Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij caps-a-holic.com een vergelijking van de Blu-ray met de DVD.
    Lijkt er hier op dat de US versie superieur is aan de UK versie. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Lijkt er hier op dat de US versie superieur is aan de UK versie. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?
    Het gaat om een vergelijking van de US Blu-ray met de UK DVD. Lijkt me logisch dat de Blu-ray beter is.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Bah bah bah wat een waardeloze praktijken.... Dat ze `m een paar dagen/week(weken) na de release in prijs laten zakken, ok. Maar op de dag van release twee keer zo in prijs laten zakken...Dat wordt weer mailen...
    Je moet ook altijd geduld hebben en niet meteen toehappen.....

    Ik heb ooit de eerste DVD versie gekocht , daarna de 2-disc versie
    en daarna nog de Regio 1 NTSC versie vanwege de toonhoogte van de muziek.
    Ik vind het voolopig even genoeg.

    Als ik de Blu-ray ooit (waarschijnlijk al vrij snel) kan kopen voor € 10,-
    (normale uitgave, zo'n hele box is leuk maar wat moet je ermee?)
    of minder via DVD.nl of Marktplaats vind ik het ook prima.

  4. #29

    Standaard

    Ik heb ongevraagd een e-mail van Amazon DE ontvangen waarin ze laten weten dat ze het verschil op mijn credit card-rekening zullen terugstorten.
    Ze hadden € 26,99 in rekening gebracht en de Blu-Ray kost nu nog maar € 19,97. Top!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het gaat om een vergelijking van de US Blu-ray met de UK DVD. Lijkt me logisch dat de Blu-ray beter is.
    Ooooooh, dan is het goed...heb ik even niet goed gezien
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #31

    Standaard

    Nog een paar afbeeldingen van de Duitse Collector's Edition:




  7. #32

    Standaard

    Heb `m deze week ontvangen: een erg mooie (en gelukkig compacte) uitgave
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Heb `m deze week ontvangen: een erg mooie (en gelukkig compacte) uitgave
    Helemaal goed. Voor jou dan. Ik zou deze graag willen hebben, maar kan mezelf gewoonweg niet over het Duitstalige boek heen zetten,
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  9. #34

    Standaard

    Heeft de UK versie geen boek? Ik kom nog weinig foto's van die uitgave tegen. Of kijk ik niet goed?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Helemaal goed. Voor jou dan. Ik zou deze graag willen hebben, maar kan mezelf gewoonweg niet over het Duitstalige boek heen zetten,
    Had zelf ook liever een Engelstalig boek gehad maar goed, we kunnen wel een beetje Duits lezen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Heeft de UK versie geen boek? Ik kom nog weinig foto's van die uitgave tegen. Of kijk ik niet goed?


    Product Description

    This three-disc collection includes;

    • Commentary by Debbie Reynolds, Donald O'Connor, Cyd Charisse, Kathleen Freeman, Stanley Donen, Betty Comden, Adolph Green, Baz Luhrmann and Rudy Behlmer
    • Presented in HD on Blu-ray--new Documentary: Singin' in the Rain: Raining on a New Generation
    • Additional in-depth documentaries--The Making of Singin' in the Rain and Musicals Great Musicals: The Arthur Freed Unit at MGM
    • Film excerpts
    • Juke Box Jump-to-Song feature
    • You Are My Lucky Star: Musical number out-take
    • Stills Gallery
    • Plus: 48-Page Hardcover Commemorative Book highlighting the behind-the-scenes history of how the classic musical made it to the big screen


    De UK-versie heeft dus én een boek én een extra 3e disc. Wat die derde disc dan is, is onduidelijk. Eveneens is onduidelijk waarom deze uitgave opeens uit de lucht komt vallen. Is tot nu toe nooit sprake van geweest. Dat mogen ze wel eens eerder aankondigen, vind ik. Dan had ik waarschijnlijk toch de UK-versie boven de Duitse verkozen.

    [EDIT] De derde disc is de film op DVD. Tamelijk overbodig, dus. De set bestaat dus uit 1 Blu-ray en 2 DVD's en is qua samenstelling dus identiek aan de US-uitgave.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 31-08-2012 om 20:50

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht

    Product Description


    De UK-versie heeft dus én een boek én een extra 3e disc. Wat die derde disc dan is, is onduidelijk. Eveneens is onduidelijk waarom deze uitgave opeens uit de lucht komt vallen. Is tot nu toe nooit sprake van geweest. Dat mogen ze wel eens eerder aankondigen, vind ik. Dat had ik waarschijnlijk toch de UK-versie boven de Duitse verkozen.

    [EDIT] De derde disc is de film op DVD. Tamelijk overbodig, dus. De set bestaat dus uit 1 Blu-ray en 2 DVD's en is qua samenstelling dus identiek aan de US-uitgave.
    Dus dat is wellicht de reden waaromp de UK blu constant word achteruitgeschoven. Ik ben blij dat er nu duidelijkheid is en ik mijn pre-order nog niet gecancelled heb. Voor 17 GBP is dit toch wel een mooie uitgave en goede prijsverhouding.

  13. #38

    Standaard

    De Duitse Collector's Edition is nu opeens weer 9 euro duurder geworden: € 28,99

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    Product Description

    This three-disc collection includes;

    • Commentary by Debbie Reynolds, Donald O'Connor, Cyd Charisse, Kathleen Freeman, Stanley Donen, Betty Comden, Adolph Green, Baz Luhrmann and Rudy Behlmer
    • Presented in HD on Blu-ray--new Documentary: Singin' in the Rain: Raining on a New Generation
    • Additional in-depth documentaries--The Making of Singin' in the Rain and Musicals Great Musicals: The Arthur Freed Unit at MGM
    • Film excerpts
    • Juke Box Jump-to-Song feature
    • You Are My Lucky Star: Musical number out-take
    • Stills Gallery
    • Plus: 48-Page Hardcover Commemorative Book highlighting the behind-the-scenes history of how the classic musical made it to the big screen


    De UK-versie heeft dus én een boek én een extra 3e disc. Wat die derde disc dan is, is onduidelijk. Eveneens is onduidelijk waarom deze uitgave opeens uit de lucht komt vallen. Is tot nu toe nooit sprake van geweest. Dat mogen ze wel eens eerder aankondigen, vind ik. Dan had ik waarschijnlijk toch de UK-versie boven de Duitse verkozen.

    [EDIT] De derde disc is de film op DVD. Tamelijk overbodig, dus. De set bestaat dus uit 1 Blu-ray en 2 DVD's en is qua samenstelling dus identiek aan de US-uitgave.
    Ah, dat is mooi....dan zet ik hem bij deze in de pre-order
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #40

    Standaard

    Vandaag een mail van amazon uk gekregen: de release is wederom verplaatst (ik geloof voor de derde keer). Wat is er toch aan de hand?

    Unfortunately, the release date for the item(s) listed below was changed by the supplier, and we need to provide you with a new estimated delivery date based on the new release date: Gene Kelly, et al "Singin' in the Rain - 60th Anniversary Ultimate Collector's Edition (Blu-ray + DVD) [1952][Region Free]" Estimated arrival date: November 15 2012 - November 20 2012

  16. #41

    Standaard

    Eindelijk, eindelijk is mijn UK versie onderweg......dat heeft even geduurd.

  17. #42

    Standaard

    Jups. Ik zie het ook. Morgen wordt hij verzonden, dus dat is donderdag ten laatste in huis. Zag dat de Alfred Hitchcock box ook morgen wordt verzonden. Dat wordt dubbel kijkplezier volgend weekend!

  18. #43

    Standaard Re:

    Ik heb hem eergisteren in de MM in Aachen gezien en gekocht. Ik moet hem nog uitpakken.

  19. #44

    Standaard

    Iemand anders als de Jukebox geprobeerd bij de special features?
    Ik heb wel vaker een jukebox gezien, bijvoorbeeld bij Glee, maar dan is simpelweg een overzicht van de liedjes waarbij je één of alles kan kiezen.

    Nu kun je zelf meerdere liedjes kiezen in een bepaalde volgorde. Het ziet er erg leuk uit, ga maar eens kijken !

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •