De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard help..Harman kardon AVR 137 kanaal probleem

    Beste,

    Inmiddels heb ik mijn Harman kardon al 3 jaar, dus geen garantie, sinds gisteren is mijn rechter front kanaal uitgevallen, doet helemaal niets.
    Kabels en speakers verwisseld en ook niks, op het display wordt geen storing aangegeven....iemand enig iedee aan wat het kan liggen, heb ook uiteindelijke het systeem maar gereaset omdat ik een kleine heb rond lopen maar zelfs terug in de fabrieksinstellingen doet de rechter front kanaal niets, graag advies, ik wordt er helemaal gek van...

    hartelijk dank,
    Dave

  2. #2

    Standaard

    Een beetje receiver draait makkelijk minimaal zo'n 10 jaar zonder problemen, mijn Denon deed dat tenminste en meerdere zullen dat hier kunnen beamen. Volgens de wet heb je recht op een betere bescherming en langere garantie , je receiver zou immers makkelijk 10 jaar mee moeten gaan.

    Ermee naar de winkel en een stevige onderhandeling voeren, als je hem tenminste bij een knappe winkel hebt gekocht? Misschien heb je nog een rechtsbijstandverzekering die je bij kan staan als de winkel niet terwille is.

    BTW, je hebt geen recht op volledige vergoeding, maar wel een deel, daar zijn regelingen voor, de winkel kent ze ook. Bijvoorbeeld de winkel in dit geval 7/10 en jij 3/10 van de kosten van herstel. Of een echte korting bij de aanschaf van een nieuwe receiver, er zijn wel oplossingen, maar je zult er wel wat voor moeten doen en stevig in je schoenen moeten staan.

    Wat de kleine ermee te maken heeft ontging mij even........
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor u reactie, tja mijn kleine heeft er niets mee te maken hoop ik… maar wie weet, had hij aan de knopjes gezeten, daar houd hij wel van... vandaar het reasetten..
    Ik heb het bij de grote MM gekocht, al eerder slechte ervaringen mee gehad maar goed, ze blijven zeer scherp in de prijzen dus koop je weer eens wat...
    Ik zal a.s. zaterdag maar eens gaan opzoeken en kijken hoever ik kan komen, baal er ontzettend van.

    Als iemand weet wat er aan de hand is met mijn Harman, hoor ik het graag, wie weet kan ik het zelf maken…???

    Gr Dave

  4. #4

    Standaard

    Als bij alles, dus ook de tuner het kanaal niet speelt, dan kan het zijn dat er een eindtrap opgeblazen is, maar het kan net zogoed iets zijn met een kaart, kaarten worden niet gerepareerd maar in hun geheel vervangen. Heb zelf geen idee wat dat zou kunnen kosten, maar zelf repareren is tegenwoordig met al die ingewikkelde Hightech niet zo simpel meer. Als je niet al te bang bent kun je er zelf natuurlijk altijd nog een blik op werpen en in het geval je iets van zekeringen tegenkomt......

    Wel uitkijken dat je niet eoa zegel verbreekt waardoor ze kunnen zeggen dat je er zelf al aan hebt lopen "klooien".

    Sterkte
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Bijna vergeten:

    Wel even de stekker uit het stopcontact, veiligheid voor alles
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    inderdaad, teveel Hightech, zaterdag naar de MM toe...ik zal laten weten wat hun reactie s.

    Mvg
    Dave

  7. #7

    Standaard

    Inmiddels naar de MM gegaan en de service afdeling begong zelf over een bepaalde vorm van economische waarde, sommige onderdelen moeten door normaal gebruik wat langer meegaan maar dit is iets wat Harman Kardon zelf moet vaststellen dus nu maar even afwachten, max 31 dagen zonder mijn kanjer. Ik gebruik nu het 5.1 systeem van mijn PC (11 jaar oud) in combi met de harman Kardon boxen, moet zeggen dat het best goed klinkt na enige instellen.

    Wordt vervolgt..

    Gr
    Dave

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave79 Bekijk bericht
    Inmiddels naar de MM gegaan en de service afdeling begong zelf over een bepaalde vorm van economische waarde, sommige onderdelen moeten door normaal gebruik wat langer meegaan maar dit is iets wat Harman Kardon zelf moet vaststellen dus nu maar even afwachten, max 31 dagen zonder mijn kanjer. Ik gebruik nu het 5.1 systeem van mijn PC (11 jaar oud) in combi met de harman Kardon boxen, moet zeggen dat het best goed klinkt na enige instellen.

    Wordt vervolgt..

    Gr
    Dave
    Het hele apparaat moet gewoon die bepaalde tijd meegaan, het is geen stofzuiger waarvan de borstel verslijt, of een auto waarvan de banden verslijten. Het wordt steeds gekker, ze proberen ook aan alle kanten onder hun verplichtingen uit te komen. Zou daar niet intrappen, als het niet in de garantie stond dat bepaalde onderdelen niet de hele garantie meegaan, dan had dat vermeld moeten worden, net zoals iedereen(nou ja.....) weet dat de banden van een auto niet onder garantie vallen. Ander voorbeeld is bijvoorbeeld de projectie lamp van een projector, al heb ik een projectie TV waarvan de lamp gewoon onder de garantie van de TV valt, maar dat terzijde.

    Bedankt iig voor je update, ben benieuwd hoe het afloopt en of ze je eventueel te pakken willen nemen met mooie smoezen.

    Max. 31 dagen ..... als ze dat service noemen (en als dat dan ook nog zogenaamde werkdagen zijn.... 6 weken)
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •