De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl steunt 3FM: serious request

    DVD.nl steunt 3FM: serious request



    Lees dit artikel

  2. #2

    Exclamation

    ik zal van het weekend een bedrag overmaken naar jullie
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  3. #3

    Standaard

    Goed iniatief. Misschien maak ik ook wat geld over.

  4. #4

    Standaard

    Alle verkopen uit mijn verkooptopic (exclusief verzendkosten) die op mijn rekening staan voor 22-12-2010 zullen overgemaakt worden op het bankrekeningnummer van Jordy t.b.v. Serious Request.

    Hiermee maken we minimaal 3 partijen blij: ik van mijn DVD's af, jij mooie titels erbij en de kinderen van AIDS-slachtoffers iets meer kans op een betere toekomst!

    De link naar mijn topic is: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77506.

    Henk Kruse
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  5. #5

    Standaard

    Ook ik wil dit jaar een bijdrage leveren aan de Serious Request.

    De bedoeling is dat mensen mij kunnen benaderen voor advies op maat en dat deze daar een vergoeding voor geven die tussen de €10 en €25 ligt die in zijn geheel geschonken zal worden aan deze actie.

    Woon je in de omgeving van Ede en ben je member of ken je als member iemand die advies wil hebben, dan mag je me middels PM benaderen. Je kunt mij dan een keer bij jou thuis te laten komen om jou van advies te voorzien. Ben je geen member, maar woon je wel in deze omgeving, dan kun je mij benaderen als je mij ergens tegen komt.

    In het start-topic van mijn HT zal ik bijhouden hoeveel geld ik opgehaald heb en wanneer.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 13-12-2010 om 15:14
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Alles wat met de set-up te maken heeft. Het maakt dus niet uit of het gaat om de aanschaf, het installeren of om het 'fine-tunen' van de huidige set.

    Ik wil ook wel helpen bij het installeren en/of het programmeren van een universele afstandsbediening.

    Edit:
    Ik heb inmiddels aan een winkel gevraagd of ik daar deze aktie mag houden, maar daar heb nog geen reactie op gehad. Zelf denk ik dat ik daar geen toestemming voor zal krijgen. Als dit het geval is, hoop ik dat ze zelf een donatie doen.

    In ieder geval zal ik zelf wel een financiële bijdrage leveren.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 21-12-2010 om 20:55
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  9. #9

    Standaard

    Bij deze weer een verzoek aan alle actieve leden van DVD.nl om hun bijdrage te leveren aan 3FM Serious Request. Tot op heden hebben 'slechts' 7 leden geld gedoneerd, dat moet toch beter kunnen op een forum waar dagelijks tientallen mensen actief zijn.

    Donaties kunnen tot uiterlijk woensdag 22 december 24.00u worden overgemaakt. Zie het topic voor verdere informatie.

  10. #10

    Standaard

    Wanneer kunnen we je op de buis (101-TV oid) verwachten Jordy?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  11. #11

    Standaard

    Niet, ik ben niet in staat geweest een plaat aan te vragen omdat het vanmorgen al ontzettend druk was en de wachttijd meer dan een uur zou zijn om met een van de DJs te kunnen praten. Daarom gewoon het geld in de brievenbus gestopt..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •