus tracks aanwezig.

    Ten tweede bevat de blu-ray de ongecensureerde versie van de making of-documentaire van Alien 3. Voor de Quadrilogy DVD was deze documentaire ingekort op verzoek van 20th Century Fox omdat er materiaal in zat waarin David Fincher een paar keer een negatieve opmerking over Fox maakt.

  3. #3

    Standaard

    Duidelijke taal.

    Waarom is er overigens gekozen voor 1 overkoepelende recensie i.p.v. 4 verschillende (zoals b.v. www.dvdtimes.co.uk)?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Duidelijke taal.

    Waarom is er overigens gekozen voor 1 overkoepelende recensie i.p.v. 4 verschillende (zoals b.v. www.dvdtimes.co.uk)?
    Heel eenvoudig: de Alien box wordt als één geheel gezien. Het is één release met daarin alle delen. Voor zover ik weet zijn de delen niet afzonderlijk beschikbaar, dus is het logisch dat er een review wordt gemaakt van de uitgave zoals deze verkrijgbaar is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Voor mij zijn Alien en Aliens de ultieme SF films, al zijn het eigenlijk beide totaal verschillende films, deel 3 is erg matig, deel 4 is tot het eind best een aardige film, alleen op het eind gaat het totaal mis, en vond dit een enorme afknapper, deze laatste films heb ik beide 2 maal gezien, en mocht ik deze box kopen dan zal ik ze uiteraard gewoon bekijken maar niet meer dan 1 keer waarschijnlijk.....

    Vooral Alien heb ik ontelbare keren bekeken, alleen de openingscene al door het lege schip met de typische muziek, weten al gelijk een sfeer te kweken van hier gaat het spannend worden, ik heb de leeftijd dat ik de film nog ken dat hij voor het eerst in de bioscoop draaide en dat er toen mensen, half kotsend en groen de zaal uitliepen het was toen en nog eigenlijk een zeer overtuigende en naar mijn idee zeer realistische SF film, en bedoel hiermee te zeggen met een klein beetje fantasie natuurlijk, het zou zomaar kunnen gebeuren.

    Dit word weer een koop waarvan ik denk grrrrrr hoeveel geld heb ik nu al aan deze films uitgegeven van VHS naar Laserdisc naar DVD naar de DVD Anthology uitgave en dan nu weer deze Blu Ray uitgave, moeilijk moeilijk, ik heb dit zelfde verhaal ook al gehad met de gehele TOS serie van Star Trek inclusief alle films, en nu weer met de Alien cyclus, ik weet hobby's kosten geld, en een stemmetje in mijn achterhoofd zegt nu al, die wil je toch hebben haha, maar deze zal er zeker komen, maar neem me nu toch echt voor dat dit voorlopig de eerst komende 15 a 20 jaar de laatste zal zijn.......
    Grtz Ron

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ten tweede bevat de blu-ray de ongecensureerde versie van de making of-documentaire van Alien 3. Voor de Quadrilogy DVD was deze documentaire ingekort op verzoek van 20th Century Fox omdat er materiaal in zat waarin David Fincher een paar keer een negatieve opmerking over Fox maakt.
    Goede recensie. Als ik geld over heb komt deze boxset er bij mij ook in. Wat Frank hierboven schrijft is eigenlijk het enige waar ik echt heel nieuwsgierig naar ben in deze nieuwe uitgave (heb zelf de Quadrilogy 9 disc box). Ik vind de derde het gaafst door het camerawerk en ik ben een groot liefhebber van Fincher en ben erg benieuwd naar het geknipte commentaar. Op welke disc staat dat nou? Of is dat gewoon op disc 5 en is 'Ravage & Woede' 20 minuten langer. Erg jammer natuurlijk dat deel 3 en 4 niet beter opgepoetst zijn qua beeld.
    uh, uh, It's a dinosaur

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Of is dat gewoon op disc 5 en is 'Ravage & Woede' 20 minuten langer.
    Klopt.

  8. #8

    Standaard

    Ik moet zeggen dat de derde Alien film mij ook best kon bekoren. Vond het altijd maar een matige film.
    Heb 'm vorige week eens opgezet. Beeldkwaliteit is prima te noemen.
    Die ongeknipte docu ga ik maar snel eens kijken
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  9. #9

    Standaard

    Alien: Resurrection: De bioscoopversie uit 1997 (109 min) en de Special Edition uit 2003 (154 min).
    Dit klopt niet, de SE is 116 minuten.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb intussen ook al een klein fortuin uitgegeven aan alle opeenvolgende reïncarnaties van de Alien serie, maar de toename in kwaliteit was het elke keer meer dan waard. Heb laatst al mogen genieten van Aliens in HD, dat blijft mijn favoriete deel; een film die zich IMO kan meten met de beste monster- en actiefilms uit het genre, en toch nog tijd vindt voor wat karakterontwikkeling en een dosis humanisme.

    In de recensie werd geklaagd over het gebrek aan sympatieke personages in Alien 3, maar ik vind juist de eerste Alien op dit punt wat tekort schieten (alleen Parker is wat dat betreft wel een goeie gozer). Net als dat het superenge er na 30 jaar ook wel een keer vanaf is. Desondanks is het nog steeds een sterk huwelijk tussen science-fiction en subtiele horror, met een unieke art-direction en special effects.

    Ik heb Alien 3 altijd best een goed deel gevonden, en met de Speciale Editie uit 2003 ben ik hem alleen maar beter gaan vinden. Je zag daaraan dat ze echt wel hun best hebben gedaan om er iets speciaals van te maken, maar oneindig veel studiobemoeienis leidde uiteindelijk tot een wat gemankeerde bioscoopversie. De SE is echt een compleet andere kijkervaring die ik alle twijfelaars van harte kan aanraden. Ook fijn dat ze voor deze BluRay nog de moeite genomen hebben om in de toegevoegde scenes het geluid even op te knappen; nu is het gewoon een volwaardige versie geworden. En er zaten wel degelijk sympatieke personages in, zoals Clemens en mr Aaron.

    Ik ben tevens één van de weinigen die Alien: Resurrection wel kan waarderen. Toegegeven, het is over the top, karikaturaal en het past slecht in de rest van de serie (dat hadden ze kunnen verwachten van Jean-Pierre Jeunet), maar op zichzelf is het een erg mooi gefilmd, gestileerd rariteitenkabinet met wederom een erg verzorgde art-direction, en een einde dat zowel emotioneel als weerzinwekkend is. Een prestatie op zich

    Ben zeer benieuwd naar de Alien Prequel die er nu aan zit te komen, wederom onder regie van sir Ridley Scott. De man heeft zich de laatst 10 jaar weer van zijn beste kant laten zien, dus laat die film maar komen!
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  11. #11

    Standaard

    Bij Alien Resurrection viel me nog wat op. De Theatrical Version van de film vertoont inderdaad een nogal 'softe' aanblik, met een aangepast kleurenpalet, nogal wat grain, en een lagere scherpte. Echter, in de Special Edition zie je dit in de toegevoegde scenes niet terug: hier is het beeld zover ik kan zien wel gewoon zo scherp als je van BluRay kan verwachten, en de kleuren 'normaal'.

    Dus kunnen de kleur, grain en onscherpte dus met opzet achteraf zijn aangepast? Er zijn meer films bekend waar met opzet meer filmgrain inzit of de scherpte opzettelijk minder is, zoals War of the Worlds en Cloverfield (om een documentaire-achtige stijl te krijgen). Tevens ging in 1998 het verhaal dat Alien Resurrection gefilmd was met een bijzonder filmmateriaal dat toegevoegd zilver bevat; dit zou dieper en contrastrijker zwart opleveren (en schijnt ook toegepast te zijn in Se7en).
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  12. #12

    Standaard

    Naarmate ik de films vaker zie beginnen bij mij de eerste 2 films steeds meer in m'n achting te dalen terwijl ik de latere 2 steeds beter begin te vinden. Het verhaal van die eerste 2 films is eigenlijk soms wat krakkemikkig terwijl het plot van de 3e film imo juist heel aardig is. De 4e film is misschien geen klassieker maar is gewoon erg amusant en goed gemaakt. Eigenlijk zijn ze alle 4 gewoon heel erg de moeite waard.

    Deze set is trouwens geweldig maar de verpakking van de NL-editie is dat absoluut niet. Het is al door velen eerder genoemd (in andere topics) maar de prachtige verpakking van de UK-editie of de duurdere en nog mooiere Amerikaanse versie is de moeite van het importeren van die versie zeker waard.

  13. #13

    Standaard

    Werkt bij een van jullie de LIVE EXTRAS op de schijven wel?
    Krijg zelf de kreet "This feature is not supported by your Country".....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Naarmate ik de films vaker zie beginnen bij mij de eerste 2 films steeds meer in m'n achting te dalen terwijl ik de latere 2 steeds beter begin te vinden. Het verhaal van die eerste 2 films is eigenlijk soms wat krakkemikkig terwijl het plot van de 3e film imo juist heel aardig is.
    Deze set is trouwens geweldig maar de verpakking van de NL-editie is dat absoluut niet
    Wat mijns inziens nog steeds de grootste manco is van de eerste film is de derde akte:
    Er zijn nog drie overlevenden en een kat. Het monster heeft inmiddels laten zien dat het overal kan toeslaan en een voorkeur heeft voor mensen die in hun eentje ronddwalen. Dus waarom gaat Ripley in haar eentje op zoek naar die kat? Erger nog: waarom gaan Parker en Lambert allebei spullen bij elkaar zoeken op de verdieping waar het monster al eerder toegeslagen heeft? Waarom pakt niet één de spullen en houdt de andere de wacht met de vlammenwerper? Deze onzorgvuldigheid zorgt er uiteindelijk voor dat de Alien ongemerkt kan binnensluipen en hen allebei afmaakt.

    Maar de climax snap ik helemaal niet: de Alien is stiekem meegelift in het ontsnappingsvoertuig. Ripley is ongewapend en staat in haar ondergoed. Waarom maakt dat beest haar niet meteen af?!? Ik heb uit verscheidene bronnen wel begrepen dat de Alien op dit punt aan het einde van zijn levenscyclus en stervende is, maar daarom kan hij de grootste dreiging binnen de sloep toch wel eerst uit de weg ruimen voordat ze terugkomt met een wapen of zo? Als Ripley later de gastanks activeert en de deur opent, dan komt de Alien ook in actie, dus hij had haar allang de kop af kunnen bijten (blijkbaar was dat ook het originele einde, maar de studio wilde toch een semi-happy end).
    Sterke film verder, maar dit houdt hem voor mij toch net van de status "meesterwerk" af.

    De plot van Aliens vind ik daarentegen nog steeds ijzersterk en waterdicht; hier geen karakters die onvoorbereid bewust een kamer ingaan vol dodelijke monsters. Of dodelijke beesten die lijdzaam hun einde gaan afwachten

    Heb zelf trouwens de collector's edition, met lichtgevend Alien-ei en Alien Warrior. Ben nooit zo'n fan van beeldjes en speciale verpakkingen, maar deze vond ik toch bijzonder genoeg om te kopen.

    Volgens de laatste berichten gaan er overigens geen Alien Prequels meer komen: er stonden er 2 in de planning, maar er ontstonden interne strubbelingen over het budget en de rating, en Ridley Scott gaat nu met hetzelfde team een andere, ongerelateerde science-fiction film getiteld Prometheus maken. Toch wel een beetje jammer.
    Laatst aangepast door Roy Langeveld : 24-01-2011 om 13:02 Reden: Toevoeging
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld Bekijk bericht

    De plot van Aliens vind ik daarentegen nog steeds ijzersterk en waterdicht; althans zonder al te grote gaten die de logica ondermijnen.
    Er zijn twee dingen die ik niet snap uit aliens.

    -Waarom vangen ze en hebben ze in de jaren na alien nooit het noodsignaal opgevangen. Gezien in interrese van de company in de alien zouden ze ding opgevallen moeten hebben
    - Ook de "mother" uit alien is slecht uitgewerkt. Is dit een standalone pc zonder link naar de buiten wereld? of communiceert deze wel degelijk met de buiten wereld. Gezien aliens kun je concluderen dat mother geen contact heeft met de buiten wereld, aangezien de company nooit de alien gevonden heeft en deze "toevalling" ontdekt worden door een passerende familie.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Er zijn twee dingen die ik niet snap uit aliens.

    -Waarom vangen ze en hebben ze in de jaren na alien nooit het noodsignaal opgevangen. Gezien in interrese van de company in de alien zouden ze ding opgevallen moeten hebben
    - Ook de "mother" uit alien is slecht uitgewerkt. Is dit een standalone pc zonder link naar de buiten wereld? of communiceert deze wel degelijk met de buiten wereld. Gezien aliens kun je concluderen dat mother geen contact heeft met de buiten wereld, aangezien de company nooit de alien gevonden heeft en deze "toevalling" ontdekt worden door een passerende familie.
    Hierover heb ik regelmatig gediscussieerd op andere fora. Kort samengevat is dit één van de gangbare theoriëen:
    1) De Weyland-Yutani Company wist voor de start van Alien al van het signaal en het gevaar van de situatie, ze hadden de Nostromo expres daarlangs gestuurd zodat die zo'n levensvorm 'spontaan' zouden vinden en meenemen (wat je spontaan vindt mogen ze immers zelf houden, anders was de Alien ws in beslag genomen door authoriteiten, en had de Company zijn biologische wapen nooit gekregen).
    Echter, de Nostromo en bemanning raakten toen zoek. Dit zal tot een hoop vragen en onderzoeken geleid hebben, en waarschijnlijk hebben ze deze hele onethische operatie (waarin crewleden opgeofferd werden) daarom jarenlang stil moeten houden. Het plan om een Alien te bemachtigen zal dus ook wel in de ijskast beland zijn. Tientallen jaren later kwam er weer een gelegenheid om de Alien spontaan te bemachtigen, toen de planeet al een tijd gekoloniseerd was; Ripleys getuigenis bevestigde het bestaan van het schip met de eieren, kort daarna werden de kolonisten verzocht om de planeet te verkennen, om precies te zijn op de plek waar het schip zich bevond. Dat het signaal van het schip voor die tijd nooit is opgepikt door de kolonisten kan verscheidene redenen hebben; volgens James Cameron was een deel van het schip ingestort door aardbevingen en werkte het signaal daarom niet meer.

    2) Dit beantwoordt ook deels de tweede vraag: Mother staat voortdurend in contact met de Company; ze kreeg daardoor orders om de Nostromo om te leiden, zodat deze het signaal van het schip met de eieren zou oppikken. Ash voert gedurende de film steeds data in die rechtstreeks naar de Company gestuurd wordt. Hierdoor krijgt hij een speciaal bevel om de Alien tegen elke prijs in leven te houden.
    Nogmaals, de Company wist ws allang van de Alien af, maar vanwege de hoogst twijfelachtige manier die ze in Alien toepasten om deze te krijgen (niet te zwijgen van een volledig verwoest schip en uitgemoorde bemanning), hebben ze deze geheime operatie in de doofpot moeten stoppen. Toen ze in Aliens weer spontaan de kans kregen om de Alien te bemachtigen, hebben ze deze kans gelijk gegrepen.
    Een andere aanwijzing dat de boordcomputer in direct contact staat met de Company horen we in Alien 3: volgens Bishop is de informatie dat er een Alien meegereisd is naar de planeet al doorgestuurd naar het netwerk, en de Company weet op een gegeven moment zelfs dat Ripley is "geïnfecteerd" zonder dat ze dit zelf had gemeld.

    Hopelijk verduidelijkt dit het eea. Bedenk wel dat elke film in de serie door andere makers is gecreëerd, dus verklaringen die door de ene film geïmpliceerd worden, hoeven niet per sé de mening te zijn van andere scenaristen en regisseurs (om maar even een gangbare disclaimer te gebruiken).
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld Bekijk bericht
    Bedenk wel dat elke film in de serie door andere makers is gecreëerd, dus verklaringen die door de ene film geïmpliceerd worden, hoeven niet per sé de mening te zijn van andere scenaristen en regisseurs (om maar even een gangbare disclaimer te gebruiken).
    Je verklaring bevestigd een groot deel van mijn vermoedens en is eigenlijk ook vrij logisch. Hoe ben je er achter gekomen dat het schip is ingestort en het signaal niet weer werkt? Via een extra op een van dvd/blu-ray uitgaven?

    Hoe is trouwens je visie op het ontstaan van de Alien? biowapen of gewoon een mutatie van een andere levensvorm. Het lijkt mij echt niet dat ze een thuisplaneet hebben, gezien de korte levensduur van het Alien is dit ook heel onwaarschijnlijk.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Hoe ben je er achter gekomen dat het schip is ingestort en het signaal niet weer werkt? Via een extra op een van dvd/blu-ray uitgaven?
    Nee, ik kwam hier ooit via via op, dit komt uit een Q&A sessie met Cameron in het blad Starlog uit 1986. Zie deze link: http://www.avpoe.org/amr/html/faqs/faqs.html
    Deze site bevat nog veel meer interessante info over de films.

    Hoe is trouwens je visie op het ontstaan van de Alien? biowapen of gewoon een mutatie van een andere levensvorm. Het lijkt mij echt niet dat ze een thuisplaneet hebben, gezien de korte levensduur van het Alien is dit ook heel onwaarschijnlijk.
    Mijn theorie was altijd dat de Aliens een thuisplaneet hebben waar ze feitelijk het eindproduct van miljarden jaren evolutie zijn. Waar ooit een ecosysteem was als op aarde, maar waar de omstandigheden uiteindelijk zo zwaar werden, dat er nog maar een paar soorten roofdieren overgebleven zijn die elkaar in balans houden. Het feit dat ze maar kort leven compenseren ze dan door in groepen te leven en snel voort te planten, net als bijen en mieren eigenlijk. Ik weet niet of dit zou kunnen, ben geen evolutiebioloog, maar dit soort logica speelt in de films ook geen enorme rol. Zo kunnen de Aliens in de film binnen een dag hun volwassen grootte van een paar meter bereiken, dit lijkt mij niet echt fysiek mogelijk.
    Dat de Aliens als biowapens gecreëerd zijn is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar die theorie vind ik minder aantrekkelijk; het idee dat deze wezens natuurlijk ontstaan zijn maakt ze eigenlijk nog enger.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  19. #19

    Standaard

    Ik heb de Alien Anthology gelijk de dag dat hij uitkwam gekocht bij de Mediamarkt. Ik had mazzel, want ze hadden maar 2 egg versies staan, de rest kwam allemaal binnen in de Facehugger lay out.
    Ondertussen heb ik de films al tig keer gekocht: VHS, DVD, en nu dus Blu Ray.
    Thuis gelijk even door gekeken: - Alien en Aliens van schitterende kwaliteit, Alien 3 en 4 daarintegen maar matig in beeld en geluid. Er zullen gerust verschillen zijn met de DVD maar toch viel het allemaal een beetje tegen. Zeker omdat Alien 3 mijn favo film is! Gelukkig heeft FOX dan wél weer de moeite genomen het dialoog dat slecht was op de Quadrilogy aan te passen en gedeeltelijk zelfs nieuw te laten inspreken.

    Als ik de nieuwe box een cijver zou moeten geven: een 8-.

    Alien en Aliens met kwaliteit om van te smullen, maar de andere twee films zijn duidelijk aan de kant geschoven en even snel snel over gezet naar Bluray om de box toch compleet te maken. Ik hoop dat de laatste twee films in de toekomst toch nog eens de aandacht krijgen die ze verdienen. Ze zijn tenslotte stukke beter dan die Alien versus Predator sh**!!

  20. #20

    Standaard

    Deze box vandaag binnen gekregen. UK versie heeft inderdaad een prachtige verpakking. Dit wordt genieten! Iemand die alle extra's al heeft gezien? Dan heb ik nog een vraagje...

    - Alien Evolution (49 min): Een TV-special uit 2001, waarin de totstandkoming van de vier films besproken wordt. Aan het woord komen cast en crew van de gehele reeks.
    - Alien Evolution - Alien Hermontage (65 min): Een nieuwe versie van de TV-special, gemaakt in 2003. De focus ligt in dit geval sterk het eerste deel.
    - De Alien Saga (109 min): Nog een documentaire over de totstandkoming van de vier films in de Alien-reeks.
    Deze 3 docu's op de laatste disk lijken in de omschrijving wel erg op elkaar. Heeft het zin om ze alledrie te kijken of is er veel overlap? Zitten alle beelden uit de 49min versie ook in de 65 min. versie en hoe verhoudt de 109 min. versie zich tot deze twee?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #21

    Standaard

    Niemand?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22

    Standaard

    Ik zal zeggen: neem zelf een kijkje en ontdek het zelf

    Ik heb de box nu zelf ook besteld bij Amazon voor net onder de 20 pond

  23. #23

    Standaard

    Ik heb de extra's nog niet bekeken, ik heb ook de UK versie.
    Mooie doos ook, alles netjes verzorgd voor weinig geld vergeleken wat het in NL moet kosten.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb vandaag de UK release ontvangen. Geen digipack helaas, terwijl de foto's op Amazon UK dat wel laten zien. Maakt ook niet uit dat de cover slap is als je die vergelijkt met bijv. de LOTR trilogy. Maar ja, voor net geen 20 pond 6 bluray's met alle 4 de films in 2 versies en 2 extra bluray's met 60 uur aan bonusmateriaal en NL subs mag ik totaal niet klagen

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    De prijs is goed, maar er staat alleen engelse subs, hoe weet je dan of er nederlandse subs op zitten?
    Franklin1975 heeft de UK blu-ray in zijn bezit en zegt dat daar Nederlandse ondertitels op staan. Dat lijkt me voldoende bewijs of wat had je anders willen zien?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •