De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ga ik hier wat van merken?

    Hallo ik heb een vraag over stroomtoevoer van mijn A/V apparatuur. Die bestaat uit NAD C352, een custom bilt HTPC geoptimaliseerd voor analoge geluid, Dynaudio sub 250, DVD player Oppo dv-98HD en een oude 4:3 tv.
    Nu heb ik vandaag de Pure AV P9G823en3M trekkerdoos van Belkin binnen gekregen. Hier was ik erg van onder de indruk hij is vrij groot en zwaar in mijn ogen voor een stekker doos.
    Op het moment heb ik aan alle apparatuur nog de meegeleverde stekkers zitten. Heeft het nu dan ook al een meerwaarden als ik ze met die stekkers aansluit op de Belkin? (moet eerst nog randaarde aan laten leggen)
    En mijn 2de vraag gaat over betere stekkers. Ik ben hier totaal niet bekend in maar in de reviews die ik lees op hifi.nl staan vaak dat ze stekkers van lapp zijn dit goede stekkers of heb ik nog andere keuzes. En hoe zit het met de prijzen? Die van lapp zitten rond de 100 euro is dit normaal voor een stekker die het geluid/ beeld beter behoord te maken?
    Als laatste vraag ik mij af bij welke apparatuur is het nuttig om zo’n stekker te vervangen? Ik zelf dacht al aan de sub, reciever en de HTPC. Maar krikt het de dvd speler ook op (ik kijk hier alleen dvd’s op af) en als straks de tv het begeeft komt er een 94cm tv van een a merk voor in de plaats is het hier overkill voor of niet?

  2. #2

    Standaard

    Ik ben zelf niet overtuigd van dure netkabels. Zeker niet wanneer er vanuit je meterkast gewoon simpel installatiedraad naar de wandcontactdoos loopt. Als je nu een speciale groep voor audio in je meterkast hebt laten aanleggen en speciale bedrading vanuit de meterkast naar de wandcontactdoos, tja dan zou het kunnen.

    Maar goed dit is mijn mening. Je kun een keer een kabel proberen te lenen bij een audiozaak en kijken of het voor jou een verschil maakt.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Ik zou de euri die je bespaart door niet zulke netkabels te kopen steken in een groter formaat TV.
    Ik geloof namelijk niet dat ik het zou horen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Als ongeveer de bovenste helft van de schedel eraf ligt zou je tot het besluit kunnen komen om een stekker van 100 euro aan te schaffen en geloven dat het helpt.......

    Mocht de bovenste helft nog wel aanwezig zijn, gebruik die dan om te denken
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •