Pagina 45 van 50 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1240 worden weergegeven.
  1. #1101
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Een waardig slot van een mooie trilogie of drieluik, Herman!

    Vond de vragen helemaal niet vervelend, want het toonde jullie interesse in mijn lange weg naar deze hemel, zoals je het zo mooi hebt verwoord. Het voelt ook hemels als we er mogen genieten van wat dan ook. Of het nu een concert is, een mooie CD, een prachtige documentaire of een spectaculaire film.

    Je hebt helemaal niets te veel gezegd over deze groep. Het was alsof we al langer vrienden waren. Erg gemoedelijk en gezellig. En helaas komt aan alles een eind, dus ook aan deze hele fijne dag die ik nog lang zal heugen!
    Hemel, hemel ? We zaten toch in de kelder

    Herman, super verslag weer daar ga 'k echt nooit aan kunnen tippen, je legt me nogal een druk op zeg
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #1102

    Standaard

    Ook hier net zo populair als het htforum

  3. #1103
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madhouse Bekijk bericht
    Ook hier net zo populair als het htforum
    Leuk dat je hier ook komt kijken!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #1104

    Standaard

    Ook op Tweakers trouwens
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #1105

    Standaard

    Ik wilde enkel mijn site promoten hier maar het bleek een leuk forummte zijn

  6. #1106
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ook op Tweakers trouwens
    Nog niet zoals hier of het HTforum, maar daar komt binnenkort misschien verandering in
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #1107
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madhouse Bekijk bericht
    Ik wilde enkel mijn site promoten hier maar het bleek een leuk forummte zijn
    Is zeker een leuk forum! Mijn topic ben ik hier begonnen als een foto-verzameling, maar is ook een beetje uit de hand gelopen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #1108
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Nog niet zoals hier of het HTforum, maar daar komt binnenkort misschien verandering in
    Dat binnenkort is a.s. zondag Vanaf 08:00 staat de rapportage online. Ik zal hier de link plaatsen

    Spannend!!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #1109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dat binnenkort is a.s. zondag Vanaf 08:00 staat de rapportage online. Ik zal hier de link plaatsen

    Spannend!!
    Cool,
    Ik wacht gespannen af.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  10. #1110
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Het is zover. De Videorapportage op Tweakers staat online...

    Wel vreemd om mezelf te zien
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #1111

    Standaard

    Echt geweldig.
    De reportage kom ook lekker relaxed over.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2013 om 10:59

  12. #1112

    Standaard

    HTip,

    prachtig man! Pure liefde voor film en muziek!

    Mooie reportage en dito thuisbioscoop!

  13. #1113

    Standaard

    Had het je niet nagedaan, echt alsof je niet anders doet

    De reportage was mooi opgebouwd, de beelden gaven een heel mooi overzicht,
    was leuk om je weer te zien.

    BTW, 3D is een soort van extra, vind het zelf wel mooi, maar ik kijk dat
    toch echt niet dagelijks en soms in weken niet, je hebt zelf heel mooi
    beeld en dan mis je 3D niet echt.

    Onze hobby is een leuke hobby, ben benieuwd naar je volgende tweaks,
    soms denk ik dat er niet beter meer bestaat en dan kom je toch weer
    met wat nieuws.

    Wens jou en Annet voor de komende donkere dagen een heel genoeglijk
    filmseizoen toe, lekker knus samen voor het scherm en genieten maar
    Have fun and enjoy your collection

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Had het je niet nagedaan, echt alsof je niet anders doet

    De reportage was mooi opgebouwd, de beelden gaven een heel mooi overzicht,
    was leuk om je weer te zien.

    BTW, 3D is een soort van extra, vind het zelf wel mooi, maar ik kijk dat
    toch echt niet dagelijks en soms in weken niet, je hebt zelf heel mooi
    beeld en dan mis je 3D niet echt.

    Onze hobby is een leuke hobby, ben benieuwd naar je volgende tweaks,
    soms denk ik dat er niet beter meer bestaat en dan kom je toch weer
    met wat nieuws.

    Wens jou en Annet voor de komende donkere dagen een heel genoeglijk
    filmseizoen toe, lekker knus samen voor het scherm en genieten maar
    Als 3D ergens tot zijn recht komt is het wel in zijn bios.
    Als je echt niets met 3D hebt,dan mooi zo laten

  15. #1115
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ervan genoten en het is toch een stuk leuker dan alleen de foto's...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Het is zover. De Videorapportage op Tweakers staat online...

    Wel vreemd om mezelf te zien
    Heb ik je toch nog ontmoet,leuk om je te kunnen zien.
    Prachtige reportage heb het reeds 2 keer gezien.
    Ben het met veel dingen met je eens zoals je uitleg over 3d,daar zal je filmbeleving ook weinig anders van worden.
    Ik had je wel anders voorgesteld,grappig als je dan een gezicht erbij ziet.
    Hier mag je weer trots op zijn,mooie reportage van een prachtige ruimte.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als 3D ergens tot zijn recht komt is het wel in zijn bios.
    Als je echt niets met 3D hebt,dan mooi zo laten
    Begrijp je bericht niet goed, Philip heeft geen 3D, maar als hij het wel zou nemen, wat
    hij waarschijnlijk niet zal doen, als je goed hebt gekeken, dan zou het bij Philip ook
    heel goed tot zijn recht komen.

    Kan Philip wel begrijpen, zijn 2D beeld is prachtig en 3D heeft niet voor iedereen een
    toegevoegde waarde. Ondanks dat ik zelf 3D wel heel mooi vind, kijk ik het ook niet
    elke dag, in 3D kijken is vermoeiender dan in 2D kijken, al is het met een beamer minder
    vermoeiend dan op een TV.

    Denk als ik Philip goed genoeg ken, dat hij dan ook niet voor een beamertje zou gaan
    zoals ik dat heb in mijn prijsklasse, ook al staat hij op 3D gebied wel zijn mannetje
    tegen veel duurdere beamers, maar laat hij op 2D gebied steekjes vallen die de
    pure liefhebbers hem niet vergeven.

    Zoals al aangegeven, je moet 3D wel kunnen waarderen en als je er zoals Philip
    niet zoveel om geeft, dan zou ik er ook niet de extra investering aan uitgeven.

    Vrijheid, blijheid
    Have fun and enjoy your collection

  18. #1118

    Standaard

    Ik bedoel alleen maar dat het bij hem leuk had gestaan,het is wat je zelf zegt een leuke extra.
    Maar als hij blij is met hoe het nu is,dan is het toch prima.

    Vrijheid,blijheid

  19. #1119
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien heel stiekem een ietsie pietsie denial... Het vergt immers een flinke investering en wellicht wat concessie. Persoonlijk kan ik er wel degelijk van genieten. Zou ik (ooit) voor een beamer gaan, dan zou dat voor mij wel een eis zijn, omdat je dan juist optimaal van 3D kan genieten. Maar toen ik het niet had was ik vol denial, immers mijn KURO moest dan plaatsmaken en idd toch (in eerste instantie) met wat concessie in kwaliteit.

    Ik zou nu de optie niet meer willen missen, maar ik begrijp zeker dat als je perfectie nastreeft dit best een moeilijke consessie kan zijn. En wat betreft het interview. Ik las natuurlijk al hoe je dingen kunt uitleggen, maar op beeld is dat toch weer anders en dat gaat je heel goed af. Ik denk zelf dat het nog wat aan de korte kant was en dat veel is weggelaten. Want volgens mij kan je de hele dag door gaan met vertellen. En dat kan maar één grond hebben en dat is pure passie. Da's altijd mooi om te zien.

    Heel goed gedaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1120

    Standaard

    Of dit denial is denk ik niet.
    Ik kan wel 3d kijken op mijn nieuwe beamer maar nog niet 1 keer gedaan.
    Star trek en iron man zelfs in 2d gekocht,het voegt mij te weinig toe om met een bril op te zitten.
    Is gewoon een keuze wat je zelf maakt.

    @htip ben al je reacties van iedereen aan het lezen op tweakers en het ht forum,
    Geweldig houd me mooi bezig zo.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #1121
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt ook inderdaad en had er eigenlijk een paar grote knipogen naast moesten zetten, maar Philip snapt dat wel.., denk ik!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1122

    Standaard

    Weet je,
    Toen ik net 3d had was ik er helemaal gek van,iets nieuws.
    Nu kom ik er steeds meer van terug omdat mij toch teveel dingen eraan storen.
    Maar ieder zijn ding,gelukkig maar.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #1123
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is ook pas sinds mijn VT50 omgeruild werd voor de VT60, dat ik echt het voordeel zag van 3D. Mijn huidige scherm doet dat echt zoveel beter en met betere zwart en kleurweergave dat ik inderdaad weer ongestoord kan genieten van 3D zonder steeds de behoefte te hebben om terug te gaan naar 2D. Daarnaast is het ook heel persoonlijk. Inderdaad, gelukkig maar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1124
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik ben niet snel sprakeloos, maar vandaag is toch wel de uitzondering. Het is een heel bijzondere dag geweest met heel veel leuke reacties op alle forums waar ik de link heb geplaatst. Ben een groot gedeelte van de dag bezig geweest op tweakers en het beantwoorden van de vele vragen.


    Vanavond hebben we heel toepasselijk de film gekeken die de hele dag in het middelpunt van de belangstelling heeft gestaan, The Avengers. De 2e keer vinden we hem nóg beter dan de eerste keer. Alles is heel goed aan de film, verhaal, beeld en het geluid


    Nu wordt het langzaam tijd om te gaan slapen. Gelukkig ben ik morgen vrij om de rest van de reacties te beantwoorden. Dat is hier er een beetje bij ingeschoten. Maar dat maak ik nog wel goed


    Bedankt allemaal voor een hele bijzondere dag!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #1125
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mooie reportage geworden Philip, héél herkenbare ruimte

    Goeie to-the-point uitleg zonder al te technisch te worden, dus iedereen kan het gemakkelijk volgen. Je ziet gewoon dat je veel zelf uitgezocht hebt, en dat je er ook héél graag over praat, kortom de passie druipt er gewoon vanaf. Reportage had wat mij betreft, zoals anderen ook aangeven, zeker langer mogen duren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 45 van 50 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •