De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Jamo A 102 speakers

  1. #1

    Standaard Jamo A 102 speakers

    Hallo, ik heb een Onkyo 708 reciever.

    Bij de Zone 2 aansluiting is het mogelijk om een 2e set speakers aan te sluiten.

    Ik wil daarbij voor in de keuken 2 speakers ophangen van Jamo de A 102.

    Mijn vraag is, of dit mogelijk is. Ik dacht de A 102 onderdeel uitmaakt van een set, waarbij het misschien niet mogelijk is, om de speakers per 2 te gebruiken.

    Ik weet ook niet of het geluid goed. Ik denk, in een keuken heb je toch altijd bijgeluiden.

    Misschien, dat iemand anders een paar leuke kleine niet al te duren speakers weet, de misschien een beter geluid hebben.

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum bruggeling.

    De A102's zijn per stel te koop of als complete 5.1 set met een aktieve sub. In het laatste geval staat er dan ook HCS6 achter of HCS3 als je zelf een sub wilt kiezen.

    Van een set als deze mag je verwachten dat de weergave-kwaliteit overeenkomt met de prijs. Deze zal dus laag zijn en dus niet te vergelijken met die van sets uit een hogere prijsklasse. Je kunt dus beter eerst gaan luisteren voor dat je een set als deze gaat kopen en om er achter te komen of jij deze mooi vindt klinken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Bedankt Gerco,

    Ik wil echter weten of ik 2 van deze A102's in de keuken kan gebruiken, of dat er een subwoofwer bij moet.
    Maar je hebt gelijk, dat je zegt. Ga ze eerst maar eens beluisteren.

  4. #4

    Standaard

    De A102 is een luidspreker die niet in staat is om de lage tonen goed weer te geven. Wil je ook een goede weergave van de lage tonen in de keuken, dan, kun je beter een ander stel luidsprekers gebruiken. Een subwoofer in een keuken vaak niet praktisch, omdat deze vaak op de vloer moet staan en de vloer in een keuken vies kan zijn. Daarnaast wordt een keuken vaak alleen gebruikt om te koken en de afwas te doen en dus niet om muziek te luisteren.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Daarnaast wordt een keuken vaak alleen gebruikt om te koken en de afwas te doen en dus niet om muziek te luisteren.
    Er zijn ook zat mensen die liever in hun (woon)keuken zitten dan in hun woonkamer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Er zijn ook zat mensen die liever in hun (woon)keuken zitten dan in hun woonkamer.
    Ook dan is de muziek bedoeld als achtergrond en zal er dus niet echt geluisterd worden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •