De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Lightbulb Pet Shop Boys - Ultimate (DVD+CD)

    Wat vinden jullie van de DVD? Het Glastonburyconcert is wel grappig, leuk om te zien dat ze met hun muziek zo'n doorsneepubliek kunnen boeien. Jammer alleen dat er geen 5.1-mix gemaakt is en dat het van dezelfde tour is als de Pandemonium-DVD.

    De tv-optredens zijn aardig om een keer te zien, maar veel ervan zijn van YouTube-kwaliteit. Ook heb ik het idee dat sommige van de oudste filmjes een vierkant beeldformaat hebben kleiner dan 4:3.
    Laatst aangepast door Oakey : 11-12-2010 om 17:06

  2. #2

    Standaard

    Ik vind het een beetje spijtig om alweer een cd te moeten kopen met wéér dezelfde nummers op. Ik had eerder na het verschijnen van Together een beetje gehoopt dat de trend van het uitstekende album Yes zou worden verdergezet. Ik heb nog een beetje de boot afgehouden met deze dvd, want de playlist van Glastonbury is wel héél erg gelijkend op die van de O2 arena.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind het een beetje spijtig om alweer een cd te moeten kopen met wéér dezelfde nummers op. Ik had eerder na het verschijnen van Together een beetje gehoopt dat de trend van het uitstekende album Yes zou worden verdergezet. Ik heb nog een beetje de boot afgehouden met deze dvd, want de playlist van Glastonbury is wel héél erg gelijkend op die van de O2 arena.
    Mee eens, bovendien heb ik het nieuwe nummer Together al als iTunes download (ik kon niet wachten om hem te luisteren toen hij een aantal weken geleden verscheen als download only) en ik heb ook de 2 cd-singles (jammer dat er geen 12" vinyl is verschenen). Wat me toch over de streep trok is het feit dat het hele Glastonburyconcert erop staat (ik dacht eerst dat het alleen de playback-tv-optrdens waren, wat een leuke gimmick is, maar onvoldoende om hem voor aan te schaffen).

    Maar uitmelken is het ja. Ik snap ook de doelgroep niet goed; in NL (en vast België ook) zal niemand naar de winkel rennen om deze cd te kopen, en in de UK hebben ze vorig jaar een best-of cd gratis weggegeven bij de Daily Mirror. Blijkbaar komt Parlophone al uit de kosten als alleen de hardcore fans hem aanschaffen.

    Overigens zijn niet alle tv-optredens playback: Opportunities bij de Grey Old Whistle Test is wel degelijk live gespeeld, nog meer "live" dan tegenwoordig bij hun concerten: zowel Chris als Neil spelen keyboard en de zang is ook live, dit alles tussen een mooi staaltje mid-80's-elektronica. En ook sommige recentere optredens zijn live.

    De sfeer van Glastonbury is wel heel anders dan in de O2, dat is best grappig om te zien. Dus als ie in de uitverkoop ligt, moet je de dvd-versie van Ultimate toch gewoon kopen.

    (Het viel me trouwens op dat Chris tijdens de Pandemoniumoptredens opvallend veel keyboardpartijen voor zijn rekening heeft genomen in vergelijken met eerdere tournees waar hij meestal alleen de basline of de main synths deed, of helemaal niets, uit "luiheid" zegt hij zelf altijd).

  4. #4

    Standaard

    Ik heb gisteren in Duitsland CD1 en CD2 van de Together-single aangeschaft. Singles zijn tegenwoordig moeilijk te vinden, d'r was maar één winkel die ze had, en ik moet toch echt wel een fysieke drager hebben en niet van die downloadrommel. Plus natuurlijk dat ik mijn collectie met alle extra b-kantjes moet volledig houden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Dit was jaren geleden één van mijn favoriete bands, heb vorige week nog een doos gevonden met tientallen CD singles, CDs, DVDs en een enkele promo van PSB.

    Zit er nu aan te denken alles op marktplaats of eBay te zetten. Heb rond de release van "Nightlife" mijn interesse verloren...

    Mochten jullie nog PSB CD singles en dergelijke zoeken mail me dan even.

    Zoals aangegeven is heb ik een vrij grote collectie.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BowieConcerts Bekijk bericht
    Mochten jullie nog PSB CD singles en dergelijke zoeken mail me dan even.

    Zoals aangegeven is heb ik een vrij grote collectie.
    Je hebt een PM!

    En Werner, ik koop mijn cd-singles altijd bij amazon UK, die gaan dan gewoon op de grote hoop met een bluraybestelling mee [de b-kantjes en soms de remixen zijn wat het interessant maakt, en ik wil het ook fysiek bezitten. Heb wel een iPhone waar ik onderweg muziek mee luister, maar 95% bezit ik ook fysiek].

    In Duitsland is er altijd een markt geweest voor cd-singles, daar hebben ze altijd nog wel aanbod. In Nederland wordt bijna niets meer uitgebracht op fysieke dragers als het om singles gaat.

    12" en soms 7" vinyl wil ik ook nog wel kopen, fysiek in een Engelse HMV-winkel of online (vaak ook HMV).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BowieConcerts Bekijk bericht
    Mochten jullie nog PSB CD singles en dergelijke zoeken mail me dan even.

    Zoals aangegeven is heb ik een vrij grote collectie.
    Zeer vriendelijk van je maar ik denk dat de kans bijna onbestaande is dat je een object gaat kunnen aanbieden wat ik nog niet heb. @oakey: mijn vrouw is nog eens gaan grasduinen op CD WOW en heeft de combinatie CD+DVD voor 11,49 UKP gevonden, dus ben ik maar weer eens overstag gegaan. De cd interesseert me niet echt, ik heb alle nummers al tot in den treure in alle mogelijke versies, maar die dvd met Glastonbury wou ik na het lezen van je enthousiaste commentaar wel eens zelf gezien hebben. Elke droge one-liner van Chris Lowe is natuurlijk al zijn gewicht in goud waard.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    De sfeer van Glastonbury is wel heel anders dan in de O2, dat is best grappig om te zien. Dus als ie in de uitverkoop ligt, moet je de dvd-versie van Ultimate toch gewoon kopen.
    Ik vrees dat tegen die tijd alleen maar de cd only zonder dvd in de afprijsbak ligt. Zo heb ik Pop Art niet gekocht, alle remixes van de special 3disc edition had ik allemaal al via andere bronnen, ik heb mijn geld liever in de video anthology gestoken. En die is intussen ook weer wat verouderd want nummers als de twee steengoeie tracks Miracles en Flamboyant staan er niet op. Die staan dan weer op A Life In Pop...

    Ben jij eigenlijk live naar de Yes-concerten geweest? Ik wel, naar dat van Antwerpen (ah, de Boys komen in mijnen achtertuin spelen en ik zou niet gaan, zeker???)
    Laatst aangepast door Werner : 12-12-2010 om 22:46
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ben jij eigenlijk live naar de Yes-concerten geweest? Ik wel, naar dat van Antwerpen (ah, de Boys komen in mijnen achtertuin spelen en ik zou niet gaan, zeker???)
    Nee, niet de Pandemoniumtour helaas. Wel naar Fundamental geweest, Closer to heaven en Nightlife tour. Het wordt wel tijd om weer eens te gaan.

    Overigens is de oneliner van Chris uit de Somewhere DVD. Er staan op de nieuwe dvd geen commentaries.

    Ik heb ook wel veel cd-singles, maar lang niet elke, bijv. niet alle US import cd-maxi's en ook sommige mix-cd's niet als ik de mixen zelf al heb via een andere bron. Wel alle b-kantjes compleet.

  9. #9

    Standaard

    Misschien niet helemaal on topic maar: ik zoek al jaren naar de lange promo versie van de clip van Being Boring van Bruce Weber. Heeft een van jullie deze?

  10. #10

    Standaard

    Vondt Pandemonium wel erg leuk. Eindelijk ook eens een live cd voor lekker hard in de auto.

    @Jack: deze video staat wel op Popart, maar ik weet niet of er een nog langere versie is.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raampie Bekijk bericht
    @Jack: deze video staat wel op Popart, maar ik weet niet of er een nog langere versie is.
    De versie op Popart van BB is IMHO die van gewone lengte.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •